loading...
دانلود آرشیو | دانلود رایگان نرم افزار، بازی، موبایل
مرتضی کاظمی بازدید : 349 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (1)

Ninja Gaiden Sigma 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ninja Gaiden Sigma 2 برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 3.55 |

تاریخ انتشار دیتا: 2009/09/29
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW 3.55
ایدی بازی : BLES00736
حجم فایل: 3.39 GB

معرفی بازی :

Ninja Gaiden Sigma 2 یک انتخاب ایده‌آل برای طرفداران سبک اكشن سوم شخص است، البته بهتر است بگویم برای طرفداران سرسخت سبک اكشن سوم شخص. بازی همانند شماره اول مشكل است. اگر حواستان نباشد دشمن‌های معمولی می‌توانند در یک چشم به‌‌هم‌‌‌ زدن نصف خط جان ریو را خالی كنند. همه چیز در نینجا 2 در مورد سرعت و مهارت است. از همه چند ضرب‌ها و تکنیک هایی كه دارید باید استفاده كنید. البته اگر این كار سریع و به موقع نباشد چیزی جز صفحه Game Over نصیبتان نمی‌شود. داستان مطابق معمول كاملا عجیب و غریب و بعضی وقت‌ها بی‌ربط است. ریو‌هایابوسا همان نینجای بی‌ اعصاب و خشن قدیمی است كه می‌خواهد از احیا شدن مجدد آرچفیند جلوگیری كند. اما اعضای قبیله عنكبوت سیاه به کمک نیروهای مشكوكی موفق به دزدیدن مجسمه شیطانی از قبیله‌ هایابوسا می‌شوند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

مرتضی کاظمی بازدید : 707 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Lara Croft and the Guardian of Light | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Lara Croft and the Guardian of Light برای XBOX360

قابل اجرا بر روی کنسول های JTAG |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰/۰۸/۲۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن/ماجراجویی
تصویر: XBLA
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۲٫۲۹ GB

اطلاعات بازی :

در این بازی ما لارا کرافت معروف را می بینیم که این بار برای ماجراجویی و پیدا کردن مقبره های جدید به شبه جزیره Yucatan سفر می کند. سفر معمولی لارا کم کم تغییر می کند و او پی می برد که این شبه جزیره توسط نوعی نیروی شر کنترل می شود. از طرفی روحیه ماجراجویانه لارا وی را برای ادامه دادن ترغیب می کند و از طرفی او باید از این جهنم زیبا جان سالم به در ببرد. در ادامه لارا پی می برد وسیله ای در جنگل های Mayan وجود دارد که می تواند جلوی این شیطان را بگیرد. پس سفر لارا به این جنگل آغاز می شود، اما باید گفت که در این سفر خطرناک تنها نیستید و مردی عجیب با قدرت های جادویی به نام نگهبان روشنایی (Guardian of Light) شما را در این سفر همراهی می کند.

مرتضی کاظمی بازدید : 163 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۴/۱۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: pkg
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 3.55, 4.41 , 4.46
ایدی بازی: NPUB31217
حجم فایل: ۱٫۰۴ GB
ریلیز: Fugazi

اطلاعات بازی :

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر و کنسول ایکس باکس ۳۶۰ منتشر بود حال به تازگی توسط کمپانی Activision برای کنسول پلی استیشن ۳ نیز منتشر شده است. داستان اصلی این لاکپشت ها و استادشان و نینجاهای رقیب و استادشان به یک رابطه ی عشقی می رسد. در زمانی دور دو نفر عاشق دختری بودند (و از این روابط و عشق های مثلثی را به وجود آوردند) و برای اینکه به وی برسند دست به هرکاری می زدند. عاشق اصلی و دلخسته ای که به معشوق خود می رسد هاماتو یوشی(یعنی استاد اسپلینتر) است. عاشق دوم هم اروکوساکی (یعنی شردر) می باشد و بر خلاف هاماتو در رسیدن به عشقش نا موفق بوده . از این روابط که بگذریم به یک دعوا و مبارزه ی دو عاشق میرسیم ، این مبارزه ی سنگین باعث کشته شدن معشوقه ی هر دو و البته دختر هاماتو می شود و اینجا شروع کینه ی شردر و اسپلینتر است.

