loading...
دانلود آرشیو | دانلود رایگان نرم افزار، بازی، موبایل
مرتضی کاظمی بازدید : 107 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

YouTube Video Downloader PRO | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار YouTube Video Downloader PRO 4.8.0.4 Final

یوتیوب بدون شک پر طرفدار ترین و پر کاربر ترین سرویس اشتراک گذاری ویدئو در سراسر دنیاست . به نوعی می توان هر نوع ویدئویی بر روی آن با کیفیت های مختلف یافت و به صورت آنلاین به مشاهده آن ها پرداخت . تنها مشکل این سرویس هم همین مشاهده آنلاین و عدم وجود امکانی برای دانلود ویدئو و مشاهده آفلاین آن است . از این رو برای حل این مشکل قصد داریم تا نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که به وسیله آن قادر باشید تا این ویدئو ها را دانلود و به صورت آفلاین به مشاهده آن ها بپردازید . YouTube Video Downloader یکی از قدیمی ترین و بهترین نرم افزار ها در این زمینه است که به شما این امکان را می دهد تا ویدئوی های یوتیوب را با کیفیت های مختلف تنها با چند کلیک ساده دانلود و پس از ذخیره بر روی هارد خودتان آن را به وسیله پلیر محبوب خود به اجرا در اورید و از مشاهده آن لذت ببرید . همچنین قادر خواهید بود تا ویدئوی های آنلاین سایر سرویس ها مانند فیسبوک را نیز به راحتی دانلود و مشاهده کنید . از دیگر امکانات عالی این نرم افزار می توان به تبدیل ویدئو ها برای iPhone و Ipad اشاره کرد که شما را بی نیاز از نرم افزاری دیگر برای این کار می کند.

مرتضی کاظمی بازدید : 97 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

 

%b5Torrent 3.4.1 دانلود از تورنت µTorrent 3.4.1

 

 

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

مرتضی کاظمی بازدید : 119 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

Tomabo YouTube Video Downloader Pro | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Tomabo YouTube Video Downloader Pro 3.7.7 Final

Tomabo YouTube Video Downloader یک ابزار دستی طراحی شده برای کمک به شما در دانلود فیلم از اینترنت و ذخیره آنها را روی کامپیوتر خود با فرمت های مختلف می باشد. علی رغم نام این نرم افزار، این نرم افزار می تواند فیلم ها را از وب سایت های مختلف دانلود کند، نه فقط یوتیوب، سایت هایی مثل FaceBook، Metacafe، DAILYMOTION، Vimeo و… . ویژگی های دیگر این نرم افزار رابط کاربری ساده و به خوبی سازمان یافته آن است، که شما می توانید یک لیست از فیلم ها داشته، و همراه با پیش نمایش به جزئیات فیلم مورد نظر اعم از URL، کیفیت، مدت و اندازه آن را در دسترسی داشته باشید. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار قادر به دانلود به صورت مجموعه ای هستید که می توانید صف هایی دانلود با روند و زمانبندی دلخواه تعریف کنید. یکی دیگر از مزایای استفاده از این نرم افزار دارا بودن انواع فرمت های خروجی چون WMV، MOV، MP4، ۳GP، AVI، FLV، MKV، MP3، AAC، AC3، WAV و… می باشد.

مرتضی کاظمی بازدید : 74 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

HiDownload Platinum | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود HiDownload Platinum 8.24

HiDownload یک نرم افزار مدیریت دانلود چند رشته ای می باشد که به شما اجازه دانلود به صورت فردی و یا لیستی از فایل ها را با حداکثر سرعت ممکن را می دهد. با استفاده از این نرم افزار قادر به دانلود از پروتکل های مختلفی چون HTTP ، FTP، RTMP ، MMS / MMST / MMSU ، RTSP ، PNM هستید. از بین قابلیت های فراوان و اصلی این نرم افزار می توان به قابلیت برنامه ریز پیشرفته, سازگاری با مرورگرهای مختلف و روز دنیا, اسکن فایل ها برای ویروسی بودن و… اشاره نمود. ویژگی دیگر این نرم افزار که نمی توان از ذکر آن گذشت, قابلیت دانلود و ضبط فایل های صوتی تصویری موجود در صفحات وب و سایت های اشتراک ویدئو با قابلیت Resume آنها در صورت قطعی ارتباط نیز می باشد!  HiDownload یک نرم افزار مدیریت دانلود محبوب و شناخته شده می باشد که دانلودی پرسرعت و لذت بخش در کنار امکاناتی فراوان مهیا می کند.

nima بازدید : 74 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

Freemake Video Downloader دانلود ویدیوهای آنلاین Freemake Video Downloader 3.6.2.7

 

Freemake Video Downloader نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای دانلود و ذخیره کردن ویدیوهای آنلاین وبسایت های به اشتراک گذاری ویدیو می باشد. این نرم افزار عالی با پشتیبانی بیش از ۱۰ هزار وبسایت به اشتراک گذاری تصویر نظیر یوتوب،فیس بوک،vimeo و… میتواند بسیار ساده از آنها ویدیو دانلود کند و در حین دانلود آنها را با فرمت دلخواه کاربر نظیر AVI, MKV, 3GP, MP3, iPod, PSP و… ذخیره کند. همچنین این نرم افزار رایگان میتواند ویدیوها را به صورت صوتی و فایل صدا ذخیره کند و این قابلیت به کسانی که فقط قصد دارند صدای ویدیو را ذخیره کنند کمک میکند. قابلیت دانلود با کیفیت بالا و همچنین دانلود ویدیوهایی که به صورت embeded و قفل شده به اشتراک گذاشته شده اند نیز وجود دارد. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند ویدیوهای فیس بوک را نیز ذخیره سازی نماید. امیدواریم از این نرم افزار استفاده بهینه را ببرید.

 

nima بازدید : 96 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

 

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19.1 Final

 

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.  

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 896
  • بازدید ماه : 896
  • بازدید سال : 54,670
  • بازدید کلی : 312,118