loading...
دانلود آرشیو | دانلود رایگان نرم افزار، بازی، موبایل
مرتضی کاظمی بازدید : 72 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

The Beardless Wizard دانلود بازی سرگرم کننده مدیریتی The Beardless Wizard

 

جادوگر پیر توسط یک شیطان دزیده شده است ، به عنوان شاگرد جوان جادوگر شما ممکن است ریش نداشته باشید ولی نباید اجازه دهید تا او (Oyzo) با پوست چروک خورده ی خود برشما پیروز شود! به یوجین کمک کنید تا در تلاشی حماسی مقام بالای جادوگری خود را ثابت کند و Oyzo ستمکار را شکست دهد . در این راه از شخصیت های گوناگونی همچون غول سنگی ، اژدها و روح دیدن خواهید کرد . در طی این سفر هیجان انگیز می توانید توانایی خود و دوستانتان را افزایش دهید . سبک این بازی Dash می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید .

مرتضی کاظمی بازدید : 412 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

Warhammer 40000 Storm of Vengeance | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Warhammer 40000 Storm of Vengeance برای PC

| دانلود نسخه کامل TiNYiSO با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۴/۱۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: استراتژیکی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۵۳۰ MB

اطلاعات بازی :

بازی Warhammer 40000 Storm of Vengeance که در سبک استراتژیکی می باشد قبلا برای IOS منتشر شده بود که حال توسط کمپانی Eutechnyx برای کامپیوتر نیز منتشر شده است. تمام نبردها در یک سیاره ی مرموز و ناشناخته اتفاق میافتد و شما باید نیروهای فوق پیشرفته تان را در خطوط مختلف به جنگ دشمن بفرستید تا از حمله ی آنها در امان بمانید. این بازی قابلیت cross-play بین PC و موبایل نیز دارد یعنی اگر شما هر دو نسخه را تهیه کنید میتوانید با سیو و یا اطلاعات دیگر بازی که در مثلا موبایل به دست آورده اید در PC نیز از همان سیو و اطلاعات استفاده کنید. از ویژگی های بازی میتوان به موزیک زیبا و طراحی خوب انفجارها و بیش از ۵۰ ماموریت بازی اشاره کرد.

مرتضی کاظمی بازدید : 133 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)
Warlock 2 the Exiled | تاپ 2 دانلود

 

دانلود بازی Warlock 2 the Exiled برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۴/۱۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: استراتژیکی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱٫۳۱ GB

اطلاعات بازی :

Warlock 2 the Exiled یک بازی استراتژیکی نوبتی می باشد، یعنی به هر بازیکن برای انجام مدیریت بازی نوبتی داده می شود و سپس این نوبت به بازیکن یا بازیکنان دیگر می رسد. داستان بازی اینگونه هست که شما از خانه و کاشانه خود یعنی Ardania تبعید شده اید. دنیا به قطعه هایی مختلف تقسیم شده است و شما به یکی ار این قطعه ها تبعید شده اید. حال زمان آن فرا رسیده است که به Ardania بازگردید و انتقام خود را از آنانی که شما را از خانه خویش بیرون راندند، بگیرید. برای این کار باید راه خود را در میان کشورهای به وجود آمده پیدا کنید و با ساکنان آن ها که جادوگران و موجودات وحشتناکی هستند که مانند خودتان تبعید شده اند، درگیر شوید. برای رسیدن به Ardania باید جلوی تمام مخالفانتان بایستید تا بتوانید خانه تان را پس و انتقام خود را از آنها بگیرید.

مرتضی کاظمی بازدید : 120 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Rush for Glory PC-FASiSO

 

Rush for Glory pc cover small دانلود بازی Rush For Glory برای PC

 

 

