loading...
دانلود آرشیو | دانلود رایگان نرم افزار، بازی، موبایل
مرتضی کاظمی بازدید : 695 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

Video2Webcam 3.4.7.8 1 ارسال ویدیو بدون وب‌کم Video2Webcam 3.4.7.8

 

Video2Webcam 3.4.7.8 نرم افزاری ویژه است که میتواند در هنگام چت تصویری به جای نمایش تصویر وب کم ، ویدیو انتخابی شما را نمایش دهد. همچنین این نرم افزار میتواند در صورتی که حتی وب کم بر روی سیستم نصب نباشد به ارسال ویدیو جعلی اقدام کند. این نرم افزار با انواع مسنجرهای معروف نظیر Yahoo Messenger, Windows Live Messenger, Skype, Paltalk, ICQ, AIM سازگاری دارد و میتواند فایل های ویدیوی نظیر avi, asf, flv, mp4, mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv را برای طرف مقابل به جای تصویر وب کم پخش نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به جای تصویر وب کم فایل های عکس را نیز نمایش دهد. سویپچ کردن آسان بین وب کم واقعی و تصویر ویدیوی ارسالی مسلما مورد نیاز کاربران خواهد بود که این نرم افزار امکان انجام این فرایند را به سادگی امکان پذیر نموده است. در هنگام ارسال تصاویر میتوانید کیفیت ویدیو ارسالی را تنظیم نمایید.

مرتضی کاظمی بازدید : 271 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Java Runtime Environment | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Java SE Runtime Environment 8.0 Update 5 x86/x64

Java Runtime Environment یا به مختصر JRE نرم افزاری است که به شما امکان اجرای برنامه هایی که با استفاده از زبان جاوا نوشته شده اند را می دهد. این برنامه که توسط دو شرکت بزرگ Oracle و Sun Microsystems توسعه یافته, فایل ها و پلاگین مورد نیاز برای اجرای فایل ها و برنامه های مبنی بر جاوا را به ویندوز اضافه می کند. با نصب و استفاده از این نرم افزار شما قابلیت اجرای فایل ها و صفحات وب نوشته شده با این زبان نظیر بازی های آنلاین, سایت های چت و گفتگو و… را خواهید داشت. به گفته شرکت سازنده این برنامه, در حال حاضر در ۴٫۵ میلیارد سیستم در سراسر جهان در حال استفاده می باشد.

مرتضی کاظمی بازدید : 545 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

Remote Desktop Manager Enterprise 9.2.5.0 Final مدیریت ریموت دسکتاپ Remote Desktop Manager Enterprise 9.2.5.0

Remote Desktop Manager Enterprise 9.2.5.0 یک نرم افزار کوچک اما کاربردی می باشد که در زمینه مدیریت تمامی کانکشن ها و سیستم های مجازی از راه دور می توانید به شما کمک بسیاری نماید. با استفاده از آن می توانید به اضافه کردن، ویرایش، حذف، اشتراک گذاری، دسته بندی و یافتن کانکشن راه دور با سرعت بسیار بالایی بکنید. این نرم افزار با Microsoft Remote Desktop, Terminal Services, VNC, LogMeIn, Team Viewer, Ftp, SSH, Telnet, Dameware, X Window, VMware, Virtual PC, PC Anywhere, Hyper-V, Citrix, Radmin, Microsoft Remote Assistance, Sun Virtual Box و … سازگاری دارد.

مرتضی کاظمی بازدید : 94 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

WebcamMax 1 مدیریت بر وبکم WebcamMax 7.8.2.8

 

مدیریت یک وب کم مستلزم استفاده از نرم افزاریست که بتواند ارتباط نرم افزاری و سخت افزاری را به خوبی برقرار کرده و امکانات جانبی دیگری هم به کاربران ارائه دهد. ابزارهای متعددی در این زمینه وجود دارند که هریک بسته به نیاز کاربران خدماتی ارائه می دهند ؛ هرچند اکثر نرم افزارهایی که قابلیت برقراری ارتباط به وبکم ها را دارند تا حدودی هم امکان مدیریت آن را فراهم می کنند اما برای نمونه نرم افزاری به نام WebcamMax ابزاریست که در کنار مدیریت افکت های بسیار زیبایی را هم در کنار تصاویر وب کم قرار می دهد که به جذابیت کار کمک زیادی می کند. قابلیت ساخت وبکم مجازی در این نرم افزار یکی از مهم ترین خصوصیات این ابزار است ؛ یعنی حتی اگر کاربری به صورت سخت افزار هم یک وبکم نداشته باشد می تواند از تصاویر مجازی به عنوان تصاویر خروجی وبکم استفاده کند. این نرم افزار را می توانید از دانلود برای همه دریافت کنید.

