loading...
دانلود آرشیو | دانلود رایگان نرم افزار، بازی، موبایل
مرتضی کاظمی بازدید : 321 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

Son of Batman Bluray (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم|

|نسخه کم حجم BDRip HD 720p به پست اضافه شد|

Son of Batman cover دانلود انیمیشن Son of Batman 2014

نام انیمیشن: Son of Batman

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۷۴ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: بتمن متوجه می شود که پسری شرور و قانون گریز دارد که توسط گروه قاتلین به صورت مخفیانه بزرگ شده است و …

مرتضی کاظمی بازدید : 280 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Channel 5 – The Disappearance of Flight MH370 (2014) 720p HDTV MKV

|دانلود با لینک مستقیم|

Flight MH370 مستند ناپدیدشدن هواپیمای مالزی The Disappearance of Flight MH370

نام مستند : The Disappearance of Flight MH370

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

حجم : ۷۲۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه: پرواز ۳۷۰ هواپیمایی مالزی (ام‌اچ ۳۷۰) پرواز یک هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی است که در ۸ مارس ۲۰۱۴ از کوالالامپور، پایتخت مالزی، با ۲۳۹ مسافر تبعهٔ ۱۴ کشور گوناگون عازم پکن بود اما به دلیل نامعلومی پس از تغییر مسیر تماس آن با رادار با آن قطع و ناپدید شد.عملیاتی بین‌المللی برای پیدا کردن این هواپیما توسط بیش از ۲۶ کشور در جریان است و گفته می‌شود بزرگ‌ترین عملیات جستجو در تاریخ است. این عملیات در ابتدا در خلیج تایلند و دریای جنوبی چین آغاز شد و پس از آن به تنگه مالاکا و دریای آندامان و بعد به اقیانوس هند گسترش یافت. در ۱۵ مارس بازرس‌ها متوجه شدند که هواپیما پس از ناپدید شدن به سمت غرب و شبه‌جزیره مالایا حرکت کرده و سپس در یک مسیر به سمت شمال یا جنوب به مدت هفت ساعت پرواز کرده‌است… واقعاً چه اتفاقی برای این پرواز پیش آمده است ؟ این سوال موضوع این مستند خواهد بود …

مرتضی کاظمی بازدید : 101 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Basic First Aid Training دانلود آموزش کمک های اولیه Basic First Aid Training

 

هنگام وقوع حادثه، آگاهی از مجموعه اقدامات و مراقبت های (جسمی یا روحی) لازم می تواند موجب جلوگیری از مرگ، پیشگیری و جلوگیری از پیشرفت ضایعات، صدمات و عوارض بعدی و یا کاهش درد و رنج مصدوم پیش از ارجاع به پزشک و پیش از انتقال به مراکز درمانی شود. بنابراین داشتن دانش کافی از کمک های اولیه می تواند کمک کند تا ضمن تدارک امکانات درمانی برای بیمار و یا رساندن بیمار به محلی که این‌گونه تدارکات در آن فراهم است (مثل بیمارستان)، اقداماتی را در حد توان برای بهبود حال بیمار انجام دهید. جان کلت (John Klatt) در فیلم آموزشی Basic First Aid Training کلیه تکنیک های کمک های اولیه را به صورت عملی به شما نشان می دهد تا با چگونگی انجام اقدامات پزشکی لازم در اولین دقایق بروز آسیب دیدگی آشنا شده و قادر به بکارگیری آن ها باشید. جان کلت یکی از افسران ارتش آمریکا و بنیانگذار موسسه امنیت آمریکایی (American Safety) می باشد که در فیلم های آموزشی خود با توجه به علم و تجربه ای که کسب نموده است، به بهترین شیوه ممکن کمک های اولیه را به شما آموزش می دهد.

مرتضی کاظمی بازدید : 155 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود سریال ایرانی قهوه تلخ با لینک مستقیم و کیفیت عالی

تا قسمت ۸۰ به پست افزوده شد

ghahveh talkh دانلود سریال قهوه تلخ با لینک مستقیم

کارگردان : مهران مدیری | تهیه کنندگان : مجید و حمید آقا گلیان | موضوع : کمدی

سال تولید : ۱۳۸۹ | تعداد : ۱۰۲ قسمت | فرمت : WMV | مدت زمان : ۴۰ دقیقه

خلاصه داستان :

