loading...
دانلود آرشیو | دانلود رایگان نرم افزار، بازی، موبایل
مرتضی کاظمی بازدید : 171 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

HD Wallpapers مجموعه 115 والپیپر زیبا برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

 

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۱۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند.

مرتضی کاظمی بازدید : 101 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Flower Patterns Vector Set وکتور گل و بوته Flower Patterns Vector

 

این مجموعه وکتور Flower Patterns Vector نام دارد . این مجموعه وکتور هایی از گل و بوته می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از دانلود برای همه دریافت کنید.

مرتضی کاظمی بازدید : 292 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

Beautiful Wallpapers of Nature Pack 12  دانلود 81 والپیپر زیبا طبیعت Beautiful Wallpapers

 

این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید از این عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید. در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید.  والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی دانلود برای همه، مجموعه ای از ۸۵ والپیپر زیبا با موضوع های مختلفی HD آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت  jpg و در ابعاد ×۱۹۲۰۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

مرتضی کاظمی بازدید : 71 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

Money Flat Icons 2 cector مجموعه آیکون های اسکانس و سکه در قالب فایل TIFF

 

مجموعه آیکون امروز آیکون های پول و سکه می باشد ، البته برای باز کردن به برنامه های Adobe Illustrator و Photoshop نیاز دارید.فرمت این آیکون ها TIFF می باشد که البته در قالب فایل وکتور می باشد . این مجموعه را می توانید در طراحی ها استفاده شود و حتی برنامه نویسان هم می توانند استفاده کنند.

مرتضی کاظمی بازدید : 277 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

Beautiful background with ornaments دانلود وکتور پس زمینه زیور آلات Beautiful background with ornaments

 

نام اصلی این مجموعه Beautiful background with ornaments نام دارد . این مجموعه وکتوری از بک گراند های مربوط به زیورالات می باشد ، این وکتور را می توانید در طراحی ها استفاده کنید ، البته برای باز کردن وکتور نیاز به برنامه دارید . سه نرم افزار پیشنهاد می شود برای باز کردن وکتور ها Adobe Illustrator , Corel , Photoshop ، این سه نرم افزار می توان گفت بهترین هستن ، Adobe Illustrator انتخاب اول برای ویرایش و مدیریت وکتور ها می باشد و فتوشاپ هم کامل Vector ها را ساپوت نمی کند.در صورت باز کردن این فایل ها در نرم افزار Adobe Illustrator  و Corel فایل ها به صورت لایه باز اجرا می شود و شما می توانید هرگونه تغییری در فایل بدهید بدون پایین آمدن کیفیت .برای باز کردن فایل های EPS ,ai و WMf در فتوشاپ طرح مورد نظر به صورت یک لایه در قسمت Layer اضافه می شود و برای کارهای معمولی و بدون ویرایش فایل می توان استفاده کرد.

مرتضی کاظمی بازدید : 117 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

up186471397323378 ngarnz9bg3sahwc76be 100 تصویر و والپیپر طبیعت Excelent Landscapes HD

این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید از این عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید. در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید.  والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی دانلود برای همه، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا با موضوع های مختلفی HD آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت  jpg و در ابعاد ×۱۹۲۰۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

مرتضی کاظمی بازدید : 80 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

Collection of Application Icons 3 مجموعه آیکون های برنامه سری یک Collection of Application

این مجموعه ایکون Collection of Application نام دارد . مجموعه آیکون هایی که بیش از ۳ هزار آیکون می باشد و به صورت PNG,ICO منتشر شده است . سایز تمامی آیکون ها ۱۲۸×۱۲۸ می باشد . در این مجموعه حدود ۳۵۰۰ آیکون وجود دارد . این مجموعه را می توانید در طراحی های خود استفاده کنید . اکثر برنامه نویس ها از این آیکون ها استفاده میکنند . این مجموعه ایکون ها را می توانید از دانلود برای همه دریافت نمایید.

مرتضی کاظمی بازدید : 81 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

WinSetupFromUSB نصب ویندوز از طریق حافظه usb با نرم افزار WinSetupFromUSB 1.3

WinSetupFromUSB نرم افزاری بسیار عالی برای نصب نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز و لینوکس می باشد. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و نیازی به تنظیمات پیشرفته نخواهید داشت. در مرحله اول کافی است حافظه فلش usb خود را به نرم افزار معرفی کنید. توجه کنید که حافظه فلش Usb شما توسط نرم افزار فرمت خواهد شد و اطلاعات آن از بین خواهد رفت ،بنابراین حتماً از اطلاعات درون آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. در مرحله بعد فایل iso ویندوز یا لینوکس را به نرم افزار معرفی خواهید کرد و سپس نرم افزار تنظیمات لازم برای bootable شدن و نصب ویندوز یا لینوکس از طریق حافظه usb را انجام خواهد داد. این نرم افزار میتواند ویندوزهای Windows 2000, XP, 2003, Windows Vista, 7, 8 و Server 2008  از را از طریق فلش یو اس بی نصب نماید. تمامی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت نیز پشتیبانی شده اند. نسخه های مختلف لینوکس نظیر Debian, Ubuntu, Fedora, CentOS نیز توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند تا به وسیله آن از روی فلش قابل نصب باشند.

مرتضی کاظمی بازدید : 84 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Font Pack 1500 مجموعه ۱۵۰۰ فونت برای طراحی Font Pack For Designers

 

 

این پک شامل ۱۵۰۰ فونت زیبا و انگلیسی سال ۲۰۱۳ میلادی است که در با فرمت TTF آماده شده‌اند . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون بسیار مهم  و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است. برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در قسمت کنترل پنل کپی کنید.

