loading...
دانلود آرشیو | دانلود رایگان نرم افزار، بازی، موبایل
مرتضی کاظمی بازدید : 113 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

raya jadval Raya Jadval 6.0 حل جدول کلمات متقاطع فارسی و سودوکو Raya Jadval 6.0

 

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. حل کردن جدول علاوه بر بالا بردن سطح اطلاعات ، باعث جلوگیری از فراموشی در افراد می‌شود. نرم‌افزار رایا جدول ، شبیه‌ساز جدول کلمات متقاطع و سودوکو درون رایانه می‌باشد. شما توسط این نرم افزار شبیه‌ساز قادر خواهید بود تا به سادگی و در محیطی کاملا فارسی، جدول کلمات متقاطع و سودوکو را حل نمایید. قابلیت راهنما و نمایش جواب جدول ، چاپ جدول کلمات متقاطع و سودوکو ، قابلیت ساخت جدول جدید و … از ویژگی‌های برتر نرم افزار رایا جدول می باشد.

مرتضی کاظمی بازدید : 91 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

IDM UltraEdit ویرایش حرفه ای فایل های متن با IDM UltraEdit 21.10.1023

 

IDM UltraEdit نام یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای ویرایش متن است که تقریبا تمامی برنامه نویسان با آن آشنا هستند . این نرم افزار برای Notepad ویندوز جایگزین خوبی میباشد و می تواند به شما به عنوان یک نرم افزار ویرایشگر متن کامل و قدرتمند قابلیت کنترل اسناد گوناگون در یکجا , مدیریت فایل های بزرگ , جستجو و جایگزینی قدرتمند , بررسی املای تطبیق پذیر و دیگر امکانات برتر را بدهد . همچنین این نرم افزار یک ویرایشگر کامل برای انواع متن ها , HEX, HTML, PHP, Java, javascript, Perl نیز است . از مزیت های این نرم افزار می توان دارا بودن محیط کاربری آسان در عین حرفه ای بودن آن را نام برد که برای کاربران حرفه ای و مبتدی مناسب می باشد .IDM UltraEdit ضمن پشتیبانی از فایلهایی با بزرگی ۴ گیگ ، توانایی مدیریت کامل پروژه های توسعه نرم افزار پیچیده و حرفه ای را داشته و در عین حال بسیار قابل انعطاف است و به هیچ وجه برای کاربر خسته کننده نیست.

مرتضی کاظمی بازدید : 92 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

SecurityCam 1.7.0.4m تبدیل وبکم به دوربین ضد سرقت SecurityCam 1.7.0.4

 

SecurityCam 1.7.0.4 یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه نظارت و مانیتور کردن وبکم هایی است که به سیستم متصل هستند و مانند یکدوربین مدار بسته برای شما عمل کنند. شما با استفاده از این نرم افزار کاربردی قادر خواهید بود تا تمامی حرکاتی را که در زمانی که پای سیستم نیستید زیر نظر داشته باشید. در واقع این نرم افزار مانند یک نرم افزار امنیتی عمل کرده و زمانی که شما پای سیستم نیستید و شخص خاصی تصمیم به انجام کاری داشت برنامه بصورت اتوماتیک شروع به فعالیت می کند و می تواند تمامی حرکات شهص مقابل را برای شما عکس بگیرد و یا ضبط کند.

مرتضی کاظمی بازدید : 80 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Wondershare DVD Creator 3.0.0.12 ایجاد و ویرایش دی وی دی Wondershare DVD Creator 3.0.0.12

 

Wondershare DVD Creator 3.0.0.12 یک نرم افزار بسیار قدرتمند و در عین حال ساده و حرفه ای در زمینه تبدیل فرمت های تصویری به فرمت های قابل پخش در دستگاه های پلیر خانگی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی اقدام به تبدیل هر نوع پسوند فایل تصویری به پسوند قابل پخش در دستگاه های خانگی نمایید و همچنین می توانید با قابلیت Drag And Drop یا همان کشیدن و رها کردن تعداد نامحدود فایل را انتخاب و با زدن گزینه استارت به صورت دسته جمعی اقدام به تبدیل نمایید و لازم به ذکر می باشد که می توانید بلافاصله پس از هر تبدیل فایل مورد نظر را به صورت اتوماتیک توسط نرم افزار تکثیر نمایید. همچنین شما می توانید به آسانی ایمیج های DVD ایجاد کنید و آنها را بر روی هارد دیسک ذخیره کنید.