نیما زند کریمی که استاد تاریخ است با دختری آشنا می شود که در رابطه با دوره ای تاریخی تحقیق میکرد که در هیج کتابی چاپ نشده است . نیما که عقیده داشت چنین دوره ای وجود ندارد ، برای اثبات حرف خود دختر جوان را همراهی میکند تا اینکه متوجه میشود حق با دختر جوان است و دوره ای وجود دارد که تخت پادشاهی در تهران قرار داشته اما در هیچ کتابی از این دوره نقل نشده است . سپس نیما برای تحقیقات بیشتر وارد کاخی میشود و قهوه تلخی را می نوشد. نیما پس از خوردن قهوه از حال میرود و وقتی چشم باز میکند می بیند که در همان دوره ای که هست که در رابطه با آن تحقیق میکند . وی ابتدا فکر میکرد که همه چیز یک خواب است اما پس از مدتی که با این قضیه کنار می آید تصمیم میگیرد که با توجه به دانسته های تاریخی خود به درباریان کمک کند اما با افرادی در دربار روبرو می شود که نادان هستند که این مسئله باعث به وجود امدن ماجراهای طنز و خنده دار می شود.

بازیگران :

 مهران مدیری ، سیامک انصاری ، محمدرضا هدایتی ، رضا فیض نوروزی ، رضا نیکخواه ، برزو ارجمند ، الیکا عبدالرزاقی ، سحر جعفری جوزانی ، هادی کاظمی ، آرام جعفری ، بیژن بنفشه خواه ، ساعد هدایتی ، سعید پیردوست ، رامین پور ایمان ، سحر زکریا ، جواد عزتی ، نادر سلیمانی ، فلامک جنیدی ، ماندانا سوری ، عارف لرستانی ، مریم بخشی ، شایان احدی فر ، شادی احدی فر ، فاطمه هاشمی ، علی لک پوریان ، شقایق رحیمی راد ، حمید کاشانی.

مرتضی کاظمی بازدید : 80 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم کلاس هنر پیشگی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم کلاس هنرپیشگی

موضوع : اجتماعی

فرمت : mp4 , mkv

حجم : 382 , 785 مگابایت

محصول : ایران

سال ساخت : 1391

کارگردان : علیرضا داودنژاد

بازیگران : رضا داوودنژاد، محمدرضا داوودنژاد، زهرا داوودنژاد، علی داودنژاد، مهرداد کیش‌مهر، احترام‌السادات حبیبیان، عباس حبیبیان، مسعود میری، کیارش داودنژاد، یلدا محمودی، انوش محمودی، کبری حسن‌زاده، اقدس سعادت رضایی، زهرا حبیبیان، مهرانگیز عدالت

خلاصه داستان : داستان درباره خانواده ای است که گران شدن سکه و ارث و میراث، تبدیل به مهمترین دغدغه زندگی شان شده است و صمیمیت و احترام به یکدیگر را از خاطر برده اند. از طرف دیگر « کلاس هنرپیشگی » داستان یک عشق مثلثی را روایت می کند که یک ضلع این مثلث پسری عاشق پیشه اما بی پول و ضلع دیگرش مردی ثروتمند که هر دو خواهان رسیدن به عشق مشترکشان هستند.

توضیحات و اخبار این اثر : فیلم سینمایی «کلاس هنرپیشگی» فیلمی دیگر از خانواده داوودنژادهاست. این فیلم حتی فرم شرکت در جشنواره سی‌ام را نیز پر کرده بود ولی به این جشنواره نرسید و تصمیم بر این گرفته شد که اولین نمایش فیلم در جشنواره سی و یکم باشد. این فیلم در اواسط آبان 1390 در شمال کشور کلید خورد و در بهمن ماه همان سال به پایان رسید و لوکیشن‌های آن در تهران و شمال فیلم‌برداری شده است. علیرضا داوودنژاد برای درمان پسرش، رضا، مدتی کار ساخت این فیلم را متوقف نمود و پس از بهبودی وی کار تدوین و ساخت موسیقی فیلم را از سر گرفت. در مقاطعی برای آماده‌سازی فیلم از همکاری کیومرث پوراحمد نیز استفاده شده است. این فیلم بازیگران بسیاری دارد و از لحاظ نوع روایت،‌ شیوه بازیگری و بیان سینمایی متفاوت است. رخشان بنی‌اعتماد پس از نمایش این فیلم گفته است: فیلم «کلاس هنرپیشگی» اتفاقی مبارک است.

