loading...
دانلود آرشیو | دانلود رایگان نرم افزار، بازی، موبایل
مرتضی کاظمی بازدید : 98 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Garfields Escape دانلود بازی فرار گارفیلد Garfields Escape v1.0.5   آندروید

 

گربه و سگ دوست داشتنی یعنی گارفیلد و دوستش اودی برگشته اند ! گارفیلد بخاطر تنبل بودن خود یک ربات تمیزکاری برای خودش تهیه می کند، غافل از اینکه این ربات برای تمیز کردن او دست به هرکاری می زند ! از دست این ربات اتوماتیک فرار کنید تا جان سالم به در ببرید . برای پیروزی می بایست ۱۵ مرحله ی سه بعدی بازی را پست سر بگذارید.

مرتضی کاظمی بازدید : 84 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

 

angry birds epic بازی محبوب Angry Birds Epic 1.0   آیفون و آیپد

 

 

باز هم شرکت Rovio با یک سری تازه از بازی Angry Birds با نام Epic تلاش در افزایش محبوبیت این بازی دارد. در این بازی به‌صورت نوبتی (Turn-based) پرندگان و خوکها با یکدیگر مبارزه می‌کنند! هر تیم با کمک سلاح‌های خود حملاتی را به گروه مقابل انجام می‌دهد تا وقتی که همه‌ی افراد یک تیم شکست بخورند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

مرتضی کاظمی بازدید : 383 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

GTA: San Andreas | تاپ2دانلود

دانلود بازی GTA San Andreas v1.0.2 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی GTA: San Andreas v1.05 برای اندروید

|تست شده بر روی xperia sp |

|همراه با سیو بازی|

|همراه با اموزش|

نوع بازی : اکشن , جهان ازاد

حجم :۱٫۷۰ گیگ + ۲۵۳ کیلوبایت + ۱۱ مگ

ورژن : ۱٫۰۵

مشخصات ورژن : مود شده

اندروید : ۲٫۳ وبالاتر

توضیحات بازی :

بالاخره بازی بی نظیر Grand Theft Auto: San Andreas برای سیستم عامل اندروید شرکت گوگل نیز عرضه شده تا باز هم طرفداران این بازی و البته دارندگان دستگاه های اندرویدی را هیجان زده کند . بعد از عرضه ی این بازی در سال ۲۰۰۴ برای کنسول ها و PC، در همان سال جوایز متعددی در عناوین مختلف نصیب این بازی شد و در سراسر جهان ۲۷٫۵ میلیون نسخه از آن به فروش رفت! امروزه کمتر کسی را می توان پیدا کرد که تا به حال یکی از سری بازی های GTA را بازی نکرده باشد و یا با آن آشنایی نداشته باشد . در این بازی همه چیز از جمله گرافیک ، جزییات کاراکترها ، ماشینها ، محیط بازی و همه چیز بهبود یافته است.داستان بازی از این قرار است که ۵ سال پیش Carl Johnson به سند اندرس رفت! دقیقا به شهری که قاچاغ مواد و اسلحه رواج داشته است و هم اکنون مادر بی گناه او کشته شده است و دیگر خانواده ایی ندارد.این بازی را که راک استار قبلا برای کامپیوتر و کنسول ها منتشر کرده بود برای اندروید و ای او اس نیز منتشر کرده است و در این بازی بیش از ۷۰ ساعت گیم پلی و میتوانید در سه شهر معروف Los Santos, San Fierro ,  Las Venturas گردش کنید و ماموریت های خود را به پایان برسانید. این بازی دارای گرافیکی فوق العاده میباشد که برای موبایل ها و تبلت ها بهینه سازی شده است تا در هنگام اجرای بازی بتوانید همان سبک و سیاق جی تی ای کامپیوتر را به چشم خود ببینید.

مرتضی کاظمی بازدید : 4673 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

assassin's Creed altairs chronicles  | تاپ2دانلود

دانلود بازی Marvel Run Jump Smash v1.0.3 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی assassin’s Creed altairs chronicles برای اندروید

|همراه با فایل دیتا|

ژانر : اکشن و ارکید

حجم : ۳ +۱۰۵ مگ

زبان : ENG

اندروید : ۱٫۱ وبالاتر

توضیحات بازی :

بازی اساسین کرید را همگی میشناسیم و با ان اشنایی نسبی داریم.در ویندوز این بازی توانسته تا کنون موفقیت های بینظیری کسب کند که همه را انگشت به دهان نگه دارد و نسخه های اندرویدی این بازی نیز از این محبوبیت مستثنا نیستند.در این بازی رمز الود شما باید ماموریت های زیادی را پشت سر بگذارید و انسان های زیادی را بکشید و از سر راهتان بردارید. این بازی میتواند به راحتی شما را در فکر فرو ببرد و شما را غرق در ماموریت های خود کنید. از ویژگی های این بازی می توان به ارائه گیم پلی غنی و ترکیبی، تنوع بی نظیر حرکت های آکروباتیک، نقش های منحصر به فرد، ۶ سلاح برای مبارزه نزدیک برد و دور برد (شمشیر، خنجر، دست و پنجه، بمب، قلاب) و محیط ۳ بعدی فوق العاده و با کیفیت اشاره کرد. این بازی مهیج را تاپ۲دانلود به دلیل درخواست کاربران برای دانلود اماده کرده است.