Rush For Glory یک بازی دیگر در سبک دفاع از قلعه ( Tower defense) است که با گرافیک سه بعدی و گیم پلی درگیر کننده و خوب خود گزینه مناسبی برای علاقه مندان به این سبک از بازی های کامپیوتری میباشد ، در این بازی شما وظیفه دفاع از پایگاه های خود را در برابر تهاجم بیگانگان دارید توسط ساخت استراتژیکی برج ها و ارتقاء آنها بازیکن می تواند پایگاه خود را با خیال راحت حفظ کند و پیشرفت خود را در کمپین تک نفره بازی ادامه دهد.بیش از ۳۰ نوع از دشمنان، غول های آخر سطح بالا و قوی و همچنین طیف گسترده ای از برج ها و ارتقاء آنها بازی Rush For Glory را به  یک تجربه  منحصر به فرد. از سبک دفاع از قلعه تبدیل میکند. از ویژگی های این بازی می توان به ۱۰ کمپین با حالات مختلف، ۳ سطح دشواری، دستاوردهای چندگانه، ۵ نوع برج با ۳ ارتقاء مختلف و ۳ توانایی های ویژه، ۵ حمله قدرتی . مرده باران، دام، آهسته تر کردن بازی، برج طلایی …، بیش از ۳۰ نوع دشمن با رفتار خاص، حمله ، شفادهندگان ، طرفداران ، انواع توربو …، کنترل سرعت بازی، آهسته و سریع و … اشاره نمود.

مرتضی کاظمی بازدید : 759 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

Total War Rome II Hannibal at the Gates PC-RELOADED

Total War Rome II Hannibal at the Gates pc cover دانلود بازی Total War Rome II Hannibal at the Gates برای PC

در این بسته الحاقی، بازیکنان در خلال دومین Punic War (جنگ هاى میان روم و کارتاژ) به مدیترانه شرقی سفر خواهند کرد. این DLC همانند، Caesar in Gaul، دارای یک کمپین جدید خواهد بود. تمرکز اصلی Hannibal at the Gates بر روی جنگ بین Scipio و Hannibal است که به دلیل موقعیت جغرافیایی-سیاسی به وقوع پیوسته. پنج faction با یگان های جدید در این DLC، قابل بازی خواهند بود که از این بین، Syracuse، Arevaci و Lusitani faction های تازه وارد خواهند بود. Rome و Carthage نیز با درختچه تکنولوژی غیرنظامی جدید (civil tech tree) به روز رسانی خواهند شد. در این مجموعه تمامی DLC های بازی قرار داده شده اند. این DLC ها عبارتند از: – Greek States Culture Pack, Nomadic Tribes Culture Pack, Baktria Faction Pack, Seleucid Empire Faction Pack, Blood & Gore, Caesar in Gaul, Beasts

مرتضی کاظمی بازدید : 71 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

 

SimCity PC-Razor1911

 

SimCity pc cover دانلود بازی SimCity برای PC

 

 

انسان هایی که وقت را طلا دانسته و برای لحظه به لحظه ی زندگی خود برنامه ریزی کرده اند از جمله دسته انسان های دقیق و موفق در زندگی خواهند بود.امروزه ساخت بازی های شبیه سازی شده ی زندگی انسان رو به گسترش است و می توان به عناوینی چون سری بازی Sims ، Ranch Rush 2 Europa 140 و … اشاره نمود . یکی از مشهورترین این بازی های این سبک ، Sim City نام دارد. عنوانی که با گیم پلی و گرافیک خیره کننده ی خود ، شما را در نقش یک شهردار قرار داده  و  وظیفه ی هدایت شهر را به شما می سپارد. حال باید با اتخاذ برنامه ریزی مناسب و دقیق آماده ی تبدیل یک شهر کوچک به شهری گسترده و پیشرفته بشوید و قدرت استراتژی خود را بسنجید . کلید شهر در اختیار شماست ! از شواهد منتشر شده میتوان فهمید که EA قصد ایجاد تحولی در سری بازی Sim City داشته است ؛ البته برای این تحول می بایست ریسک هایی  انجام داد که اگر با موفقیت روبرو نشود میتواند ضربه ی بزرگی به بازی وارد نماید. یکی از شروط اصلی اجرای این عنوان ، آنلاین بودن و اتصال به اینترنت است.هدف EA از انجام این کار را احترام گذاشتن به طرفداران اصلی SimCity اعلام کرده و بر آن عقیده دارد که نباید حق گیمرهایی که نسخه ی اصلی و اورجینال را خریداری میکنند توسط افراد سودجو و کپی باز زیرپا گذاشته شود و باید همه ی بازیکنان Simcity از شرایطی متعادل برخوردار باشند ؛ البته یکی از مزیت های آنلاین بودن ، بهره گیری مستقیم و رایگان از امکانات جدید ارائه شده توسط Maxis بوده که در نوع خود قابل تحسین است.Smicity با استفاده از موتور Glass Box ساخته شده است.برای اولین بار ، بخش چند نفره به بازی اضافه شده و گیمر پای به دنیایی جدید خواهد گذاشت ؛ دنیایی که برای اداره ی شهر به طور همزمان با دیگر دوستان خود وارد عمل می شوید و طی برنامه ریزی های که توسط خودتان انجام خواهد شد ، سکان هدایت گوشه ای از نقاط شهر را بر عهده خواهید گرفت.