مرتضی کاظمی بازدید : 107 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

YouTube Video Downloader PRO | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار YouTube Video Downloader PRO 4.8.0.4 Final

یوتیوب بدون شک پر طرفدار ترین و پر کاربر ترین سرویس اشتراک گذاری ویدئو در سراسر دنیاست . به نوعی می توان هر نوع ویدئویی بر روی آن با کیفیت های مختلف یافت و به صورت آنلاین به مشاهده آن ها پرداخت . تنها مشکل این سرویس هم همین مشاهده آنلاین و عدم وجود امکانی برای دانلود ویدئو و مشاهده آفلاین آن است . از این رو برای حل این مشکل قصد داریم تا نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که به وسیله آن قادر باشید تا این ویدئو ها را دانلود و به صورت آفلاین به مشاهده آن ها بپردازید . YouTube Video Downloader یکی از قدیمی ترین و بهترین نرم افزار ها در این زمینه است که به شما این امکان را می دهد تا ویدئوی های یوتیوب را با کیفیت های مختلف تنها با چند کلیک ساده دانلود و پس از ذخیره بر روی هارد خودتان آن را به وسیله پلیر محبوب خود به اجرا در اورید و از مشاهده آن لذت ببرید . همچنین قادر خواهید بود تا ویدئوی های آنلاین سایر سرویس ها مانند فیسبوک را نیز به راحتی دانلود و مشاهده کنید . از دیگر امکانات عالی این نرم افزار می توان به تبدیل ویدئو ها برای iPhone و Ipad اشاره کرد که شما را بی نیاز از نرم افزاری دیگر برای این کار می کند.

مرتضی کاظمی بازدید : 273 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

StationRipper ضبط رادیوهای آنلاین StationRipper 2.98.7

 

آیا اسم نرم افزار StationRipper 2.98.7 شنیده اید ؟ این نرم افزار به شما اجازه میدهد از ایستگاه های رادیویی اینترنتی ظبط کنید . با نرم افزار StationRipper می توانید فایل های رادیویی را به بالاترین شکل گوش دهید و یا ظبط کنید . این نرم افزار بیش از ۳۰۰۰ شبکه رادیویی پشتیبانی می کند . شما می توانید با این نرم افزار می توانید شبکه های رادیویی ای برتر دنیا را گوش دهید و یا ظبط کنید . چند شبکه رادیو ای که می توانید از ان استفاده کنید Last.fm و iTunes radio و AOL Radio شبکه های رادئویی برتر دنیا می باشند و دیگر رادیو ها می توانید از نرم افزار استفاده کنید . این برنامه از دانلود برای همه قابل دانلود می باشد.

مرتضی کاظمی بازدید : 127 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

Dropbox 2.6.29 اشتراک گذاری آسان فایل ها Dropbox 2.7.11

 

Dropbox 2.7.11 این نرم افزار جهت آپلود در فضای ابری می باشد . این نرم افزار ۲ گیگابایت فضای ابری ارزشمند رایگان به شما میدهد . برای استفاده از نرم افزار برنامه را نصب کرده و سپس به سایت سازنده dropbox بروید و سپس در سایت سازنده روی Sign up کلیک کنید و اطلاعات خود را وارد نمایید و در سایت  عضو شوید و بعد روی sign in کلیک کنید . و برنامه را باز کنید Sign in کلیک کنید و وارد نرم افزار شوید . و روی فایل مورد نظر خود کلیک راست کنید و در قسمت Dropbox فایل های خود را آپلود کنید . این برنامه یکی از ایمن ترین سیستم های امنیتی استفاده میکند که فایل ها برای کاربران دیگر به اشتراک گذاشته نشود . این برنامه را می توانید از دانلود برای همه دریافت کنید.