مرتضی کاظمی بازدید : 182 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Full Auto 2 Battlelines | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Full Auto 2 Battlelines برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۶/۱۲/۱۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ماشین جنگی
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BLUS30009
حجم فایل: ۲٫۳۱ GB

اطلاعات بازی :

بازی زیبای Full Auto 2 Battlelines یک بازی ماشین جنگی می باشد که در سال ۲۰۰۶ برای کنسول پلی استیشن ۳ و کنسول دستی PSP توسط کمپانی SEGA منتشر شد. در این بازی هیچ احترامی نمی بایست به سایر رقبای خود بگذارید و باید با تمام قوا آن ها را نابود کنید . گیم پلی این بازی کاملا منحصر به فرد بوده و هیجان بسیار بالایی دارد . ماشین های شما حاوی مسلسل و بمب های متعددی می باشد که باید به بهترین شکل ممکن از آن ها استفاده کنید . تنها کاری که باید انجام دهید این است که در مرحله نخست دقت نموده و سپس ماشین ها را تک به تک منفجر کنید.

مرتضی کاظمی بازدید : 1065 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

Asuras Wrath | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Asuras Wrath برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

| DLC Pack به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۲/۰۲/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 4.21
ایدی بازی : BLUS307216
حجم فایل: ۶٫۵۷ GB

نقد و بررسی بازی :

Asura یکی از هشت فرمانروای نگهبان است که وظیفه دارند از زمین و بهشت در مقابل حمله موجوداتی شیطانی به نام Gohma دفاع کنند. پس از یک پیروزی بزرگ در نبرد با این موجودات که بیشتر افتخار آن متعلق به Asura بوده است، هفت فرمانروای دیگر از قدرت بیش از حد Asura احساس خطر می کنند و برای نابودی او توطئه ای می چینند، درحالی که Asura بوسیله پیکی در محضر امپراطور احضار می شود، متوجه به قتل رسیدن او می شود و این خود بهانه ایست که اتهام قتل امپراطور برای او صادر شود، پس از فرار از دست نیروهای سلطنتی، Asura بار دیگر برای یافتن همسر و دخترش پنهانی وارد شهر می شود اما متوجه می شود که همسرش به قتل رسیده و دختر خردسال او Mithra که چندی پیش به عنوان بانوی مقدس دربار برگزیده شده بود در چنگال دشمنان اسیر شده است. پس از برخورد با Deus (رئیس فرمانراوایان) اون Asura را به دنیای مردگان Naraka پرتاب می کند اما روزنه های امیدی که در وجود Asura قرار دارد مانع از مرگ دائمی او می شود و به او کمک می کند تا بار دیگر برای انتقام بازگردد.

مرتضی کاظمی بازدید : 129 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

Need For Speed Hot Pursuit | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Need For Speed Hot Pursuit برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

| DLC Pack به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۰/۱۱/۱۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ماشین سواری
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BLES00949
حجم فایل: ۶٫۷۲ GB

اطلاعات بازی :

اگر بخواهیم در مورد سبک ریسینگ (Racing) صحبت کنیم بی شک در ابتدا در مورد Need For Speed سخن میگوییم. هر سال یک نسخه از بازی محبوب Need for Speed از سوی EA منتشر میشود که مدت زیادی گیمر ها را مشغول به خود میکنند. پس از اتنشار Need for Speed Most Wanted شرکت EA بسیار موفق شد و بدون شک یکی از بهترین بازی های خود را منتشر کرده بود اما پس از آن به ترتیب با عنوان های ضعیف تری روبرو بودیم. عناوینی مانند Undercover و Shift که بسیاری از طرفداران دو آتیشه NFS را عصبانی کردند. همچنین EA مهارت زیادی در از بین بردن بازی های محبوب خود دارد و این را در بسیاری از بازی ها نشان داده. اما این بار دوباره وظیفه ی ساخت NFS به عهده ی Critian Games گذاشته شد و عنوانی مانند نسخه های قبلی Hot Pursuit ارائه شد که جزو بهترین بازی ها هم بود و نقص خیلی کمی داشت.