nima بازدید : 141 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

History Legends of War | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی History Legends of War برای PC

| دانلود نسخه کامل POSTMORTEM با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۲/۲۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: استراتژیکی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۳٫۹۳ GB

اطلاعات بازی :

بازی استراتژیکی History Legends of War در سال ۲۰۱۳ برای کنسول های PS3 و XBOX360 شده بود حال به تازگی نسخه PC این بازی توسط کمپانی Maximum Family Games منتشر شده است. یک بازی استراتژیک زیبا و حماسی از جنگ جهانی دوم زمانی که غرب اروپا درگیر جنگ وحشتناکی شده بود و در آستانه ویرانی قرار داشت. نبرد شما از سواحل بلژیک تا فرانسه ادامه خواهد داشت و باید با مهارت و استراتژیک مناسب خود تیم و گروهتان بر دشمن غلبه کنید و پیروز شوید و زمین ها را آزاد کنید. این بازی دارای ۴ عملیات و ۲۱ ماموریت مختلف مثل حمله، نفوذ، دفاع، و خرابکاری است.جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

 

nima بازدید : 112 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

Confrontation | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Confrontation برای PC

| دانلود نسخه کامل PROPHET با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۴/۰۱/۱۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: نقش آفرینی/استراتژیکی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۲٫۱۲ GB

اطلاعات بازی :

بازی جذاب Confrontation در یک محیط فانتزی و عالمی مختص به همین بازی طراحی و ساخته شده است. عالمی که اسمش را Aarklash گذاشته اند. با رسیدن به دوران Rag’narok چهار گروه بر سر فرمانروایی سرزمین ها و تثبیت اقتدار خود به نبرد می پردازند. گروه کشندگان خونین Orcs که از روح درختان آمده اند ، دسته ی وحشی Wolfen که بدون هیچ رحمی هرکسی را سر راهشان باشند را می درند ، جنگجویان ترسناک Griffon و یا آخرین گروه که از موجودات ترسناکی به نام Scorpion تشکیل شده اند. بازی در سبک استراتژیک بوده و شما را به نبرد در سر سرزمین های بیگانه و سلطه بر آنان وا می دارد. در این بازی بیش از ۳۰ مرحله وجود دارد که در هر کدام از مراحل باید با جادوگران مختلفی بجنگید. از امکانات خوب این بازی می توان به  بالا بودن گرافیک، وجود مراحل مختلف، دید مناسب دوربین و تسلط داشتن به تمامی نقاط اشاره نمود.جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

 

nima بازدید : 148 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Pandora First Contact PC-FLT

  Pandora First Contact pc cover دانلود بازی Pandora First Contact برای PC

بازی Pandora First Contact یک عنوان در سبک استراتژیک می باشد که توسط Slitherine Software طراحی و ساخته شده است و کمپانی Matrix Games آن را برای PC عرضه نموده است . در آینده ایدئولوژی های مستقل از حکومت به وجود خواهند آمد و دنیا درگیر جنگ هایی که شرکت های خصوصی قدرتمند و جنبش های مذهبی آن ها را ایجاد کرده اند می شوند . بخش اعظمی از جمعیت بر اساس جنگ از بین رفته اند و حالا باقی مانده که عده کمی را تشکیل می دهند تصمیم می گیرند بعد از دهه ها اکتشاف در مکان جدیدی میان ستارگان مستقر شوند و این مکان جایی جز سرزمین پاندورا نیست . قوی ترین جناح شایسته ترین مردان و زنان خود را برای ماموریت در پاندورا ارسال می کند و دیری نمی پاید که رقابت بین جناح ها برای افزایش قدرت در پاندورا با دستیابی به تکنولوژِی های پیشرفته ، آزمایش سلاح های مدرن و برقراری دیپلماسی و یافتن متحد آغاز می شود . حالا شما باید تمام تلاش خود را به کار ببرید و بهترین استفاده را از منابع انجام دهید تا بتوانید از رقیبان خود پیشی بگیرید.