مرتضی کاظمی بازدید : 84 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Auslogics BoostSpeed | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار افزایش سرعت سیستم Auslogics BoostSpeed 6.5.5.0

کاهش سرعت سیستم یکی از اساسی ترین مشکلات کار با سیستم عامل ویندوز می باشد. از این رو مدیریت بر روی بخش های مختلف رایانه یکی از کارهای ضروری برای جلوگیری از این امر می باشد. اما یک مدیریت کامل بر بخش های مختلف نیازمند صرف هزینه و وقت بسیار است از این رو نرم افزارهای مختلفی از شرکت های بزرگ نرم افزاری برای ایجاد مدیریت و بهینه سازی سیستم عرضه شده اند. Auslogics BoostSpeed نرم افزاری قدرمتند از شرکت نرم افزاری Auslogics با قابلیت ها و امکانات بسیار در این زمینه می باشد. Auslogics BoostSpeed یک نرم افزار چند منظوره با قابلیت رفع خطاها, حذف فایل های اضافه, پاک کردن کدها کهنه مربوط به رجیستری, تغییر تنظیمات ویندوز و هرکاری که برای بهبود و افزایش سرعت سیستم شود می باشد. این نرم افزار افزار از سرعت عمل کرد بالایی برخوردار می باشد و محیط ساده و شکیل آن باعث شده تا نرم افزار مورد توجه هر کاربری نظیر آماتور و حرفه واقع شود.

مرتضی کاظمی بازدید : 76 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

Tanida Demo Builder ساخت فیلم آموزشی Tanida Demo Builder 9.3.0.4

 

Tanida Demo Builder نرم افزاری قدرتمند بر پایه فلش می باشد که به شما بدون داشتن هیچ گونه دانش نرم افزاری قبلی ، این امکان را می دهد تا به ساخت فیلم های آموزشی محاوره ای بپردازید. این برنامه میانجی و محیط بسیار ساده ای دارد که می توانید پس از چند دقیقه به آن عادت کنید. این نرم افزار تمامی ابزار را در اختیار شما قرار میدهد تا از برنامه در حال اجرای خود تصویربرداری کرده و آنرا با توجه به مصالح و کارایی مورد نیاز خود ویرایش کنید. از نکات برجسته این نرم افزار می توان به قابلیت صداگذاری بر روی فیلم ضبط شده اشاره کرد که این کار فرایند یادگیری را بیش از بیش افزایش میدهد.

مرتضی کاظمی بازدید : 72 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

CrystalDiskInfo نمایش کامل اطلاعات هارد دیسک CrystalDiskInfo 6.1.12

 

CrystalDiskInfo 6.1.12 نرم افزاری است که می توانید به وسیله آن اطلاعاتی کامل و دقیق در رابطه با هارددیسک خود به دست آورید. با استفاده از این برنامه می توانید اطلاعاتی مانند شماره سریال، مارک، دمای هارد دیسک در حین کار و … به دست آورید. امیدواریم این نرم افزار مفید واقع شود.