مرتضی کاظمی بازدید : 74 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

TeamViewer 9.0.27614 مدیریت سیستم از راه دور TeamViewer 9.0.27614

TeamViewer 9.0.27614 نرم افزاری بسیار کاربردی برای اتصال بین دو یا چند کامپیوتر از راه دور می باشد. همانطور که میدانید برای اتصال کامپیوترها به یکدیگر نیز به ایجاد شبکه محلی یا وجود IP اختصاصی در بستر اینترنت می باشد که هر دو این موارد برای کامپیوترهایی که از یکدیگر دور هستند ، تقریبا غیرممکن است ، چرا که تهیه یک IP اختصاصی برای کامپیوتر خانگی عملا امکان ندارد. برای رفع این مشکل نرم افزار Teamviewer بسیار کارآمد است. توسط این نرم افزار و سرورهای شرکت سازنده آن ، با در اختیار داشتن IP مجازی و پسورد ، میتوانید به کامپیوترها متصل شوید. این نرم افزار از وبسایت دانلود برای همه قابل دانلود است.

مرتضی کاظمی بازدید : 74 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

LINE | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار مسنجر LINE v4.1.2

 LINE یک نرم افزار ارتباطی با هدف ایجاد ارتباطی صمیمانه, رایگان و البته مطمئن برای سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز می باشد. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا با دوستان و کسانی که این برنامه را روی سیستمشان نصب کرده اند در سراسر جهان, در ارتباط باشید و با آنها به تبادل اس ام اس و تماس تلفنی رایگان بپردازید. از جمله قابلیت هایی که LINE در اختیار کاربران خود قرار می دهد ایجاد تماس هایی کیفیت صوتی GSM است که بارها از تماس های معمولی با کیفیت تر می باشد. در حال حاضر بیش از ۱۲۴ میلیون کاربر در سراسر جهان از این نرم افزار استفاده می کنند.

مرتضی کاظمی بازدید : 88 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

FileZilla 3.8.0 دسترسی به FTP با FileZilla 3.8.0

 

FileZilla 3.8.0 نرم افزاری متن باز و رایگان در زمینه مدیریت سرورهای FTP می باشد. به طور ساده نرم افزارهای FTP میتوانتد به سرورهای دنیای اینترنت متصل شوند و به صورت ساده و سریع به دانلود و آپلود و برخی از فرایندهای دیگر بپردازند. بیشترین استفاده از نرم افزارهای FTP را مدیران سایت های اینترنتی و سرورها دارند که برای دانلود و آپلود اطلاعات برروی آنها از نرم افزار استفاده میکنند تا سریعتر به هدف خود برسند. FileZilla نرم افزار مناسب در این زمینه است که با توجه به رایگان بودن دردسرهای معمول کرک کردن را نخواهد داشت. این نرم افزار به راحتی به انواع سرورها نظیر FTP, FTPS و SFTP متصل می شود و همانطور که نام برده شده از سرورهای با اتصال امن FTPS نیز پشتیبانی میکند. این نرم افزار باتوجه به اینکه از قابلیت resume (ادامه دانلود یا آپلود) پشتیبانی میکند برای اینترنت ایران بسیار مناسب تلقی می شود. همچنین در این نرم افزار میتوانید به راحتی برای کانکشن ها مدیریت تعیین کنید و سرعت ها را نیز کنترل نمایید. به طور FileZilla نرم افزار ftp مناسب و سبک می باشد.

nima بازدید : 85 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

مرتضی کاظمی بازدید : 97 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

 

%b5Torrent 3.4.1 دانلود از تورنت µTorrent 3.4.1

 

 

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

مرتضی کاظمی بازدید : 103 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

Quick 'n Easy Web Builder | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار طراحی وبسایت Quick ‘n Easy Web Builder 2.1.0

طراحی وبسایت یکی از کار هایی است که شاید بسیاری از افراد حتی جرات این که به سمت آن بروند را ندارند و ترجیح می دهند شخص دیگری این کار را برای آن ها انجام دهد . یکی از اصلی ترین دلایل این مشکل در بین کاربران عدم توانایی کد نویسی است که آن ها را از طراحی حتی ساده ترین وبسایت ها دور می کند . اما اینبار قصد داریم تا نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که این مشکل شما را برای همیشه رفع کرده و طراحی وبسایت را به یک تفریح برای شما تبدیل کند . نرم افزار Quick ‘n Easy Web Builder ، نرم افزاری کاربردی است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی و بدون هیچ توانایی در کد نویسی به هر زبانی قادر باشید تا وبسایت شخصی خود را به زبان HTML پایریزی کنید و وبسایتی مطابق با سلیقه خود داشته باشید . البته این نرم افزار از زبان های دیگری مانند HTML4, PHP, XHTML, HTML5 نیز پشتیبانی می کند که می توانید با توجه به وبسایت خود از آن ها استفاده کنید . همچنین این نرم افزار قادر است تا به صورت خودکار نقشه ای از وبسایت شما آماده کند که بسیار برای موتور های جستوجو مانند Google مهم است.