مرتضی کاظمی بازدید : 105 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی نخودی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

فیلم نخودی با کیفیت عالی DVD


دانلود فیلم نخودی

موضوع  : اجتماعی

فرمت : mkv , mp4

حجم : 602 , 200 مگابایت

مدت زمان: 90 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1388

کارگردان : جلال فاطمی

بازیگران : صابر ابر، مرضیه برومند، مسعود کرامتی، احمدرضا اسعدی، علیرضا خمسه، رعنا آزادی ور و …

خلاصه داستان : یک کارگردان تئاتر عروسکی که در انجام نمایش هایش ناموفق است با هر شکست و تحقیر کوچک و کوچک تر می شود اما ملاقات با نخودی در سرزمین قصه ها، زندگی او را تغییر می دهد …

توضیحات و اخبار این اثر :  نخودی (فیلم) فیلمی به کارگردانی جلال فاطمی و نویسندگی جلال فاطمی، فرشته طائرپور ساختهٔ سال ۱۳۸۸ است.

مرتضی کاظمی بازدید : 81 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود سریال خط با لینک مستقیم و کیفیت عالی

قسمت دوم اضافه شد

دانلود سریال خط

موضوع : اجتماعی

سال انتشار : 93

مدت زمان : ۴۰ دقیقه

فرمت : Mkv

حجم : 175 Mb

کارگردان : عباس رنجبر

بازیگران : کامران تفتی، آشا محرابی ،محمود پاک‌نیت، لیلا برخورداری، سیاوش طهمورث، فریبا جدی‌کار، ایمان صفا ، جمال اجلالی، محسن افشانی، مجید جعفری، بهنام قربانی و …

خلاصه داستان : قصه مجموعه خط درباره اخلاق فردی و اجتماعی آدم هاست و مسیر سیر سلوک فردی به نام سیاوش سالار را روایت می کند که در اثر برخورد با دختری به نام سوگند و تحت پوشش مکتب حاج رئوف دچار تغییر و تحول می شود  و …

تصویربرداری این سریال 15 قسمتی در شمال تهران و زنجان توسط دوربین مصطفی احمدیان به ثبت رسیده و پیمان جعفری مدیرتولید،مجید اسکندری،طراح گریم،حمید ژاکام مدیر صدابرداری،سهراب دادگسترمدیر تدارکات این پروژه هستند.

مرتضی کاظمی بازدید : 493 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

World Cup Qualifiers 1998  Australia vs Iran 480p

|دانلود با لینک مستقیم| 

Australia vs Iran دانلود مسابقه فوتبال خاطره انگیز ایران و استرالیا Australia vs Iran

این مسابقه در سال ۱۹۹۷ از رقابت های مقدماتی جام جهانی بین دو تیم ایران و استرالیا برگزار شد. نتیجه این بازی ۲ – 2 مساوی به پایان رسید که منجر به صعود تیم ملی ایران به جام حهانی ۱۹۹۸ شد. گل های این بازی را کریم باقری و خداداد عزیزی برای ایران به ثمر رساندند . هم اکنون می توانید این مسابقه زیبا و خاطره انگیر را با کیفیت خوب از سایت دانلود آرچیو دریافت نمایید.

مرتضی کاظمی بازدید : 117 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

Space Dive The Red Bull Stratos Story BluRay 720p (2012) Avi

|دانلود با لینک مستقیم|

Space Dive دانلود مستند پرش از فضا Space Dive The Red Bull Stratos Story

نام مستند : Space Dive The Red Bull Stratos Story

سال انتشار : ۲۰۱۲

مدت زمان : ۹۰ دقیقه

حجم : ۲۰۰۰ مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان: این مستند به شما نشان خواهد داد که چگونه دانشمندانی از سرتاسر جهان به مدت ۵ سال بر روی این پروژه وقت گذاشته اند و آزمایشات گوناگونی انجام داده اند تا او بتواند به این ارتفاع برود و از آن جا پرش را انجام دهد تا این رکورد برای بشر به ثبت برسد .فیلم برداری این مستند با بیش از ۲۰ دوربین انجام شده است تا تک تک لحظات این لحظه تاریخی را ثبت کنند . جالب است بدانید که روند آماده سازی این پروژه نزدیک به پنج سال طول کشیده است و تک تک این لحظات فیلم برداری شده در کنار هم قرار گرفته است تا این مستند تهیه شده است . در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۲ , Felix Baumgartner  همراه با بالون خود به ارتفاع ۳۹.۰۴۵ متری پرواز کرد و از آن ارتفاع به زمین پرش انجام داد . این ناحیه که به لبه فضا مشهور است کل جهان را می توانید در زیر پای خود مشاهده کنید و همه جهان در زیر پای شما قرار می گیرد . او ثابت کرد که می توان به سرعت مافوق صوت بدون هیچ کمک فنی دست یافت . او سپس به ارتفاع ۱.۳۴۲ کیلومتری سطح زمین رفت و رکورد خود را ۵۰ متر افزایش داد که میلیون ها نفر در جهان به صورت زنده این لحظه تاریخی را تماشا کردند و از آن لذت بردند.