مرتضی کاظمی بازدید : 159 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

Alice Madness Returns | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alice Madness Returns برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

| DLC Pack به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۰۶/۱۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 4.21
ایدی بازی : BLUS30607
حجم فایل: ۴٫۲۷ GB

نقد و بررسی بازی :

همگی شما الیس را میشناسید، دختر کوچولویی که توانست پا به سرزمین عجایب بگذارد، در این داستان ماجراهای جالب و شیرینی اتفاق میوفتد که سرگرم کننده و جذاب برای هر کودکی است ، اما در سال ۲۰۰۰ وضعیت فرق کرد، اقای Mc Gee تصمیم به ساخت بازی الیس در سرزمین عجایب گرفت. البته نه همان الیس خوشحال و خندان، نه همان سرزمین دوست داشتنی. Mc Gee الیس و سرزمین عجایبی به وجود اورد که در ان خوشحالی نیست. خنده نیست. بلکه الیسی هست که طعم یتیمی رو چشیده و پاره ای زندگی خود را در تیمارستان گذرانده. Mc Gee در آن زمان توانست بازی خوب و قشنگی را سازد. بعد از ساخت بازیAmerican Mc Gee’s Alice دیگر هیچ خبری از نسخه جدید بازی شنیده نشد .اما شرکت Spicy Horse بعد از چندین سال  نسخه جدید این بازی را با نام Alice Madness Returns منتشر کرد.

مرتضی کاظمی بازدید : 124 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

Mass Effect 3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mass Effect 3 برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

| به همراه DLC Pack |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۲/۰۳/۰۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۱۶٫۷ GB

اطلاعات بازی :

داستان بازی مکس افکت از شروع حمله ریپرها به زمین آغاز می شود. ریپرها بار دیگر ظاهر شدند تا تمام کهکشان را نابود کنند. در این نسخه جنگ واقعی بشر بر سر زندگی به مرحله آخر خود می رسد. خیانت جای جای جهان را در بر گرفته است. کاپیتان شپرد که نتوانسته از وقوع جنگ جلوگیری کند به دنبال راه حلی برای نابودی کامل ریپرها، راهی کرات دیگر می شود. مهم ترین بخش بازی های داستان محور نحوه پرداخت آن ها می باشد. Mass Effect 3 داستان فوق العاده ای دارد که علاوه بر کشش بی حد و اندازه از پردازش خوبی بهره می برد. پیشرفت اعجاب انگیز کارگردانی شما را همان اول میخکوب می کند. شباهت بیش از حد کارگردانی به کارهای درجه یک هالیوودی، نشان از هوش و درایت کارگردان بازی دارد. از صحنه های درام تلخ گرفته تا نمابندی ها، حرکت دوربین و بکگراندهایی که شما را به راحتی محو تماشای خود می کنند.

مرتضی کاظمی بازدید : 101 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

FIFA World Cup Brazil PS3-iMARS 2014

2014 FIFA World Cup Brazil ps3 cover small دانلود بازی 2014 FIFA World Cup Brazil برای PS3

 

عنوان FIFA World Cup Brazil 2014 یک بازی مستقل می باشد که در این بازی فقط شما قادر خواهید بود یک جام جهانی واقعی را با تیم های مختلفی تجربه کنید. بازی ۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil که با کسب امتیاز رسمی جام جهانی ۲۰۱۴ توسط EA در حال ساخت است، در تاریخ ۱۵ آپریل در آمریکا و ۱۷ آپریل در بقیه کشور ها عرضه خواهد شد. این بازی که با شعار "بیشترین تعداد حالات بازی بین تمام بازی های رقابتی EA" معرفی شده، شامل موارد جدید و بهبود هایی نسبت به FIFA 14 خواهد بود. سیستمی جدید به نام حرکات انفجاری (Explosive Movement) به بازیکن اجازه خواهد داد با یا بدون توپ شتاب خود را تنظیم کند و سریع تر تغییر جهت دهد. مکانیزم دیگری به نام World Class Control شامل کنترل بسیار دقیق پاس ها و دریبل ها خواهد بود. حدود ۱۰۰ انیمیشن جدید نیز برای پاس ها، پنالتی ها و غیره طراحی شده اند. این بازی شامل ۲۰۳ تیم ملی از سراسر جهان، ۷۴۶۹ بازیکن، ۱۹ مربی لایسنس شده و ۲۱ استادیوم جدید خواهد بود که ۱۲ عدد از آنها استادیوم های جام جهانی برزیل خواهد بود. In Road to the FIFA World Cup نیز نام حالت قهرمانی بازی خواهد بود که تا ۳۲ نفر در آن می توانند با بازی های گروهی و حذفی، تا کسب جام پیشروی کنند. Road to Rio de Janeiro نیز نام حالت اختصاصی تیم ملی برزیل در مسابقات خواهد بود.  

