loading...
دانلود آرشیو | دانلود رایگان نرم افزار، بازی، موبایل
مرتضی کاظمی بازدید : 695 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

Video2Webcam 3.4.7.8 1 ارسال ویدیو بدون وب‌کم Video2Webcam 3.4.7.8

 

Video2Webcam 3.4.7.8 نرم افزاری ویژه است که میتواند در هنگام چت تصویری به جای نمایش تصویر وب کم ، ویدیو انتخابی شما را نمایش دهد. همچنین این نرم افزار میتواند در صورتی که حتی وب کم بر روی سیستم نصب نباشد به ارسال ویدیو جعلی اقدام کند. این نرم افزار با انواع مسنجرهای معروف نظیر Yahoo Messenger, Windows Live Messenger, Skype, Paltalk, ICQ, AIM سازگاری دارد و میتواند فایل های ویدیوی نظیر avi, asf, flv, mp4, mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv را برای طرف مقابل به جای تصویر وب کم پخش نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به جای تصویر وب کم فایل های عکس را نیز نمایش دهد. سویپچ کردن آسان بین وب کم واقعی و تصویر ویدیوی ارسالی مسلما مورد نیاز کاربران خواهد بود که این نرم افزار امکان انجام این فرایند را به سادگی امکان پذیر نموده است. در هنگام ارسال تصاویر میتوانید کیفیت ویدیو ارسالی را تنظیم نمایید.

مرتضی کاظمی بازدید : 272 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Java Runtime Environment | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Java SE Runtime Environment 8.0 Update 5 x86/x64

Java Runtime Environment یا به مختصر JRE نرم افزاری است که به شما امکان اجرای برنامه هایی که با استفاده از زبان جاوا نوشته شده اند را می دهد. این برنامه که توسط دو شرکت بزرگ Oracle و Sun Microsystems توسعه یافته, فایل ها و پلاگین مورد نیاز برای اجرای فایل ها و برنامه های مبنی بر جاوا را به ویندوز اضافه می کند. با نصب و استفاده از این نرم افزار شما قابلیت اجرای فایل ها و صفحات وب نوشته شده با این زبان نظیر بازی های آنلاین, سایت های چت و گفتگو و… را خواهید داشت. به گفته شرکت سازنده این برنامه, در حال حاضر در ۴٫۵ میلیارد سیستم در سراسر جهان در حال استفاده می باشد.

مرتضی کاظمی بازدید : 545 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

Remote Desktop Manager Enterprise 9.2.5.0 Final مدیریت ریموت دسکتاپ Remote Desktop Manager Enterprise 9.2.5.0

Remote Desktop Manager Enterprise 9.2.5.0 یک نرم افزار کوچک اما کاربردی می باشد که در زمینه مدیریت تمامی کانکشن ها و سیستم های مجازی از راه دور می توانید به شما کمک بسیاری نماید. با استفاده از آن می توانید به اضافه کردن، ویرایش، حذف، اشتراک گذاری، دسته بندی و یافتن کانکشن راه دور با سرعت بسیار بالایی بکنید. این نرم افزار با Microsoft Remote Desktop, Terminal Services, VNC, LogMeIn, Team Viewer, Ftp, SSH, Telnet, Dameware, X Window, VMware, Virtual PC, PC Anywhere, Hyper-V, Citrix, Radmin, Microsoft Remote Assistance, Sun Virtual Box و … سازگاری دارد.

مرتضی کاظمی بازدید : 94 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

WebcamMax 1 مدیریت بر وبکم WebcamMax 7.8.2.8

 

مدیریت یک وب کم مستلزم استفاده از نرم افزاریست که بتواند ارتباط نرم افزاری و سخت افزاری را به خوبی برقرار کرده و امکانات جانبی دیگری هم به کاربران ارائه دهد. ابزارهای متعددی در این زمینه وجود دارند که هریک بسته به نیاز کاربران خدماتی ارائه می دهند ؛ هرچند اکثر نرم افزارهایی که قابلیت برقراری ارتباط به وبکم ها را دارند تا حدودی هم امکان مدیریت آن را فراهم می کنند اما برای نمونه نرم افزاری به نام WebcamMax ابزاریست که در کنار مدیریت افکت های بسیار زیبایی را هم در کنار تصاویر وب کم قرار می دهد که به جذابیت کار کمک زیادی می کند. قابلیت ساخت وبکم مجازی در این نرم افزار یکی از مهم ترین خصوصیات این ابزار است ؛ یعنی حتی اگر کاربری به صورت سخت افزار هم یک وبکم نداشته باشد می تواند از تصاویر مجازی به عنوان تصاویر خروجی وبکم استفاده کند. این نرم افزار را می توانید از دانلود برای همه دریافت کنید.

مرتضی کاظمی بازدید : 274 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

StationRipper ضبط رادیوهای آنلاین StationRipper 2.98.7

 

آیا اسم نرم افزار StationRipper 2.98.7 شنیده اید ؟ این نرم افزار به شما اجازه میدهد از ایستگاه های رادیویی اینترنتی ظبط کنید . با نرم افزار StationRipper می توانید فایل های رادیویی را به بالاترین شکل گوش دهید و یا ظبط کنید . این نرم افزار بیش از ۳۰۰۰ شبکه رادیویی پشتیبانی می کند . شما می توانید با این نرم افزار می توانید شبکه های رادیویی ای برتر دنیا را گوش دهید و یا ظبط کنید . چند شبکه رادیو ای که می توانید از ان استفاده کنید Last.fm و iTunes radio و AOL Radio شبکه های رادئویی برتر دنیا می باشند و دیگر رادیو ها می توانید از نرم افزار استفاده کنید . این برنامه از دانلود برای همه قابل دانلود می باشد.

