loading...
دانلود آرشیو | دانلود رایگان نرم افزار، بازی، موبایل
nima بازدید : 108 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

 کاملترین سری آموزشی تلفظ صحیح انگلیسی از سری آموزش های BBC Learning English


نام مجموعه : کتاب  BBC Learning English – Pronunciation Tips Interactiveبه همراه ۳ سی دی فایل های صوتی و آموزش تصویری
فرمت : PDF به همراه فایل های MP3 مجموعه وفایل های تصویری آموزش
این مجموعه شامل یک کتاب و سه سی‌دی صوتی است که با یک روش جالب و لذت‌بخش می‌تواند لهجه‌یانگلیسی آمریکایی را به شما آموزش دهد. این مجموعه منحصراً با تاکید بر ویژگی‌های اصلی که بیش‌ترین تأثیر را بر درک زبان انگلیسی آمریکایی می‌گذارد، کاری می‌کند که همه‌ی آمریکایی‌ها و انگلیسی ها بتوانند منظور شما را به خوبی بفهمند. سه سی‌دی ضمیمه‌ی این مجموعه شامل شش درس ۳۵ دقیقه‌ای است که به همراه یک کتابچه برای درک صحیح تلفظ‌ها و ادای اصوات، کلمات، و جملات همه‌ی مواد لازم برای یادگیری را در اختیارتان می‌گذارد.
این مجموعه فوق العاده برای آموزش و درک هر چه بهتر و یادگیری لهجه انگلیسی آمریکایی به نحوی که نویسنده کتاب عنوان کرده که بعد از مطالعه این کتاب قادر خواهید بود لهجه انگلیسی خود را به یک فردی که مادر زادیانگلیسی زبان است بسیار نزدیک کنید.

 

nima بازدید : 130 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

به فرزندانتان از دوران کودکی زبان بیاموزیید!

مجموعه کامل آموزشی زبان انگلیسی Word World Lucky Duck یکی از برترین و پرفروشترین مجموعه های آموزشی زبان انگلیسی منحصر کودکان دنیا، محصولی از کمپانی مطرح Walt Disney، بزرگ ترین سازنده فیلم ها و شخصیتهای انیمیشن در دنیاست.
این مجموعه کامل آموزشی که برای تمامی کودکان از سنین ۳ سال تا ۱۵ سال قابل استفاده است، زبان انگلیسی را در قالب انیمیشن ها و کارتون های زیبا و دوست داشتنی والت دیزنی و شخصیت های مطرح این کارتون ها به کودکان آموزش می دهد.

 

nima بازدید : 115 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)


در مجموعه آموزشی LangMaster English in Action شما انگلیسی را با تماشای مصاحبه های تصویری شخصیت های مشهور فرا خواهید گرفت. این مجموعه آموزشی بر مهارت های شنیداری (Listening) و درک مطلب (Comprehension) تمرکز دارد و برای پیگیری هدف خود از برنامه های تلویزیونی شبکه SKY NEWS و برنامه های رادیویی استفاده می کند. گوش دادن به صحبت های افراد انگلیسی زبان به شما کمک می کند تا انگلیسی را به شیوه ای متفوت و کاربردی فرا گیرید و برای شرکت در مکالمات روزانه انگلیسی تبحر پیدا کنید. با استفاده از این مجموعه نرم افزاری شما قادر خواهید بود آنچه در فیلم های انگلیسی زبان می شنوید را درک کنید، کلمات و عبارات کاربردی را یاد بگیرید و علاوه بر این با چهره های معروف جهان نیز آشنا شوید.

 

nima بازدید : 293 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بهترین مجموعه فیلمهای آموزشی برای کودکان ۳ ماهه تا ۳ ساله


اگر در منزل کودک بین ۳ ماه تا ۳ سال دارید و به دنبال یک مجموعه آموزشی سالم و با کیفیت که محصول بیش از ۱۰ سال تلاش روانشناسان کودک در این عرصه بوده است دانلود آرشیو این مجموعه را به شما پیشنهاد می کند
همین طور که از نام این مجموعه پیداست تلاش بر این است که از کودک شما در این سنین یک انیشتین ساخته شود. توانایی های فکری و بالقوه در او شکوفا شود و کمی هم به پدر و مادر خود در نگهداری او کمک کند
برای یک کودک حدود ۱ ساله معمولا تلویزیون هنوز جذابیت خاصی ندارد چون تصاویر آن پیچیده بوده و دارای سرعت تغییر زیاد است. اما می توانید این مجموعه را روی او تست کنید تا ببیند با چه جذابیت تعجب برانگیزی تصاویر او را آرام بر روی صندلی نشانده و توانایی های فکری و جسمی او را بارور می کند. البته مشخص است که کودک در چنین سنینی باید تحرک داشته باشد که این نیاز در زمان و مکان مناسب خود باید توسط والدین ارضا شود اما در صورت کمبود امکانات و وقت والدین این مجموعه می تواند در پرورش صحیح کودک موثر واقع شود.
شرکت Baby Einstein محصولات متنوعی را جهت کودکان در سنین مختلف ارائه کرده است که از آن جمله می توان به DVD های فیلم و CD های صوتی و کتاب و اسباب بازی و … اشاره کرد. ما در این مجموعه به عنوان آغاز فیلمهای آن را ارائه کرده ایم.لیست و عنوان  فیلم های آموزشی را در ادامه  مطلب خواهید دید:

nima بازدید : 85 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

کاملترین مجموعه آموزشی زبان انگلیسی در سطوحElementary-Intermediate-Upper-Advanced

مجموعه ای که در اینقسمت برای شما تهیه  شده  است را می توان یکی از بزرگترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی برای تجارت و کسب و کار دانست که موضوعات مختلف تجاری را پوشش می دهد. Business English Pod حاوی جدیدترین درس های زبان انگلیسی برای کسب و کار می باشد به این صورت که تمرکز اصلی این درس ها برروی جلسات، سخنرانیها، تلفن، مذاکره، گفتگو ، چت و … می باشد و نکاتی مهمی را در این زمینه ها به شما آموزش داده می شود . این پک حاوی کتاب های PDF ، فایل های صوتی MP3 و فیلم های ویدئویی می باشد که در درس های مختلفی دسته بنده ای شده اند . برای فراگیری این آموزش نیازمند داشتن آشنایی نسبی با زبان انگلیسی می باشید. حدود چهار ساعت آموزش تصویری و چهل ساعت آموزش صوتی و همچنین وجود کتاب های راهنما ، زمینه ی مناسبی برای فراگیری بهتر زبان انگلیسی می باشد .

 

nima بازدید : 104 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

کتاب های Just Listening & Speaking یک مجموعه سه جلدی برای تقویت مهارت شنیداری و گفتاری زبان انگلیسی در سطوح متوسط است. هر سطح این مجموعه شامل ۲۰ درس Listening و ۱۰ درس Speaking با موضوعات متنوع می باشد که در قالب دروس دو صفحه ای ارائه شده است. تمامی کتاب به صورت تمرین و پاسخ تنظیم شده است که در پایان کتاب نیز متن تمامی فایل های صوتی و پاسخ تمرین ها ارائه گردیده است. این مجموعه می تواند به صورت خودآموز برای تقویت مهارت شنیداری و گفتاری زبان انگلیسی با لهجه بریتیش مورد استفاده قرار گیرد.

nima بازدید : 120 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

کاملترین مجموعه آموزشی زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفتهFace 2Face

 این بار مجموعه آموزشی یادگیری زبان انگلیسی را برای تمامی افرادی که تمایل دارند نحوه برقراری ارتباط سریع و موثر را یادبگیرند بصورت کاملاً رایگان ، برای شما عزیزان مشتاق به یادگیری زبان انگلیسی فراهم آورده است .این مجموعه که بنام آموزش چهره به چهره از انتشارات قوی دانشگاه کمبریج انگلستان است چگونگی یادگیری به روش فعلی EFL با ویژگیهای ابتکاری جدید و متدهای به روز ، آموزش زبان را برای افراد راحت تر کرده است .این مجموعه تاکید قوی بر روی صحبت کردن و گوش دادن در طول دوره های خود و فعالیتهای عملی در هر درس و ارائه فرصتهای مکرر برای یادکیری آسانتر کرده است .
مجموعه سعی دارد بطور کامل تعامل خودش را با افراد در هرمرحله از درس و رویکرد خود را برای تشویق هرچه بیشتر افراد در استفاده درست از دستور زبان حفظ کند .این مجموعه اعتقاد دارد که از موضوعات بسیار کامل و مناسب برای یاد دهی زبان به همه افراد و معلمان در دنیای امروز استفاده کرده است

nima بازدید : 111 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

 برترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی از کمپانی Tell Me More
“مجموعه ای با حدود ۵ میلیون کاربر در سطح دنیا”

یادگیری زبان انگلیسی نه به عنوان یادگیری یک زبان جدید، بلکه به معنای باسواد بودن در نسل حاضر است. کلیه اشخاص اعم از کودکان و بزرگسالان، کارمندان، تجار، مهندسین، دکترها و … همه می بایست زبان انگلیسی را بدانند. و در واقع هرچه شما بیشتر انگلیسی را بلد باشید، باسوادتر خواهید بود.
این سایت مجموعه کامل نرم افزار آموزش زبان TellMeMore را برای دانلود علاقه مندان بر روی سایت قرار داده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 827
  • بازدید ماه : 827
  • بازدید سال : 54,601
  • بازدید کلی : 312,049