مرتضی کاظمی بازدید : 84 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

NG – 20 Animals That Will Kill You (2011) HDTV 720p Mp4

|دانلود با لینک مستقیم| 

Animals That Will Kill You مستند خطرناکترین حیوانات کشنده NG   20 Animals That Will Kill You 2011

نام مستند : NG – 20 Animals That Will Kill You

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : ۱۰۰۰ مگابایت

کیفیت : HDTV 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در این مستند با ۲۰ حیوان کشنده آشنا خواهیم شد . از ببر بنگال گرفته تا کوچکترین موجود کشنده یعنی پشه ! این حیوانات در اکثر مواقع برای دفاع از خود به انسان ها حمله می کنند که عواقب خوبی را برای شکارچی در پی نخواهد داشت . به این دلیل است که روزانه هزاران نفر توسط حیوانات خطرناک کشته می شوند . همچنین در این مستند با روش حمله این موجودات آشنا خواهید شد و …

مرتضی کاظمی بازدید : 193 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی دلشدگان با لینک مستقیم و کیفیت عالی

فیلم دلشدگان با کیفیت عالی DVD

دانلود فیلم دلشدگان

موضوع : اجتماعی

فرمت : wmv

حجم : 302 مگابایت

مدت زمان: 90 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1392

کارگردان : علی حاتمی

بازیگران : امین تارخ.اکبر عبدی.فرامرز صدیقی.شهلا ریاحی.لیلا حاتمی.حمید جبلی و…

خلاصه داستان : در زمان سلطنت احمد شاه، تاجری فرنگی به بهانه رونق فرهنگ و هنر قصد دارد با پرکردن چند صفحه از چند موسیقی دان ایرانی، ردیف های اصیل ایرانی را که در حال فراموشی است، از گزند گذر زمان محفوظ نگه دارد. به همین منظور از آقاحسین دلنواز خواسته می شود که جمعی از بهترین نوازندگان را برگزیند. این قصد و برنامه سفر به فرنگ با مشکلاتی مواجه می شود. اما استاد دلنواز خود تصمیم می گیرد این برنامه را عملی کند. در فرنگ صدای دلنشین اهرخان خواننده گروه، هنگام تمرین، موجب شفای لیلا برادرزاده سفیر عثمانی می شود که در مجاورت باغ پانسیون گروه زندگی می کند. هوای سرد و موذی فرنگ طاهرخان را که جسماً آدم ضعیفی است، دچار ذات الریه می کند. آنها پس از اتمام کارهای ضبط صفحه، دچار مشکلات مالی شده مجبور می شوند برای جبران، کنسرتی برپا کنند. طاهر بیمار تمام جانش را در آوایش می نهد…

توضیحات و اخبار این اثردلشدگان سیزدهمین فیلم سینمایی علی حاتمی است. او این فیلم را در سال ۱۳۷۰ کارگردانی کرد. او در این فیلم، علاوه بر کارگردانی، نویسنده فیلم نامه، تهیه کننده و طراحی صحنه را نیز بر عهده داشت.  موسیقی فیلم را که حسین علیزاده ساخته‌است را به عنوان یکی از نقاط قوت آن برشمارد. این موسیقی با صدای آواز محمدرضا شجریان همراه شده‌است که بجای خوانندهٔ فیلم-امین تارخ- خواند؛ ولی اجازهٔ لب خوانی به او داده نشد. به همین خاطر، در صحنه‌های تصنیف خوانی فیلم هرگز نمای بسته از خواننده دیده نشد.  فریدون مشیری به درخواست محمدرضا شجریان شعرها و آهنگ‌های فیلم را بررسی کرد و مورد بازبینی قرار داد. آوازها و تصنیف‌های ساخته‌شده برای این فیلم، بعداً در آلبومی به همین نام منتشر شد.

