loading...
دانلود آرشیو | دانلود رایگان نرم افزار، بازی، موبایل
مرتضی کاظمی بازدید : 80 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Wondershare DVD Creator 3.0.0.12 ایجاد و ویرایش دی وی دی Wondershare DVD Creator 3.0.0.12

 

Wondershare DVD Creator 3.0.0.12 یک نرم افزار بسیار قدرتمند و در عین حال ساده و حرفه ای در زمینه تبدیل فرمت های تصویری به فرمت های قابل پخش در دستگاه های پلیر خانگی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی اقدام به تبدیل هر نوع پسوند فایل تصویری به پسوند قابل پخش در دستگاه های خانگی نمایید و همچنین می توانید با قابلیت Drag And Drop یا همان کشیدن و رها کردن تعداد نامحدود فایل را انتخاب و با زدن گزینه استارت به صورت دسته جمعی اقدام به تبدیل نمایید و لازم به ذکر می باشد که می توانید بلافاصله پس از هر تبدیل فایل مورد نظر را به صورت اتوماتیک توسط نرم افزار تکثیر نمایید. همچنین شما می توانید به آسانی ایمیج های DVD ایجاد کنید و آنها را بر روی هارد دیسک ذخیره کنید.

مرتضی کاظمی بازدید : 272 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Any DVD Cloner Platinum 1.3.1 کپی برداری دی وی دی با Any DVD Cloner Platinum 1.3.1

 

 

با نرم افزار Any DVD Cloner Platinum 1.3.1 شما می توانید DVD تان را در ۲-۳ دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزار backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVdD ندارید. موتور رایت جدید می تواند ۱:۱ کپی کند. آن می تواند هوشمندانه نوع دیسک را شناسائی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray  ،HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند و قابل استفاده در نسخه های ویندوز ۲۰۰۰، XP،Vista می باشد.

nima بازدید : 61 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

damon tools حرفه ای ترین درایو مجازی با نام Daemon Tools Pro Advanced v5.4.0.0377

 

Daemon Tools نرم افزار قدرتمند و پیشرفته ساخت سی دی / دی وی دی رام مجازی و شبیه سازی قفل است ، این نرم افزار با ورود سری جدید بازی های که بر روی دی وی دی و با قفل های پیشرفته عرضه شده به یکباره تبدیل به یک برنامه همه گیر شد که الان تقریباً این نرم افزار بر روی تمام سی دی های بازی یافت میشود و به یک نرم افزار مورد لزوم برای نصب و اجرای اکثر بازی ها در آمده است، این نرم افزار در حال حاضر یکی از بی رقیب ترین برنامه های ساخت و ایجاد درایوهای مجازی است که از اکثر فرمت های ایمیج پشتیبانی میکند.

nima بازدید : 93 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

DAEMON Tools | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار درایور مجازی DAEMON Tools Pro Advanced 5.4.0.0377

امروزه اکثر بازی ها یا حتی تمام بازی ها بر روی دیسک هایی عرضه می شوند که مانند گذشته قابل استفاده نیستند . اگر به بازی های همین وبسایت نگاه کنید متوجه می شوید که تمامی آن ها به صورت ISO و یا فرمت های نظیر آن منتشر می شوند و کاربران برای استفاده از آن ها باید آن ها را بر روی دی وی دی رایت و یا به وسیله درایو های مجازی اجرا کنند . نرم افزار های بسیاری برای این کار منتشر شده اند که DAEMON Tools را می توان یکی از اولین نرم افزار های منتشر شده در این زمینه دانست . این نرم افزار به شما امکان استفاده از ۳۲ درایو مجازی را می دهد و شما مدیریتی کامل بر روی درایو ها و فایل های ISO خواهید داشت . همچنین در نسخه های جدید این نرم افزار قادر هستید تا خودتان فایل های ISO ایجاد و یا ان ها را به یکدیگر تبدیل و حتی به چند تکه تقسیم کنید .برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

nima بازدید : 95 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

iOrgSoft DVD Maker | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار ایجاد دی وی دی iOrgSoft DVD Maker 2.0.7