مرتضی کاظمی بازدید : 127 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

PLANTS VS. ZOMBIES ™ 2 | تاپ2دانلود

دانلود بازی Marvel Run Jump Smash v1.0.3 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی PLANTS VS. ZOMBIES ™ ۲ V2.0.1 برای اندروید

|همراه با فایل دیتا|

ژانر : اکشن , استراتژیکی

حجم : ۲۳۴+۷ مگ

ورژن : ۲٫۰٫۱

اندروید :۲٫۳ وبالاتر

توضیحات بازی :

بازی PLANTS VS. ZOMBIES یک بازی سبک اکشن و استراتژیکی میباشد که جدیدترین نسخه ان در هم اکنون در اختیار شماست.در این بازی باید زامبی های بدترکیب را نابود کنید.در این بازی به خوبی دو جبهه ی خوب و بد مشخص شده اند به گونه ایی که حس مسئولیت در بازی به خوبی به شما منتقل خواهد شد.در این نسخه از بازی زامبی ها و گلهای زیادی اضافه شده اند از جمله کلم بکسور , زامبی کله گنده , زامبی از مصر باستان و … . در این بازی که اوایل برای PC منتشر شده بود به دلیل استقبال بسیار زیاد برای اندروید و ای او اس منتشر شد. در این بازی باید از خانه یا هر محیطی که در ان قرار دارید محافظت کنید و از نابودی ان توسط زامبی ها جلوگیری کنید. در این بازی گرافیک نسبتا خوبی طراحی شده است و شما را مسلما و بدون شک مجذوب خود خواهد کرد و همه چیز به انگشتان شما بستگی دارد.این بازی را تاپ۲دانلود به عنوان اولین وبسایت ایرانی برای شما عزیزان قرار داده است.

مرتضی کاظمی بازدید : 133 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

FAST & FURIOUS 6 | تاپ2دانلود

دانلود بازی Marvel Run Jump Smash v1.0.3 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FAST & FURIOUS 6 V3.5.2 برای اندروید

|همراه با فایل دیتا|

ژانر : اتومبیل رانی

حجم :۳۴+۱۸۸ مگ

ورژن : ۳٫۵٫۲

اندروید : ۲٫۳ وبالاتر

توضیحات بازی :

بازی سریع و خشن را میتوان یک بازی  فاخر در سبک اتومبیل رانی دانست به گونه ایی که در سراسر دنیا و مخصوصا کشور عزیزمان ایران توانسته است طرفداران زیادی کسب و جذب کند.بازی در سال ۱۹۷۰ در شهر زیبای لندن میباشد که شما و تلفنتان را به چالشی بزرگ خواهد کشید.با برد هر مسابقه میتوانید پول و امتیاز کسب کنید سپس ماشین خود را ارتقا دهید تا بتوانید بیشتر گاز بدهید و جلو بیوفتید.در این بازی گرافیک زیبا و پرجنب و جوش و صد البته خیره کننده و حالت های فیزیکی و افکت های زیبا میتوانند شما را معتاد این بازی زیبا کنند.ایا توانایی پیروزی در این مسابقات زیبا را دارید؟ پس شانس خود را امتحان کنید. وبسایت دانلود برای همه اولین وبسایت ایرانی است که ارائه دهنده نسخه جدید این بازی را که مشکلات جزیی ان برطرف شده است می باشد.

nima بازدید : 240 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

CSR Racing v1.4.2 | تاپ  2 دانلود

 

دانلود بازی CSR Racing v1.4.2 برای اندروید

نوع بازی : ریسینگ

ورژن بازی : ۱٫۴٫۲

زبان: ENG 

نرم افزار:  برای اندروید ۲٫۳ و بالاتر

حجم فایل : ۲۵۵ MB

اطلاعات برنامه :