مرتضی کاظمی بازدید : 105 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

FIFA World Cup Brazil XBOX360-PROTOCOL 2014

Note! Region: NTSC 

2014 FIFA World Cup Brazil xbox360 cover small دانلود بازی 2014 FIFA World Cup Brazil برای XBOX360

 

عنوان FIFA World Cup Brazil 2014 یک بازی مستقل می باشد که در این بازی فقط شما قادر خواهید بود یک جام جهانی واقعی را با تیم های مختلفی تجربه کنید. بازی ۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil که با کسب امتیاز رسمی جام جهانی ۲۰۱۴ توسط EA در حال ساخت است، در تاریخ ۱۵ آپریل در آمریکا و ۱۷ آپریل در بقیه کشور ها عرضه خواهد شد. این بازی که با شعار "بیشترین تعداد حالات بازی بین تمام بازی های رقابتی EA" معرفی شده، شامل موارد جدید و بهبود هایی نسبت به FIFA 14 خواهد بود. سیستمی جدید به نام حرکات انفجاری (Explosive Movement) به بازیکن اجازه خواهد داد با یا بدون توپ شتاب خود را تنظیم کند و سریع تر تغییر جهت دهد. مکانیزم دیگری به نام World Class Control شامل کنترل بسیار دقیق پاس ها و دریبل ها خواهد بود. حدود ۱۰۰ انیمیشن جدید نیز برای پاس ها، پنالتی ها و غیره طراحی شده اند. این بازی شامل ۲۰۳ تیم ملی از سراسر جهان، ۷۴۶۹ بازیکن، ۱۹ مربی لایسنس شده و ۲۱ استادیوم جدید خواهد بود که ۱۲ عدد از آنها استادیوم های جام جهانی برزیل خواهد بود. In Road to the FIFA World Cup نیز نام حالت قهرمانی بازی خواهد بود که تا ۳۲ نفر در آن می توانند با بازی های گروهی و حذفی، تا کسب جام پیشروی کنند. Road to Rio de Janeiro نیز نام حالت اختصاصی تیم ملی برزیل در مسابقات خواهد بود.

مرتضی کاظمی بازدید : 188 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

Midnight Club Los Angeles | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Midnight Club Los Angeles برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۸/۱۰/۱۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ماشین سواری
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BLUS30442
حجم فایل: ۴٫۵۴ GB

اطلاعات بازی :

Midnight Club Los Angeles چهارمین سری از بازی های مسابقه ای midnight می باشد. در بازی از ماشین هایی مانند Ford Mustang Boss 302 و lamborghini miura و Lamborghini Gallardo و Mitsubishi3000 GT و Datsun 280 Z و … استفاده میشود . این بازی در شهر لس انجلس اتفاق میافتد و بازیکن باید هم در شب هم در روز مسابقه داده و در انواع و اقسام شرایط اب و هوایی قادر به رانندگی و مسابقه دادن باشد که خود این افکت های زیبا جنبه ی طبیعی تری به بازی بخشیده است . بعد از مسابقات اگر هر صدمه ای به اتومبیل وارد شده باشد نیازی نیست که بازیکن بخواهد که برای تعمیر به گاراژ برگردد و به جای آن میتواند از اپشن quick fix برای درست کردن اتومبیلش استفاده کند . نقشه ای که برای بازی در نظر گرفته شده است دارای جزئیات کامل و دقیقی بوده و از سیستم RAGE در این بازی بهره گرفته شده است درست به مانند بازی جی تی ای.