مرتضی کاظمی بازدید : 376 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

http://dl.ir-dl.com/user25/Pic/atm.jpg

 

نام فیلم : خودپرداز ATM | کیفیت تصویر : HD|کارگردان avid Brooks | نویسنده : Paul Brooks  | کشور تولید کننده : آمریکا |رتبه : 4.1 از 10 | فرمت تصویر : MP4| سال تولید : 2012 | مدت نمایش : 1:20:00| زبان : فارسی

به نقد از imdb فارسی ، فیلم سینمایی “ATM” را “دیوید بروکس” کارگرددانی کرده و فیلمنامه آن را “کریس اسپارلینگ” به رشته تحریر درآورده است.این فیلم نخستین تجربه کارگردان ان در زمینه ساخت یک اثر بلند سینمایی است که پیش از این تنها یک فیلم کوتاه را با عنوان “رفته” در کارنامه خود دارد. ATM داستان سه همکار است که در یک شب برای نجات جان خودشان از دست یک ناشناس به چالش های مختلفی برمی خورند و …در این فیلم بازیگرانی چون “آلیس ایو”، “جاش پک” و “برایان گرتی” به ایفای نقش پرداخته اند.این فیلم با موضوعیت خاص و جلوه های مناسب فیلم باعث شده است که یکی از بهترین فیلم های سینما را شاهد باشیم.

مرتضی کاظمی بازدید : 112 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم سینمایی دوست من Mon Pote

نام سریال: دوست من Mon Pote | کیفیت صدا : MP3 @ 128 Kbps| کیفیت تصویر : HD

نام کارگردان : Marc Esposito| نام نویسنده : Marc Esposito| کشور تولید کننده : فرانسه

رتبه : 5.9 از 10 | فرمت تصویر : MP4| سال تولید : 2010

 | مدت نمایش : 00:45:00| زبان : فارسی

دوست من Mon Pote عنوانی فیلمی زیبا از کشور فرانسه به کارگردانی Marc Esposito می باشد.داستان این فیلم بر اساس یک رویداد واقعی می باشد.داستان از آن قرار است که ملاقاتی بین فردی بسیار منحصر بفرد که مسئول یک مجله ی بسیار معروف است و Bruno یک ماشین دزد حرفه ای صورت می گیرد.اولین سکانس این فیلم سینمایی از مساحبه ی Victor با عده ای زندانی است .داستان این فیلم از همین ملاقات شروع می شود.Bruno در آخرین لحظه نامه ای به وکتور می دهد و از وی تقاضا می کند ک وی را در مجله ی خود استخدام نماید.چندی نمی گذرد که وی موقتا آزاد می شود و وکتور به سراغ وی می آید و …

مرتضی کاظمی بازدید : 1352 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم سینمایی دستبرد Vabank 2

نام فیلم : دستبرد Vabank 2 | کیفیت تصویر : HD|کارگردانJordan Roberts | نویسنده : Jordan Roberts | کشور تولید کننده : آمریکا|رتبه : 7.6 از 10 | فرمت تصویر : MP4| سال تولید : 1386| مدت نمایش : 1:20:00| زبان : فارسی

به نقد از شبکه ی نمایش  ،فیلم سینمایی «دستبرد» به کارگردانی درباره مردی به نام «هنریک کوئینتو» پس از شش سال حبس، از زندان آزاد می شود. او در سرقت های بزرگ شرکت داشته است، اما هرگز کسی نتوانسته دستگیرش کند .فیلم سینمایی «دستبرد» محصول کشور لهستان است وبازیگرانی چون یان ماچولسکی، ویتولد پیر کوژ، اواژی کولسکا در آن به ایفای نقش می پردازند. کارگردان «دستبرد» ژولیوژ ماچولسکی است.شاید کمترین فیلمی را بتوان پیدا کرد که امتیاز بالای7.5 از 10 را از سایت معتبر آی ام دی بی دریافت کرده باشد.این نشانه ای برای پر محتوا بودن این فیلم سینمایی تاریخی است.