مرتضی کاظمی بازدید : 128 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

Flash FXP | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار مدیریت اف تی پی FlashFXP 4.4.4 Build 2042 Final

یکی از پرکاربردترین پروتکل های موجود در زمینه انتقال فایل بین کاربر و هاست پروتکل FTP می باشد. FlashFXP یکی از بهترین پرمخاطب ترین نرم افزارهای مدیریت FTP می باشد که به شما امکان دانلود و آپلود فایل ها در هاست و یا انتقال آن ها را بین دو هاست مجزا با سرعت و کیفیتی بالا را می دهد. این نرم افزار دارای یک لیست به نام وظایف در حال انتظار می باشد که می توان این ویژگی را یکی از ویژگی های برتر این نرم افزار دانست, این قابلیت به این صورت عمل می کند که وقتی چندین کار را برای این نرم افزار تایین می کنید, علاوه بر در اختیار داشتن جزئیات اعم از حجم کلی فایل, درصد باقیمانده, سرعت انتقال و… در صورت قطعی در هر شرایطی به شروع دوباره کارها به صورت خودکار بپردازد. قابل ذکر است این نرم افزار با پشتیبانی از پروتکل های SSL / TSL محیطی امن را برای انتقال فایل های شما از راه دور به وجود می آورد.

مرتضی کاظمی بازدید : 74 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

Dropbox | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار ذخیره سازی آنلاین فایل ها Dropbox 2.6.27 Final

Dropbox یک ابزار و یک سرویس محبوب و پرطرفدار که کاربران را قادر می سازد تا به ذخیره سازی و همگام سازی آنلاین فایل های خود بپردازند. Dropbox یک سرویس گیرنده کراس پلت فرم برای انواع سیستم عامل های ویندوز، مک، لینوکس و حتی اندروید می باشد که فضایی رایگان برای آپلود و اشتراک گذاری فایل ها را برای کاربران خود فراهم می کند. امکان ترکیب این نرم افزار با مرورگرهای مختلف و قابلیت Drag & Drop موجود در برنامه کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان کرده است.

مرتضی کاظمی بازدید : 119 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

Tomabo YouTube Video Downloader Pro | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Tomabo YouTube Video Downloader Pro 3.7.7 Final

Tomabo YouTube Video Downloader یک ابزار دستی طراحی شده برای کمک به شما در دانلود فیلم از اینترنت و ذخیره آنها را روی کامپیوتر خود با فرمت های مختلف می باشد. علی رغم نام این نرم افزار، این نرم افزار می تواند فیلم ها را از وب سایت های مختلف دانلود کند، نه فقط یوتیوب، سایت هایی مثل FaceBook، Metacafe، DAILYMOTION، Vimeo و… . ویژگی های دیگر این نرم افزار رابط کاربری ساده و به خوبی سازمان یافته آن است، که شما می توانید یک لیست از فیلم ها داشته، و همراه با پیش نمایش به جزئیات فیلم مورد نظر اعم از URL، کیفیت، مدت و اندازه آن را در دسترسی داشته باشید. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار قادر به دانلود به صورت مجموعه ای هستید که می توانید صف هایی دانلود با روند و زمانبندی دلخواه تعریف کنید. یکی دیگر از مزایای استفاده از این نرم افزار دارا بودن انواع فرمت های خروجی چون WMV، MOV، MP4، ۳GP، AVI، FLV، MKV، MP3، AAC، AC3، WAV و… می باشد.

