loading...
دانلود آرشیو | دانلود رایگان نرم افزار، بازی، موبایل
مرتضی کاظمی بازدید : 97 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

FotoSketcher 2.80 FINAL  تبدیل تصاویر به نقاشی FotoSketcher 2.80 FINAL

 

FotoSketcher 2.80 نرم افزاری فوق العاده عالی و رایگان است که میتواند به راحتی عکس های شما را به انواع نقاشی ها تبدیل کند. این نرم افزار رایگان که دارای جوائز و اعتبارنامه های مختلفی است ، بدون نیاز به هیچگونه دانش فنی در زمینه گرافیک ، بسیار ساده عکس ها را به نقاشی های مختلف نظیر مداد رنگی ، آبرنگ ، رنگ روغن ، پاستل و مداد سیاه تبدیل خواهد کرد. این نرم افزار هم اکنون دارای بیش از ۲۰ افکت مختلف در زمینه تبدیل عکس به نقاشی می باشد. در کنار این تبدیل میتواند نسبت به تنظیم کنتراست ، روشنایی ، وضوح ، رنگ و گوشه ها عکس اقدام کنید و همچنین میتوانید برروی عکس ها نوشته قرار دهید. این نرم افزار با سه فرمت jpg , png و bmp سازگاری دارد و روی انواع ویندوزها اجرا می شود.

مرتضی کاظمی بازدید : 62 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Adobe Photoshop CC 14.2 Final (LS20)

 

Adobe Photoshop CC دانلود جدیدترین نسخه فتوشاپ Adobe Photoshop CC 14.2

 

 

Adobe Photoshop CC یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست. ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ CC اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

مرتضی کاظمی بازدید : 325 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

Ashampoo Slideshow Studio HD | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Ashampoo Slideshow Studio HD 3.0.4.3

در این پست با یکی دیگر از محصولات شرکت نرم افزاری Ashampoo با عنوان Ashampoo Slideshow Studio HD همراه شما هستیم. Ashampoo Slideshow Studio HD نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت آلبوم های تصویری به صورت SlideShow می باشد. شما با استفاده از قابلیت های این نرم افزار به سادگی قادر به ساخت آلبوم های تصویری بسیار زیبا و شکیل در قالب دیسک های DVD و Bluray هستید. از امکانات موجود در این نرم افزار می توان امکان قرار دادن موسیقی در پس زمینه, امکان اجرای اسلاید شاوها با کیفیت اچ دی ۷۲۰p و ۱۰۸۰p, وجود قالب های آماده و متنوع و… اشاره نمود. همچنین این نرم افزار قابلیت اشتراک گذاری مستقیم آلبوم های شما را در وبسایت های اشتراک ویدیویی مثل YouTube فراهم می کند.

nima بازدید : 46 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

ePub Converter تبدیل فرمت اسناد epub با نرم افزار ePub Converter 2.7.109.352

ePub Converter نرم افزاری عالی برای تبدیل فرمت اسناد epub drm یا nodrm به فرمت های معمول pdf و word و txt و Kindle و html می باشد. EPUB کوتاه شدهٔ (electronic publication) یک استاندارد باز و آزاد برای کتاب الکترونیکی است که توسط انجمن بین المللی انتشارات دیجیتال (IDPF) بوجود آمده است. پسوند این نوع فایل‌ها .epub است. EPUBبرای محتوا هایی با قابلیت بازخوانی طراحی شده است، به این معنا که یک دستگاه خواننده ی این فرمت می تواند مطالب را برای صفحه نمایش های خاص بهینه کند. همچنین epubمطالب با طرح ثابت را پشتیبانی می کند. اما در برخی مواقع لازم است که کتاب و اسنادی با این فرمت به فایل های Pdf و دیگر فایل ها که نام بردیم تبدیل شوند تا قابلیت باز شدن و نمایش آن در دیگر دستگاه ها نظیر pc و لپ تاپ ها فراهم آید. برای این کار نیاز به نرم افزار خاصی است که ePub Converter یکی از آنهاست. این نرم افزار بسیار ساده است و تبدیل فرمت به سادگی چند کلیک انجام خواهد شد. پشتیبانی از هر دو نوع فایل های epub ایجاد شده شرکت های Adobe digital editions و Barnes & Noble NOOK باعث می شود تبدیل فرمت انواع اسناد epub امکان پذیر باشد.

 

nima بازدید : 714 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

AKVIS Retoucher نرم افزاری حرفه ای برای روتوش تصاویر با امکانات فراوان می باشد. این نرم افزار حرفه ای در کاربرد بسیار آسان است و اکثر فرایندهای آن به صورت اتوماتیک یا به صورت کاملاً آسان و هوشمند انجام می شود. قابلیت ترمیم عکس های قدیمی با از بین بردن خراش ها و خطوط پدید آمدن روی عکس،حذف گرد و غبار،لکه ها و نقص های دیگر وجود دارد. تمامی این فرایندها به صورت اتوماتیک انجام می شود و شما فقط بایستی ابزار را انتخاب کنید و مناطق معیوب رو انتخاب کنید. توانایی های ویرایشی دیگر نظیر از بین بردن برچسب های روی عکس، از بین بردن تاریخ روی عکس و همچنین از بین بردن اشیاء ناخواسته دیگر نظیر سیم های برق یا حتی اشیاء بزرگتر نظیر افراد و مردم درون عکس نیز در زمرمه توانایی های این نرم افزار محسوب می شود. به طور کل این نرم افزار AKVIS Retoucher دارای امکانات ویرایش و روتوش فوق العاده می باشد. 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 832
  • بازدید ماه : 832
  • بازدید سال : 54,606
  • بازدید کلی : 312,054