بازی CSR Racing یکی از بهترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل محبوب اندروید شرکت گوگل در سبک ریسینگ میباشد که توانسته تعداد بسیار زیادی طرفدار برای خود جمع کند . در این بازی باید با مجموعه بسیار کاملی از ماشین ها مسابقه دهید . در این بازی ماشین هایی از شرکت های بسیار بزرگ و محبوب BMW و … وجود دارد . باید در مسابقات شرکت کنید و پول بیشتری جمع کنید تا بتوانید بازی ها را دانلود کنید . در این بازی مسابقات انلاین بسیار خوبی وجود دارد که میتواند شما را بسیار زیاد سرگرم کند . همچنین یک تورنومنت جهانی در بازی وجود دارد که حتما آن را دوست خواهید داشت ! همچنین باید سطح ماشین های خود را ارتقا دهید . همچنین امکان شخصی سازی بسیار بالایی وجود دارد که بوسیله آن میوانید رنگ و دیگر ویژگی های ماشینتان را ارتقا دهید . پینهاد میکنیم این بازی بینظیر را از دست ندهید .جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

nima بازدید : 193 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود Assassin's Creed Pirates v 1.1.1 - بازی موبایل فرقه قاتلین دزدان دریایی بعلاوه دیتا

با شرکت در بازی Assassin's Creed Pirates مسئولیت هدایت کشتی دزدان دریایی به شما سپرده می شود. در نقش کاپیتان جوان و جاه طلب کشتی دزدان دریایی در آب های کارائیب غوغا بپا کنید و با غارت کشتی های دیگر بر قدرت خود بیفزایید.شما ماموریت دارید تا با مطالعه نقشه و ردیابی کشتی هایی که در مسیرتان قرار داده شده اند آنان را نابود کنید و با شکست قدرتمندترین دشمنان و زیر پا گذاشتن همه قوانین حاکم دریای کارائیب شوید. وجود طیف وسیعی از سلاح های پیشرفته و فراگیری 50 تاکتیک دفاعی و استراتژی های جنگی،‌ ده ها مراحل متنوع و ماموریت های دشوار و همچنین گرافیک اچ دی از امتیازات این بازی برای سرگرمی شماست.

nima بازدید : 93 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)
 دانلود Jelly Splash v1.5.3 - بازی موبایل حذف ژله ها

تلاش خود را برای به هم رساندن پاستیل های رنگی در کمترین زمان به کار گیرید. در بازی پازلی Jelly Splash شما باید سه ژله همرنگ را در کنار همدیگر قرار دهید و با یک ضربه آنان را نابود کنید. این بازی در ده ها مرحله متنوع با 5 سطح منحصر به فرد طراحی شده که شرط پیروزیتان داشتن سرعت عمل بالا و حذف ژله ها برای به دست آوردن امتیازات در کمترین زمان است.از امکانات این بازی ساده اما سرگرم کننده می توان به محیط کاربری آسان،‌ گرافیک رنگارنگ و زنده،‌ امکان رقابت با دیگر دوستان و رتبه بندی امتیازات در شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

nima بازدید : 70 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

 

pou android بازی زیبای Pou 1.4.26   اندروید

در بازی Pou شما باید از یک موجود دوست‌داشتنی نگهداری کنید! به او غذا بدهید، تمیزش کنید، با او بازی کنید و رشد او را در مراحل گوناگون مشاهده کنید. هرچه بازی کنید امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد و می‌توانید تجهیزات بیشتری برای او تهیه کنید… این بازی پایانی ندارد و می‌توانید مدت‌ها سرگرم بازی کردن با Pou باشید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

nima بازدید : 177 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

Sonic Dash | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sonic Dash v1.9.1 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sonic Dash v1.9.1 برای اندروید

| نسخه مود شده |

نوع بازی: ران , ارکید

ورژن بازی: ۱٫۹٫۱

زبان: ENG 

نرم افزار:  برای اندروید ۲٫۳ و بالاتر

حجم فایل : ۴۶ MB

اطلاعات برنامه :

این بازی یکی از بهترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل محبوب شرکت مطرح گوگل میباشد . در این بازی شما در شخص شخصیت بسیار محبوب سونیک هستید و باید در طی یک مسیر بسیار طولانی و سخت و همچنین پر از موانع وحشتناک بدوید و سکه های بیشتری جمع آوری کنید . هر چقدر بیشتر به جلو میروید سرعت شما بیشتر میشود . همچنین در طول مسیر شکل و شمایل زمین نیز عوض میشود و یک تنوع در بازی بوجود میاورد . این بازی گرافیک بالا و راضی کننده ای را دارد . شاید بتوان گفت این بازی در سبک خودش یکی از بهترین و حتی بهترین بازی است . اگر به بازی هایی مانند ساب وی سورف علاقه دارید حتما از این بازی نیز خوشتان میاید . پیشنهاد میکنیم هرگز این بازی بینظیر را از دست ندهید .جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

nima بازدید : 75 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

آیا می خواهید با دانلود بسیار زیبا و مهیج و با گرافیک بسیار جالب مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید؟مجموعه خارق العاده اندروید ۲۰۱۳ یک مجموعه فوق العاده کامل و بی نظیر می باشد که حاوی بهترین، کاربردی ترین و جدید ترین برنامه ها، بازی ها و… اندروید می باشد.لیست این بازی ها را در ادامه مطلب مشاهده بفرمایید:

nima بازدید : 497 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی GTA San Andreas v1.01 برای اندروید