iOrgSoft DVD Maker نرم افزاریست که به شما امکان ایجاد دی وی دی با امکانات و قابلیت های مختلف را می دهد . شما قادر خواهید بود تا فرمت های تصویری مانند MP4, AVI, HDV, WMV, MOV, FLV, MOV, AVCHD و  … را به دی وی دی تبدیل کنید تا بر روی دی وی دی پلیر های خانگی قابل اجرا باشد . همچنین می توانید منویی زیبا همراه با تصویر زمینه ، موزیک و … به دی وی دی خود اضافه کنید تا ظاهری زیباتر در اختیار داشته باشید . یکی از مشکلات سایر نرم افزار ها سرعت پایین و افت کیفیت است که در این نرم افزار به طوری کلی حل شده و علاوه بر سرعت بالا کیفیت بسیار مناسبی را نیز در اختیارتان قرار می دهد . اگر به دنبای یک نرم افزار برای ایجاد دی وی دی با کیفیت بالا و امکانات بالا هستید این نرم افزار را از دست ندهید . برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

nima بازدید : 114 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

UltraISO Premium نرم افزاری بسیار کامل برای رایت ، تهیه و ویرایش فایل های image مانند bin و iso می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی هرچه تمام تر میتوانید از انواع لوح های فشرده cd و dvd فایل ایمیج تهیه کنید تا دقیقا مشابه یک لوح فشرده را در اختیار داشته باشید و سپس با همین نرم افزار میتوانید آن فایل ایمیج را روی لوح های فشرده با سرعت های متفاوت رایت کنید. همانطور که ذکر شد این نرم افزار توانایی ویرایش فایل های ایمیج را نیز داراست و میتواند به راحتی فایل های ایمیج را از حالت ایمیج خارج سازد یا به آنها فایل اضافه و کم کند و محتویات داخل را را ویرایش نماید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار رایت لوح های فشرده bootable می باشد. قابلیت اصلی دیگر نرم افزار تهیه فایل های ایمیج از محتویات داخل هارد دیسک می باشد. این نرم افزار از فرمت های ایمیج نظیر ISO, .BIN, .IMG, .CIF, .NRG, .MDS, .CCD, .BWI, .ISZ, .DMG, .DAA, .UIF, .HF پشتیبانی میکند و میتواند انواع فرمت های ایمیج را به یکدیگر تبدیل کند.

nima بازدید : 158 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

Nero Burning ROM رایت انواع لوح های فشرده Nero Burning ROM 2014 15.0.03900

 

Nero Burning ROM اتاق رایت شرکت NERO است که بخشی از نرم افزار کامل آن محسوب می شود که معمولا به صورت جدا یعنی به صورت Nero Burning ROM نیز منتشر میگرد. این اتاق رایت دارای تمامی قابلیت های رایت نرم افزار کامل نرو می باشد که کاربر با استفاده از آن تمامی نیازهای مربوط به رایت خود را برطرف شده خواهد دید. رایت انواع لوح های فشرده به صورت CD/DVD و Blu-ray از قابلیت های اصلی نرم افزار می باشد. به صورت جزئی رایت به صورت لوح های فشرده video و audio قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا و پشتیبانی از بعد وسیعی از فرمت ها از قابلیت های مهم Nero Burning ROM محسوب می گردد. همچنین رایت فایل های ایمیج و تهیه اینگونه فایل ها از لوح های فشرده در کنار رایت لوح های فشرده به صورت data از امکانات جانبی نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگری نظیر رایت های لوح های فشرده قفل دار و همچنین رایت فایل های حجیم برروی چندین لوح فشرده به صورت تنظیم اتوماتیک باعث می شود نیازی های فرعی کاربر نیز برطرف گردد.

nima بازدید : 86 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

VirtualDVD شبیه سازی فایل های ایمیج در داریو دی وی دی VirtualDVD 4.7

 

VirtualDVD نرم افزاری برای mount کردن فایل های image می باشد. به زبان ساده تر این نرم افزار میتوانید فایل های ایمیج با فرمت های ccd،cue،img،mds،mdf،dvd،nrg و از همه مهم تر Iso را mount کند یعنی به صورت یک درایو لوح فشرده در آورد به صورتی که گویی شما آن فایل ایمیج را روی دی وی دی رایت کرده اید و درون دستگاه خود قرار داده اید. به همین دلیل اسم این نرم افزار VirtualDVD یعنی دی وی دی مجازی می باشد. این نرم افزار همچنین فایل های iso قفل دار که عموماً با فرمت isz هستند نیز پشتیبانی می نماید. قابلیت Mount کردن تا ۲۴ درایو وجود دارد. نصب نرم افزار و عملکرد با آن بسیار ساده است. استفاده از منابع سیستمی نیز تا حد امکان کاهش یافته است و تاثیر در عملکردی سیستم نخواهد داشت. لازم به ذکر است که در هنگام نصب نرم افزار گزینه مربوط به نرم افزار toolbar و Home page را بردارید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 213
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 940
  • بازدید ماه : 940
  • بازدید سال : 54,714
  • بازدید کلی : 312,162