مرتضی کاظمی بازدید : 75 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

TeamViewer 9.0.27614 مدیریت سیستم از راه دور TeamViewer 9.0.27614

TeamViewer 9.0.27614 نرم افزاری بسیار کاربردی برای اتصال بین دو یا چند کامپیوتر از راه دور می باشد. همانطور که میدانید برای اتصال کامپیوترها به یکدیگر نیز به ایجاد شبکه محلی یا وجود IP اختصاصی در بستر اینترنت می باشد که هر دو این موارد برای کامپیوترهایی که از یکدیگر دور هستند ، تقریبا غیرممکن است ، چرا که تهیه یک IP اختصاصی برای کامپیوتر خانگی عملا امکان ندارد. برای رفع این مشکل نرم افزار Teamviewer بسیار کارآمد است. توسط این نرم افزار و سرورهای شرکت سازنده آن ، با در اختیار داشتن IP مجازی و پسورد ، میتوانید به کامپیوترها متصل شوید. این نرم افزار از وبسایت دانلود برای همه قابل دانلود است.

مرتضی کاظمی بازدید : 94 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

CCleaner پاک سازی ویندوز با CCleaner 4.12.4657

 

CCleaner 4.12.4657  یک نرم افزار رایگان و کاملا کاربردی است که با سرعت بسیار بالا فایل های بدرد نخور یا اصطلاحا Temporary را از روی سیستم شما پاک می کند. پاک شدن این فایل ها موجب افزایش میزان فضای خالی هارد دیسک و افزایش سرعت و بازده سیستم شما می گردد . همچنین این نرم افزار می تواند با پاک کردن کوکی ها ، History ، دیتابیس ها ، لیست دانلود ها و … که توسط نرم افزار هایی چون FireFox , Opera , Chrome , IE , Yahoo , Nero, … برروی کامپیوترتان برجای مانده امنیت شما را برای جلوگیری از هک شدن تامین نماید . البته شایان ذکر است که CCleaner برخلاف دیگر نرم افزار های مشابه این کاررا خودسرانه انجام نمی دهد بلکه به شما این امکان را می دهدکه مشخص کنید به دنبال حذف کدام فایل ها هستید . CCleaner بارفع ایرادات و عیوب رجیستری به افزایش طول عمر ویندوز کمک شایانی می کند . البته قبل از انجام عملیات چک کردن ، یک بک آپ ( BackUp ) کامل از رجیستری ویندوز می گیرد تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتواند آن را به حالت قبل بر گرداند .

مرتضی کاظمی بازدید : 89 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار کاهش مصرف جوهر چاپگر

Fine Print 8

 

نرم افزار کوچک و کاربردی FinePrint میتواند مدیریت پرینتر را بر عهده گرفته و به پرینت های شما سروسامان بدهد. این نرم افزار آنقدر محبوب است که در طی مدت کوتاهی 8 نسخه از آن منتشر شده است. و توانسته جایزه های متعددی را کسب کند. از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار میتوان به کاهش مصرف جوهر پرینتر، ایجاد فرم و سربرگ، و همچنین بهینه سازی و طول عمر پرینتر اشاره کرد.

مرتضی کاظمی بازدید : 272 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Any DVD Cloner Platinum 1.3.1 کپی برداری دی وی دی با Any DVD Cloner Platinum 1.3.1

 

 

با نرم افزار Any DVD Cloner Platinum 1.3.1 شما می توانید DVD تان را در ۲-۳ دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزار backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVdD ندارید. موتور رایت جدید می تواند ۱:۱ کپی کند. آن می تواند هوشمندانه نوع دیسک را شناسائی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray  ،HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند و قابل استفاده در نسخه های ویندوز ۲۰۰۰، XP،Vista می باشد.

مرتضی کاظمی بازدید : 131 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

Smart Driver Updater | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار بروز رسانی خودکار دایورها Smart Driver Updater 3.4

به روز نبودن و استفاده از درایورهای قدیمی می تواند طیف وسیعی از مشکلات بین سیستم عامل و سخت افزار را به همراه داشته باشد. Smart Driver Updater یک راه حل و یک ابزار هوشمندانه ساده و آسان در حل این مشکل می باشد. این نرم افزار قادر است با اسکنی نهایتا یک دقیقه ای لیستی کامل از درایور هایی که نیاز به آپدیت دارند را با قابلیت دانلود و نصب خودکار آن ها در اخیتارتان قرار می دهد! همچنین قابل ذکر است قسمت های مختلف همانند پرینتر، مانیتور، ماوس، کیبرد، کارت صدا، کارت گرافیک، کارت شبکه، درایور های CD / DVD و… توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند. این نرم افزار مجهز به پایگاه داده ای عظیم شامل ۲۰۰،۰۰۰ درایور جدید و بروز می باشد که هر کابری را تحریک می کند.