مرتضی کاظمی بازدید : 115 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

Kingdoms Of Amalur Reckoning | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kingdoms Of Amalur Reckoning برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۲/۰۲/۰۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: نقش آفرینی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۸٫۲۷ GB

نقد و بررسی بازی :

همانطور که میدانید حتی بزرگترین بازی های نقش افرینی ضرورتا به دلیل داشتن سیستم مبارزه ی قوی شناخته نمیشوند. این دسته از بازی ها غالبا به دلیل داشتن جهان هایی بزرگ و بسیار جاه طلب، داستان هایی غنی و قدرت انتخاب ستوده میشوند و شهره ی عام و خاص میشوند حتی هنگامی که شما میخواهید بهترین بازی RPG خود را بگویید توجه نسبتا کمتری به بخش مبارزه ای بازی در مقایسه با دیگر ویژگی های ذکر شده در بالا میکنید. بازی Kingdoms of Amalur شبیه به آن دسته از بازی های RPG نیست مبارزات در این بازی واقعا زیبا هستند و شاید اگر در یک بازی با اکشن خالص به کار برده میشدند باعث به وجود امدن یک بازی H&S زیبا میشد، در حقیقت این بازی از نظر داشتن مبارزاتی زیبا، loot و جنبه های leveling perspective با دیگر RPG ها برابری میکند. Kingdoms Of Amalur Reckoning یک بازی RPG برای کسانی است که مهمترین دقدقه هایشان اکشن عالی و پیشرفت است.

مرتضی کاظمی بازدید : 182 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

Muramasa The Demon Blade | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Muramasa The Demon Blade برای Wii

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۰۹/۰۹/۰۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Wii
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
ریجن: PAL
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۰٫۹۹ GB

اطلاعات بازی :

شرکت Vanilla Ware یکی از معدود استدیو های ساخت بازیست که علاقه عجیبی به ساخت بازی های دوبعدی با روح و کالبد نقاشی های چینی و ژاپنی دارد. شرکتی که با خلق آثاری چون Odin Sphere مهارت خود را در خلق بازی های هنری به همگان اثبات کرده است. Muramasa که توسط این استدیو برای کنسول Wii ساخته شده است عنوانی می باشد که تک تک صحنه ها و شخصیت های آن ریشه در فرهنگ و آثار هنرمندان چین و ژاپن دارد. Muramasa را به جرات میتوان از لحاظ بصری و استایل هنری خود خاص و متفاوت ترین بازی این نسل دانست که باگرافیک و رنگ بندی جادویی خود بدون شک هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد.

مرتضی کاظمی بازدید : 168 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۱/۰۷/۱۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 4.21
ایدی بازی : BLUS30768
حجم فایل: ۶٫۷۸ GB

نقد و بررسی بازی :

کسانی که سری کتاب های هری پاتر را خوانده اند، می دانند که جلد هفتم، حال و هوایی به شدت تاریک و وحشت انگیز را از دنیای جادوگرها به تصویر درمی آورد که روند داستانی بازی را بسیار جذاب کرده و بازیکنان را با گوشه های تاریک سرزمین جادوگرها، آشنا می کند. از آنجایی که داستان بازی ارتباط نزدیکی به نسخه قبلی دارد، پیشنهاد می کنیم که اگر آن بازی را به پایان نرسانده اید، این کار را انجام دهید یا جلد اول از کتاب هفتم هری پاتر را بخوانید. بازی در این نسخه پس از اتفاقاتی که در خانه Malfoy و مرگ Dobby رخ داد، دنبال می شود. هری پاتر و دوستانش همچنان به دنبال نابود کردن جان پیچ هایی هستند که باعث می شوند، لرد ولدمورت شکست ناپذیر باشد. از این رو، به دنبال نابود کردن یکی دیگر از آن ها به بانک جادوگرها، Gringotts می روند. پس از پیدا کردن جان پیچ و پشت سر گذاشتن اتفاقات مختلف با کمک اژدهایی که از صندوق های سری بانک محافظت می کند، از آنجا فرار می کنند. پس از این اتفاقات هری پاتر برای نابود کردن یکی دیگر از جان پیچ ها به هاگوارتز می رود و از آنجاست که روند اصلی بازی مشخص می شود.

