loading...
دانلود آرشیو | دانلود رایگان نرم افزار، بازی، موبایل
مرتضی کاظمی بازدید : 160 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی با نام تیتراژ سریال خوب بد زشت با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ تیتراژ سریال خوب بد زشت از مجید اخشابی

آهنگ تیتراژ سریال خوب بد زشت از مجید اخشابی

دانلود آهنگ تیتراژ سریال خوب بد زشت از مجید اخشابی

دانلود آهنگ تیتراژ سریال خوب بد زشت از مجید اخشابی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید

دانلود آهنگ تیتراژ سریال خوب بد زشت
MP3 – 320 MP3 – 128
Download Download

منبع: استار وي

متن آهنگ جدید مجید اخشابی با نام تیتراژ سریال خوب بد زشت

باور کن به نگات مدیونم
من عشقو تو چشات میخونم
وقتی تو لیلی من باشی
تا ابد مجنونم
من با تو دلخوشی میسازم
با حرفات دلمو می بازم
ای حس گرمی آوازم
من به تو می نازم

هزار هزار بهار گل یه گوشه نگاته
هزار قناری عشق تو مخمل صداته
بهار و سبزه و عید ، اینا همه ش بهونه س
هزار هزار سبد گل تو عطر نفساته
باور کن به نگات مدیونم
من عشقو تو چشات میخونم
وقتی تو لیلی من باشی
تا ابد مجنونم
من با تو دلخوشی میسازم
با حرفات دلمو می بازم
ای حس گرمی آوازم
من به تو می نازم

تو خوبی، ماهی
تو همون احساس دلخواهی
عشقی که همیشه با من همراهی
تقدیرمنی، خواهی نخواهی
باور کن به نگات مدیونم
من عشقو تو چشات میخونم
وقتی تو لیلی من باشی
تا ابد مجنونم
من با تو دلخوشی میسازم
با حرفات دلمو می بازم
ای حس گرمی آوازم
من به تو می نازم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 383
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 943
  • باردید دیروز : 189
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,259
  • بازدید ماه : 2,259
  • بازدید سال : 56,033
  • بازدید کلی : 313,481