مرتضی کاظمی بازدید : 74 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

HiDownload Platinum | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود HiDownload Platinum 8.24

HiDownload یک نرم افزار مدیریت دانلود چند رشته ای می باشد که به شما اجازه دانلود به صورت فردی و یا لیستی از فایل ها را با حداکثر سرعت ممکن را می دهد. با استفاده از این نرم افزار قادر به دانلود از پروتکل های مختلفی چون HTTP ، FTP، RTMP ، MMS / MMST / MMSU ، RTSP ، PNM هستید. از بین قابلیت های فراوان و اصلی این نرم افزار می توان به قابلیت برنامه ریز پیشرفته, سازگاری با مرورگرهای مختلف و روز دنیا, اسکن فایل ها برای ویروسی بودن و… اشاره نمود. ویژگی دیگر این نرم افزار که نمی توان از ذکر آن گذشت, قابلیت دانلود و ضبط فایل های صوتی تصویری موجود در صفحات وب و سایت های اشتراک ویدئو با قابلیت Resume آنها در صورت قطعی ارتباط نیز می باشد!  HiDownload یک نرم افزار مدیریت دانلود محبوب و شناخته شده می باشد که دانلودی پرسرعت و لذت بخش در کنار امکاناتی فراوان مهیا می کند.

مرتضی کاظمی بازدید : 196 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

Evaer Video Recorder for Skype | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Evaer Video Recorder for Skype 1.5.3.19

شاید برای شما هم پیش آمده باشد تا بخواهید تماس های صوتی و تصویری خود را در مسنجر Skype ضبظ و در سیستم خود ذخیره کنید و یا حتی آن را به اشتراک بگذارید . برای این کار نرم افزار های مختلفی وجود دارند که Evaer Video Recorder for Skype یکی از این نرم افزار ها است . این نرم افزار سبک به شما امکان ذخیره سازی تمامی تماس های تصویری و صوتی خود را در اسکایپ با کیفیت بالا و رزولوشن اصلی می دهد . شما به راحتی قادر خواهید بود تا تماس های تصویری خود را ضبط و با فرمت MP4 یا AVI ذخیره و یا تماس های صوتی خود را با فرمت MP3 ذخیره کنید . همچنین قادر خواهید بود تا ویدئو های خود را با کدک ها و رزولوشن های مختلف مانند ۲۴۰p, 360p, 480p, 720p, 1080p ضبط کنید.

nima بازدید : 93 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

FileZilla | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار مدیریت اف تی پی FileZilla 3.7.4.1 Final

یکی از بهترین و سریعترین راه های رد و بد فایل ها استفاده از پرتکل FTP است . نرم افزار FileZilla یکی از بهترین و محبوبترین نرم افزار ها در مدیریت FTP است که می تواند کمک بسیاری به شما در این زمینه کند . این نرم افزار با در اختیار داشتن جدیدترین تکنولوژی ها و قابلیت های بسیار به شما امکان مدیریت و ارسال و دریافت انواع فایل ها را با حداکثر سرعت ممکن از طریق FTP می دهد . از قابلیت های مهم این نرم افزار می توان به قابلیت Drag & Drop و قابلیت ادامه دانلود (Resume) اشاره کرد . امنیت این نرم افزار بسیاری عالی و بالا بوده و شما قادر هستید تا از SSL نیز برای بالا بردن امنیت خود استفاده کنید . اگر به دنبال یک نرم افزار مدیریت FTP کامل می گردید این نرم افزار بهترین انتخاب برای شماست .برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

nima بازدید : 126 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

Opera | تاپ 2 دانلود

دانلود مرورگر اپرا Opera 19.0 Build 1326.63 Final

Opera یکی دیگر از مرورگر های موفق است که موفق به جذب کاربران بسیاری در سراسر دنیا شده . با وجود مرورگر های همچون فایرفاکس و کروم به سختی می توان به یکی از مرورگر های محبوب تبدیل شد که اپرا به کمک قدمت طولانی و امکانات عالی خود توانسته به این امر دست یابد . شاید یکی از مهمترین امکانات این نرم افزار را قابلیت توربو آن شناخت که موجب لود هرچه سریعتر وبسایت ها می شود . یکی دیگر از دلایل موفقیت این نرم افزار امنیت بسیار بالای آن است . بسیاری از کاربران بر این عقیده هستند که اپرا امن ترین مروگر جهان است و این عقیده اصلی ترین دلیل آن ها برای استفاده از این مرورگر است . این نرم افزار به حدی امن بوده که می تواند مانع از ورود بسیاری از ویروس ها ، بد افزار ها ، فایل های جاسوسی و … به داخل سیستم شما شود . اگر به دنبال یک مرورگر پر سرعت و مخصوصا ایمن هستید ، اپرا گزینه ای بسیار مناسب برای شماست .برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این مرورگر به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 840
  • بازدید ماه : 840
  • بازدید سال : 54,614
  • بازدید کلی : 312,062