مرتضی کاظمی بازدید : 161 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

Lost Planet 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Lost Planet 2 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۰/۱۰/۱۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 3.55, 4.41 , 4.46
ایدی بازی : MRTC00002
حجم فایل: ۸٫۸۲ GB

نقد و بررسی بازی :

داستان بازی Lost Planet 2 در ادامه نسخه ی اول می باشد و این بازی ۱۰ سال بعد از اتمام داستان نسخه ی اول و در فضا رخ خواهد داد، در این بازی ماموریت ها و قابلیت ها نیز تغییر کرده اند حتی در این بازی یخ سیاره نیز شروع به آب شدن کرده و محیط های نیز تغییر کرده و بر اثر همین آب شدن یخ ها رودهایی در سیاره ایجاد شده و جنگل های وسیعی رو تشکیل داده است. در این نسخه از بازی داستان هم ترقی و پیشرفت کرده و داستان بر روی شخصیتی با نام Wayne Holden قرار گرفته است، بازیکنان این نسخه باید از دستورات Wayne Holden پیروی بکنن و مواظب باشند تا دزدان E.D.N III رو از بازیکن ندزدن. بازیکنان در این نسخه باید قهرمانان خودشون رو از میان داستانی متفاوت ومنحصر به فرد و همچنین تاثیر گذار عبور بدهند، با این کار بازیکنان فرصت پیدا میکنند تا بیشتر به داستان مشغول بشوند و از دیگر لحاظ ها نیز بازیکنان میتوانند به فعالیت های بیشتری بپردازند.

مرتضی کاظمی بازدید : 135 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

Gran Turismo 6 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gran Turismo 6 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.46 – CFW 4.50 |

| اپدیت ۱٫۰۵ به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۳/۱۱/۲۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ماشین سواری
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.50 , 4.46, 3.55
ایدی بازی : BCES01893
حجم فایل: ۱۴٫۵ GB
ریلیز: DUPLEX

اطلاعات بازی :

۳ سال از عرضه Gran Turismo 5 می گذرد، عنوانی که با حواشی زیادی همراه بود و با وجود فاصله ۶ ساله نسبت به نسخه قبلی خود، نتوانست انتظارات را به خوبی برآورده کند. انتظاراتی که به دلیل سابقه فوق العاده سری Gran Turismo طبیعی بودند و فاصله زیاد عرضه پنجمین نسخه با نسخه قبلی نیز این انتظارات را بیشتر می کرد. هسته مرکزی Gran Turismo 5 به خوبی طراحی شده بود و در بخش های مختلف آن نکات جالبی دیده می شد، ولی ساختار نهایی بازی مشکلات فراوانی داشت و در کنار هر نکته مثبت، نکته ای منفی دیده می شد. حال بعد از گذشت ۳ سال و در حالی که خیلی ها انتظار دیدن نسخه بعدی Gran Turismo را به این زودی ها نداشتند، ششمین نسخه از محبوب ترین عنوان سونی منتشر شده است و Polyphony Digital قصد ارائه تجربه ای بهتر و کامل تر از قبل را دارد.

مرتضی کاظمی بازدید : 85 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

MLB 14 The Show | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی MLB 14 The Show برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.55 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۳/۲۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ورزشی
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.55
ایدی بازی : BCUS99195
حجم فایل: ۱۶٫۹ GB
ریلیز: iMARS

اطلاعات بازی :

سری بازی های MLB The Show هر ساله به صورت انحصاری برای کنسول های سونی منتشر می شود که برای طرفداران ورزش بیس بال جذاب می باشد. حال جدیدترین نسخه از این بازی با نام MLB 14 The Show با تغییرات چشمگیری نسبت به نسخه های قبل برای کنسول PS3 منتشر شده است. این عنوان بیسبال دارای ۵۰ قابلیت و پیشرفت چدید است،شمارش هایی سریع که زمان وقفه بین بازی را نصف کرده اند. چالش های آنلاین و اجتماعی،یک پروفایل بزرگ،قابلیت های انلاین بیشتر،بازی برای چند فصل و همچنین چینش تیم،بخشی برای اجازه دادن به آماتور ها تا بتوانند یک فصل را راحت تر به پیش برند،سازمان دهی رایگان از جمله امکانات این بازی می باشد. خرید و فروش هایی که در طی یک فصل انجام می شوند با یک واحد ارزی کلی به نام Stub نمایش داده می شوند که حتی یک سنت نیز نباید کاربران برای یک Stub صرف کنند تا بتوانند یک لذت و تجربه کامل از این بازی داشته باشند.این Stub ها را در طول فصل هایی که در طی بازی انجام می دهید به دست می آورید و در پروفایل کاربر نیز نمایش داده می شوند.