nima بازدید : 528 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

SpellForce 2 Demons of The Past PC-FLT

SpellForce 2 Demons of The Past pc cover small دانلود بازی SpellForce 2 Demons of The Past برای PC

 

SpellForce 2 Demons Of The Past نسخه جدیدی از بازی استراتژیک SpellForce می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط تیم Mind over Matter تولید و بوسیله کمپانی معروف Nordic Games Publishing برای کامپیوتر منتشر شده است. شما در این بازی می بایست بار دیگر ازتش خود را برای مبارزه با انواع هیولاها و موجودات عجیب و غریب دیگر تشکیل دهید و آنها را شکست دهید. در نسخه جدید بازی که Demons Of The Past نام دارد داستان بازی پیشرفت زیادی کرده و کامل تر و جذاب تر شده است. شما می بایست در ۵ دنیای مختلف به مبارزه با موجودات مختلف بروید و با استراتژی مناسب آنها را نابود کنید. بازی از نظر گرافیکی بسیار عالی می باشد و شما را راضی می کند. همچنین موسیقی متن اساطیری بازی هم در مبارزات روحیه مناسبی به شما می دهد.  این بازی به صورت آنلاین و آفلاین و همچنین Co-op قابل بازی خواهد بود و با گیم پلی خود می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند.

nima بازدید : 131 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 Blackguards PC-FLT

Blackguards pc cover small دانلود بازی Blackguards برای PC  

Blackguards نام عنوانی جدید در سبک ماجراجویی است که داستان فردی را روایت می کند که به اعدام محکوم شده است. وی که بیگناه است و به اشتباه متهم شناخته شده است تصمیم می گیرد تا به کمک دوستانش از زندان فرار کند. در بازی Blackguards شما به همراه عده ای ولگرد خیابانی برای نجات دنیا و رهایی از چنگال دشمنانتان تلاش می کنید. جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد که پر از سیاهی وتاریکی است. از نکات جذاب این بازی می توان به پایان های غافلگیرکننده ی آن اشاره کرد که وجود یا عدم وجود هر کدام از شخصیت های بازی این پایان ها را تغییر می دهد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی RPG با چالشهای تاکتیکی هیجان انگیز ، بیش از صد و نود مرحله ی متنوع ، بخش آنلاین پیشرفته ، سلاح های منحصر بفرد و گوناگون در هر مرحله اشاره کرد.

nima بازدید : 110 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

The Banner Saga PC-RELOADED

The Banner Saga pc cover small دانلود بازی The Banner Saga برای PC

گرافیک خوب، موسیقی متن ارزشمند و بسیاری از ویژگی های جذاب دیگر در بازی Role-playing The Banner Saga ، این بازی نقش آفرینی در مورد نبرد های حماسی وایکینگ ها است جایی که تصمیمات،گفتگو ها و درگیری های شما مستقیما بر اهداف و سفر شما در بازی تاثیر خواهد گذاشت. در این بازی شما با گرد آوردن متحدان خود از مناطق و مناظر چشم نواز و زیبا عبور خواهید کرد و در کنار آن باید افرادی را انتخاب کنید که به نبرد شما در برابر تهدیدی که امپراطوری شما را خدشه دار کرده کمک کنند ، در این راه همه زنده نخواهند ماند ولی در یادها باقی میمانند.در این بازی ۲۵ شخصیت قابل انتخاب وجود دارد  که شامل انسان ها و غول ها میشود و در ۷ کلاس طبقه بندی میشوند که هرکدام قابلیت ها و توانایی های خاص خود را دارند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 191
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 918
  • بازدید ماه : 918
  • بازدید سال : 54,692
  • بازدید کلی : 312,140