مرتضی کاظمی بازدید : 103 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

Quick 'n Easy Web Builder | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار طراحی وبسایت Quick ‘n Easy Web Builder 2.1.0

طراحی وبسایت یکی از کار هایی است که شاید بسیاری از افراد حتی جرات این که به سمت آن بروند را ندارند و ترجیح می دهند شخص دیگری این کار را برای آن ها انجام دهد . یکی از اصلی ترین دلایل این مشکل در بین کاربران عدم توانایی کد نویسی است که آن ها را از طراحی حتی ساده ترین وبسایت ها دور می کند . اما اینبار قصد داریم تا نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که این مشکل شما را برای همیشه رفع کرده و طراحی وبسایت را به یک تفریح برای شما تبدیل کند . نرم افزار Quick ‘n Easy Web Builder ، نرم افزاری کاربردی است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی و بدون هیچ توانایی در کد نویسی به هر زبانی قادر باشید تا وبسایت شخصی خود را به زبان HTML پایریزی کنید و وبسایتی مطابق با سلیقه خود داشته باشید . البته این نرم افزار از زبان های دیگری مانند HTML4, PHP, XHTML, HTML5 نیز پشتیبانی می کند که می توانید با توجه به وبسایت خود از آن ها استفاده کنید . همچنین این نرم افزار قادر است تا به صورت خودکار نقشه ای از وبسایت شما آماده کند که بسیار برای موتور های جستوجو مانند Google مهم است.

مرتضی کاظمی بازدید : 74 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

Dropbox | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار ذخیره سازی آنلاین فایل ها Dropbox 2.6.27 Final

Dropbox یک ابزار و یک سرویس محبوب و پرطرفدار که کاربران را قادر می سازد تا به ذخیره سازی و همگام سازی آنلاین فایل های خود بپردازند. Dropbox یک سرویس گیرنده کراس پلت فرم برای انواع سیستم عامل های ویندوز، مک، لینوکس و حتی اندروید می باشد که فضایی رایگان برای آپلود و اشتراک گذاری فایل ها را برای کاربران خود فراهم می کند. امکان ترکیب این نرم افزار با مرورگرهای مختلف و قابلیت Drag & Drop موجود در برنامه کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان کرده است.

nima بازدید : 74 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

Freemake Video Downloader دانلود ویدیوهای آنلاین Freemake Video Downloader 3.6.2.7

 

Freemake Video Downloader نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای دانلود و ذخیره کردن ویدیوهای آنلاین وبسایت های به اشتراک گذاری ویدیو می باشد. این نرم افزار عالی با پشتیبانی بیش از ۱۰ هزار وبسایت به اشتراک گذاری تصویر نظیر یوتوب،فیس بوک،vimeo و… میتواند بسیار ساده از آنها ویدیو دانلود کند و در حین دانلود آنها را با فرمت دلخواه کاربر نظیر AVI, MKV, 3GP, MP3, iPod, PSP و… ذخیره کند. همچنین این نرم افزار رایگان میتواند ویدیوها را به صورت صوتی و فایل صدا ذخیره کند و این قابلیت به کسانی که فقط قصد دارند صدای ویدیو را ذخیره کنند کمک میکند. قابلیت دانلود با کیفیت بالا و همچنین دانلود ویدیوهایی که به صورت embeded و قفل شده به اشتراک گذاشته شده اند نیز وجود دارد. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند ویدیوهای فیس بوک را نیز ذخیره سازی نماید. امیدواریم از این نرم افزار استفاده بهینه را ببرید.

 

nima بازدید : 132 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

The Bat! | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار مدیریت ایمیل The Bat! 6.2.8 Professional

The Bat! 6.2.8 Professional نرم افزاریست کاربردی که به شما امکان مدیریت ایمیل را در محیطی ساده و لذت بخش بدون نیاز به باز کردن صفحات مختلف می دهد . معمولا استفاده از سرویس های ایمیل به صورت آنلاین در مواقع مشکل ایجاد می کنند و مخصوصا اگر از سرعت مناسبی برخوردار نباشید به مشکلات بیشتری نیز بر خواهید خورد . این نرم افزار در محیطی ساده به شما این امکان را می دهد تا ایمیل های خود را به وسیله یک ویرایشگر حرفه ای ارسال کنید و یا ایمیل های خود را بخوانید . امنیت این نرم افزار به صورت تضمین شده است و شما در محیطی کاملا ایمن قرار خواهید گرفت . همچنین برای افزایش امنیت می توانید از SSL نیز استفاده کنید . همچنین قادر خواهید بود تعداد بالایی از اکانت های ایمیل را بدون هیچگونه محدودیتی مدیریت کنید . برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 242
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 969
  • بازدید ماه : 969
  • بازدید سال : 54,743
  • بازدید کلی : 312,191