مرتضی کاظمی بازدید : 138 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

Kinect Sports Season Two | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kinect Sports Season Two برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۱/۱۱/۰۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: ورزشی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۵٫۹۳ GB

اطلاعات بازی :

Kinect Sports Season Two نام دومین نسخه از سری بازی Kinect Sports می باشد. در این عنوان نسبت به Kinect Sports ، شش ورزش بیشتر وجود دارد که می توان به دارت، بیسبال، فوتبال آمریکایی، گلف، تنیس و اسکی نام برد. هنگامی که بازی را آغاز می کنید اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند قابلیت Voice Control (کنترل بازی باصدا) در این نسخه است. سازندگان به قدری برای طراحی این بخش وسواس به خرج داده و آنرا دقیق طراحی کرده اند که اگر شما چند دستور متفاوت را پشت سر هم به دستگاه بدهید باز هم قادر است تا آن ها را از یکدیگر تشخیص داده و به ترتیب انجام دهد. نکته جالب دیگر در رابطه با این بخش این است که علاوه بر کنترل منوها می توان از آن در انجام ورزش ها نیز کمک گرفت. برای مثال در ورزش گلف می توانید با گفتن شماره ی چوب مورد نظر خود، آن را انتخاب کرده و استفاده کنید و یا در ورزش راگبی با فریاد زدن بر سر بازیکن ها آن ها را هدایت نمایید.

مرتضی کاظمی بازدید : 943 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

Killzone HD | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Killzone HD برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۲/۱۰/۱۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: pkg
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 3.55, 4.41 , 4.46
ایدی بازی: NPEA00418
حجم فایل: ۳٫۱۳ GB
ریلیز: Fugazi

اطلاعات بازی :

بازی Killzone بدون شک یکی از بزرگترین IP های سونی می باشد و هربار نیز در زمان عرضه ی خود یک گرافیک چشم نواز و یک گیم پلی لذت بخش جایی که می توانید حتی انگشتان خود را در چشمان هلگاست ها نیز فرو کنید برای شما به ارمغان می آورد. نسخه اول این بازی در سال ۲۰۰۴ به صورت انحصاری برای کنسول PS2 منتشر شد که در آن زمان از گرافیک خیلی خوبی برخوردار بود. در سال ۲۰۱۲ دوباره همین نسخه به صورت HD بازسازی شد و برای کنسول پلی استیشن ۳ منتشر شد. سری بازی های Killzone بر اساس جنگ های فضایی نظامی و جنجالهای سیاسی تنظیم شده است، داستان جذابی را دنبال کرده اند.

مرتضی کاظمی بازدید : 154 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

IHF Handball Challenge 14 XBOX360-STRANGE

IHF Handball Challenge 14 xbox360 cover small دانلود بازی IHF Handball Challenge 14 برای XBOX360

IHF Handball Challenge 14 یکی از بازی های شبیه ساز ورزش هندبال می باشد. این بازی هیجان انگیز و زیبا می تواند حداقل به صورت مجازی هم که شده کاربران ورزش جذاب هندبال را تجربه کنند. تمامی قوانین حاکم بر بازی هندبال به خوبی در محیطی مجازی پیاده شده است و گیمر را به دنیای پر از چالش یک بازی ورزشی مهیج می برد. این بازی جذاب که دارای مسابقات ، کاپ ها ، تمرینات ، آموزش ها و قسمت های دیگر است محیط یک ورزشگاه سرپوشیده را در قالب یک بازی به تصویر می کشد که کاربر باید با پاسکاری های سریع و مداوم و البته دقت ، سرعت و قدرتی که چاشنی ضربات نهایی می کند برنده مسابقات مختلف شود. با پرتاب های سریع و مشارکت در ضد حمله ها می توانید به آسانی با رقیبان به رقابت پرداخته و آنها را شکست دهید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 977
  • بازدید ماه : 977
  • بازدید سال : 54,751
  • بازدید کلی : 312,199