GTA San Andreas v1.0.2 | تاپ 2 دانلود

|فایل apk پول و مهمات بی نهایت به پست اضافه شد|

| Cheater بازی به پست اضافه شد |

نوع بازی: جهان ازاد

ورژن بازی: ۱٫۰۱

زبان: ENG 

نرم افزار:  برای اندروید ۲٫۳ و بالاتر

حجم فایل: ۱٫۶۶ GB

اطلاعات برنامه :

 بالاخره بازی بی‌نظیر Grand Theft Auto: San Andreas برای سیستم‌عامل اندروید شرکت گوگل نیز عرضه شده تا باز هم طرفداران این بازی و البته دارندگان دستگاه‌های اندرویدی را هیجان زده کند . بعد از عرضه‌ی این بازی در سال ۲۰۰۴ برای کنسول‌ها و PC، در همان سال جوایز متعددی در عناوین مختلف نصیب این بازی شد و در سراسر جهان ۲۷٫۵ میلیون نسخه از آن به فروش رفت! امروزه کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که تا به حال یکی از سری بازی‌های GTA را بازی نکرده باشد و یا با آن آشنایی نداشته باشد . در این بازی همه چیز از جمله گرافیک ، جزییات کاراکترها ، ماشینها ، محیط بازی و همه چیز بهبود یافته است .جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

nima بازدید : 155 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

Dangeon Hunter 4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dangeon Hunter 4 v1.5.0 برای اندروید

| نسخه کامل به همراه دیتا |

| به همراه مود بی نهایت |

نوع نرم افزار: اکشن

ورژن: ۱٫۵٫۰

زبان: eng

ورژن سیستم عامل: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

حجم فایل: ۹۳۵ MB

اطلاعات بازی :

با این بازی میتوانید یک هک اند اسلش واقعی را در گوشی موبایل خود تجربه کنید . در این بازی شما باید در یکی محیط تاریک و وحشتناک که صد ها نفر از دشمنانتان در آن حضور دارند به ماجراجویی بپردازید . در این بازی چهر نوع رزمنده وجود دارد که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند و شما باید کی از آن ها را انتخاب کنید و به بازی بروید . باید امتیازات بیشتری جمع کنید تا بتوانید ویژگی های جنگجویتان را ارتقا دهید . همچنین میتوانید امتیازات بدست آمده خودتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید . در این بازی شما یک کابوس واقعی را تجربه میکنید . آیا برای آن اماده اید ؟! به شما پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این بازی بینظیر را از دست ندهید .جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

nima بازدید : 81 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

Pyrography v1.1 | تاپ 2 دانلود

 

دانلود بازی Pyrography v1.1 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Pyrography v1.1 برای اندروید

نوع بازی : سرگرمی

ورژن بازی : ۱٫۱

زبان: ENG 

نرم افزار:  برای اندروید ۲٫۳ و بالاتر

حجم فایل :۲۸ MB

اطلاعات بازی :

در این بازی شما میتوانید طرح هایی که در ذهنتان است را بر روی چوب حکاکی کنید ! در این بازی شما میتوانید بدون صدمه زدن به درختان هر آن چه که دوست دارید را بکشید ! این بازی بسیار روان و جذاب است و میتواند براحتی شما را سرگرم کند ! همچنین میتوانید آن را بروی تمام موبایل ها با تمام پردازنده ها براحتی نصب کنید و لذت ببرید . پس بجنبید و وقت را تلف نکنید ! بازی را دانلود کنید و لذت ببرید .جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

nima بازدید : 95 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Violett v1.22 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Violett v1.22 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Violett v1.22 برای اندروید

نوع بازی : ماچراجویی  , ارکید

ورژن بازی : ۱٫۲۲

زبان: ENG 

نرم افزار:  برای اندروید ۲٫۳ و بالاتر

حجم فایل : ۲۳۹ MB

اطلاعات بازی :

بازی ویولت یکی از بهترین بازی های تولید شده برای اندروید در سبک ماجراجویی میباشد . در این بازی شما هدایت یک دختر نوجوان را بعهده دارید و باید به او کمک کنید تا در راهی که برای فرار از شهر پیش رو دارد پیروز شود . پس از سپری کردن تعدادی از مراحل بازی شما به یک قلعه میرسید که پر است از ارواح ! باید گفت این بازی از نظر گرافیک و طراحی محیط یکی از بهترین بازی ها تولید شده تا کنون است . جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 898
  • بازدید ماه : 898
  • بازدید سال : 54,672
  • بازدید کلی : 312,120