مرتضی کاظمی بازدید : 89 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)
Free to Play (2014) 720p WEB-DL Mp4

|دانلود با لینک مستقیم| 

زیرنویس فارسی اضافه شد

Free to Play دانلود مستند تورنمنت بازی های رایانه ای Free to Play 2014

نام مستند : Free to Play

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم : ۵۸۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p WEB-DL

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در این مستند با سه پلیر حرفه ای بازی های رایانه ای همراه شوید که می بایست با غلبه بر سختی های روحی و روانی ، فشارهای خانوادگی و واقعیت های زندگی در تورنمتی با جایزه ی ۱ میلیون دلاری شرکت نمایند که می تواند سرنوشت آن ها را برای همیشه تغییر دهد …

مرتضی کاظمی بازدید : 82 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

Freedom Force Bluray/BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم|

|نسخه کم حجم BDRip 720p و BDRip 1080p به پست اضافه شد| 

Freedom Force 2013 cover دانلود انیمیشن Freedom Force 2013

نام انیمیشن: Freedom Force – گروه نجات

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/Bluray 720p/BDRip 1080p/Bluray 1080p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: گروهی از بچه ها با قدرت های عجیب به اضافه یک سگ وفادار برای زنده کردن یک اتفاق به گذشته سفر می کنند اما بعد از سفر به مشکلات عظیمی برخورد می کنند و …

nima بازدید : 744 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

 

The Tom and Jerry Show HDTVRip (2014) Mkv

|قسمت اول به پست اضافه شد| 

The Tom and Jerry Show cover دانلود فصل اول انیمیشن The Tom and Jerry Show 2014

 

نام انیمیشن: The Tom and Jerry Show – سریال کارتونی موش و گربه

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی تام و جری بر اساس سریال کارتونی به همین نام که در سال ۱۹۷۵ تولید شد، ساخته شده است. این انیمیشن دارای ۵۲ قسمت می باشد که از ۹آپریل ۲۰۱۴ بر روی شبکه های تلویزیونی امریکا در حال پخش است. تهیه کننده ی این انیمیشن Warner Bros. Animation و Renegade Animation هستند. هر قسمت از این انیمیشن مدت زمان ۱۱ دقیقه می باشد و به گفته ی  سازندگان سری جدید این انیمیشن، قرار است تا حس واقعی شخصیت ها حفظ شده و با همان فضای قبلی، روایت های جدیدی صورت بگیرد و …

 

مرتضی کاظمی بازدید : 515 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

Toy Story Toons S01 BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم|

|فصل اول به صورت کامل، دارای ۳ قسمت می باشد| 

Toy Story Toons cover دانلود فصل اول انیمیشن ماجراهای داستان اسباب بازی   Toy Story Toons Season 01 2013

نام انیمیشن: Toy Story Toons

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۷ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۵۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی Toy Story Toons یک سری کوتاه انیمیشنی بر اساس سری فیلم های کارتونی با همین نام می باشد. ماجراهایی که در این مجموعه به وقوع می پیوندد مربوط به وقایع بعد از Toy Story 3 می باشد. ۳قسمت این انیمیشن سریالی با نام های سفر به سبک هاوایی، کوچولوی شیطون و جشن دایناسوری می باشد که به ترتیب همزمان با اکران انیمیشن ماشین ها ۲، فیلم سینمایی ماپت ها و نسخه ۳بعدی انیمیشن در جستجوی نمو اکران شده اند و …

مرتضی کاظمی بازدید : 108 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

Transformers: Rescue Bots WEBRip (2011-2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم|

|فصل اول به صورت کامل، دارای ۲۶ قسمت می باشد| 

Transformers Rescue Bots cover دانلود فصل اول انیمیشن Transformers: Rescue Bots 2013

نام انیمیشن: Transformers: Rescue Bots – ترانسفورمرز: ربات های نجات

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۱-۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: ۵۵۱۳ مگابایت

کیفیت: WEBRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: گروه ربات های نجات و ترانسفورمرها، یک تیم قوی از قهرمانان می باشند که وظیفه ی نجات زندگی انسان ها از مشکلات را بر عهده دارند. داستان هایی که در این انیمیشن قرار دارد برای گروه سنی پیش دبستانی می باشد و رده ی سنی زیر ۷سال بیننده ی آن خواهند بود و …

مرتضی کاظمی بازدید : 60 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

Otto The Rhino BDRip (2012-2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم|

|فصل اول به صورت کامل، دارای ۲۶ قسمت می باشد| 

Rocket Monkeys cover دانلود فصل اول انیمیشن میمون های فضایی   Rocket Monkeys Season 1 2013

نام انیمیشن: Rocket Monkeys

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۲-۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: ۳۵۰۲ مگابایت

کیفیت: Web-DL 480p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن زیبای میمون های فضایی در مورد میمون هایی است که به فضا رفته اند. در آنجا موجودات عجیب و غریبی وجود دارد و این میمون ها ...

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 909
  • بازدید ماه : 909
  • بازدید سال : 54,683
  • بازدید کلی : 312,131