مرتضی کاظمی بازدید : 96 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

Colors Of Nature Screensaver دانلود اسکرین سیورهای طبیعت Colors Of Nature Screensaver 2013

 مجموعه از جدیدترین محافط صفحه های طبیعت را برای شما آماده کرده ایم که به راحتی می توانید در ویندوز های XP ,7 و … از آن ها بهره ببرید. اسکین سیورها تصاویر و یا انیمیشن های متحرکی هستند که در صورت کارنکردن کاربر با ویندوز در یک زمان قابل تنظیم، به صورت خودکار برروی صفحه نمایش، به نمایش در می آیند که کاملاً قابل تنظیم هستند و باعث صرفه جویی در انرژی می شوند.

 

مرتضی کاظمی بازدید : 89 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Harmonia مجموعه 115 آیکون با طرح نقاشی Harmonia Pastelis Icon

 

 

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند. در این پست از سایت دانلود برای همه، مجموعه ای از ۱۱۵ آیکون مختلف و زیبا را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید. تمام این آیکون ها با فرمت Psd, Png, Ico و در ابعاد ۱۲۸در ۱۲۸ هستند.

مرتضی کاظمی بازدید : 83 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Underwater World تصاویر استوک با موضوع زیر دریا Stock Photo   Underwater World

 

 

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Underwater World را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود. ابعاد از تصاویر بالای ۸۵۷۶×۵۶۹۶ هستند که دارای کیفیتی بسیار بالایی هستند.

مرتضی کاظمی بازدید : 83 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Romantic Photo رویایی نمودن عکس ها با Romantic Photo 2.03 برای مک

 

 

Romantic Photo نرم افزار جالب برای کاربران علاقمند به داشتن عکس های رویایی و زیبا می باشد. این نرم افزار به طور اتوماتیک با تنظیمات کاربر میتواند جلوه های زیبایی را به عکس های کاربر بدهد و آنها رویایی و روشن نماید. با تنظیمات و نور و دادن افکت های جالب ، گویی که عکس را عکاسی حرفه ای و دوربینی خارق العاده تهیه کرده است ، چرا که نرم افزار از فیلترهای خاص و ویژه استفاده می نماید. این نرم افزار ترکیبی از ۳۰ فیلتر و افکت برنده جایزه های مختلف را برای کاربر به ارمغان آورده است تا به راحتی یک کلیک از انها استفاده نموده و درون عکس های خود اقدام کند. قابلیت ادغام افکت ها و فیلترها به کاربر توانایی این را میدهد تا نسبت به شخصی سازی و داشتن عکسی ویژه و یکتا توانمند باشد. کیفیت افکت ها و تصاویر بسیار بالاست به گونه ای که اگر عکس کاربر خود دارای کیفیتی مناسب باشد ، نتیجه بسیار عالی و وصف ناپذیر خواهد بود. کار با نرم افزار نیز بسیار ساده بوده و تمامی کاربران با سطوح مختلف فنی میتوانند از آن بهره ببرند.

 

Like DisLike

مرتضی کاظمی بازدید : 88 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

فرا رسیدن سال 1393 مبارک باد | تاپ 2 دانلود

با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد،

برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت بهارت جاودانه باد

خداوند متعال را شاکریم که اجازه داد تا تولد دوباره طبیعت را در کنار شما عزیزان جشن بگیریم، آغاز سال 1393 هجری شمسی را به شما عزیزان صمیمانه تبریک گفته و بهترین ها را برای همه شما عزیزان از خداوند منان آرزومندیم، انشاءالله که سالی پربار، در تمامی عرصه های زندگی پیش روی شما عزیزان باشد. سال 1392 با تمامی خاطرات خوب و بد به پایان رسیده و حالا قدم به سالی جدید می گذاریم و تمامی امیدمان به خداوند متعال است که آنچه آرزوی ماست و البته به صلاحمان است برای ما رقم بزند. بهترین دعاها انتظار فرج است و ما هم کنار سفره هفت سین در لحظات تحویل سال نو به یاد منجی عالم بشریت هستیم و ظهور آن حضرت را از خداوند متعال طلب می کنیم. در سالی که گذشت تلخی ها و شیرینی های بسیاری را تجربه کردیم اما چشم امیدمان به آینده است. همه تلاشمان در سال جدید این است که بتوانیم با ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر کاربران را از خود راضی نگه داریم.

nima بازدید : 79 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Incredible Mixed Wallpapers Set 646 cover مجموعه 100 والپیپر با موضوعات گوناگون Incredible Mixed Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ و ۱۶۰۰×2560 آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

nima بازدید : 65 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

Desktopography مجموعه 270 والپیپر با موضوع دسکتاپوگرفی Desktopograhpy HD Wallpapers

 

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۷۰ والپیپر زیبا با موضوع دسکتاپوگرفی آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ و ۳۵۰۰×2180 آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

nima بازدید : 108 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 Unbelievable Cityscapes HD Wallpapers set 102 cover مجموعه 75 والپیپر با موضوع شهرهای دیدنی دنیا Unbelievable Cityscapes HD Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۵ والپیپر زیبا با موضوع شهرهای دیدنی دنیا آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

nima بازدید : 120 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 Valentines Day Wallpapers cover مجموعه 120 والپیپر با موضوع ولنتاین Wallpapers Collection   Valentines Day

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۲۰ والپیپر زیبا با موضوع ولنتاین آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 853
  • بازدید ماه : 853
  • بازدید سال : 54,627
  • بازدید کلی : 312,075