مرتضی کاظمی بازدید : 125 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

HTML Compiler | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار مبدل HTML به برنامه ویندوز HTML Compiler 1.7

HTML Compiler یک نرم افزار کامپایلر برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز می باشد که امکان تبدیل فایل های HTML (از جمله HTML ، CSS ، JavaScript، عکس ، و غیره) را به یک برنامه مستقل با فرمت .exe را فراهم می کند تا مانند هر برنامه دیگری اجرا شود! HTML Compiler به شما اجازه سفارشی کردن فایل های اجرایی خود را با امکاناتی چون تایین آیکون برای برنامه, اجازه یا عدم اجازه امکان چاپ صفحات HTML، اجازه یا عدم اجازه انتخاب و کپی متون و… را فراهم می کند. قابل ذکر است این نرم افزار قدرتمند از آخرین فناوری ها وب پشتیبانی می کند.

مرتضی کاظمی بازدید : 758 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

DriverPack Solution | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار نصب خودکار درایور DriverPack Solution 14.0.411 Final

از اساسی ترین مشکلات که کاربران با آن رو به رو می شوند گم کردن و در دسترس نبودن درایورهای مربوط به سخت افزار آن هاست که کاربر را مجبور به جستجویی زمان بر برای یافتن درایور مختص به سخت افزار خود می کند. نرم افزار DriverPack Solution یک پک کامل از جدیدترین و به روزترین درایورهای موجود مربوط به تمامی سخت افزارها با برند های مختلف می باشد. این نرم افزار با انواع ویرایش های ویندوز ۳۲ و ۶۴ بیتی هماهنگی دارد که قادر است به طور خودکار به اسکن درایورهای سیستم پرداخته و به نصب یا بروز رسانی آن ها بپردازد. این نرم افزار راه حلی بسیار ساده و آسان برای نصب و بروز رسانی درایورهای مختص به سخت افزار می باشد تا از هرگونه مشکل بین سیستم عامل و رایانه جلوگیری و یا آن ها را برطرف نمایید.

nima بازدید : 103 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

 

myTV  پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 8.5

myTV نرم افزاری توانمند، جالب و بسیار کوچک است که به وسیله ی آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های گوناگون و سرعت بسیار مناسب و به صورت آنلاین از اینترنت دانلود نمایید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی myTV می باشند.

nima بازدید : 101 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

CCleaner | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار CCleaner Free / Professional / Business 4.11.4619

معمولا افت سرعت سیستم یکی از زجر دهنده ترین مشکلاتی است که می تواند برای هر شخصی پیش بی آید . برای همین منظور نرم افزار CCleaner را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که بتوانید به کمک آن سیستم خود را با ابزار پیشرفته ای که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد بهینه و سرعت آن را افزایش دهید . این نرم افزار می تواند برای موارد بسیاری مورد استفاده قرار بگیرد . یکی از آن ها بهینه سازی رجیستری و رفع ارور های آن است که یکی از موئثر ترین کار هایی است که می تواند موجب بهبود سرعت سیستم شما شود . همچنین این نرم افزار قادر است با فایل های باقی مانده و بدون استفاده از نرم افزار ها فضای هارد شما را آزاد کند که خود در لود و باز شدن فایل ها بسیار تاثیر گذار است . یکی از ویژگی هایی که این نرم افزار را از بقیه متمایز می کند عدم آسیب رسانی به سیستم است که شاید بسیاری از نرم افزار نه تنها قادر به بهینه سازی سیستم نیستند ، بلکه موجب آسیب رسیدن به سیستم نیز می شوند . همچنین می توانید قبل انجام هرگونه عملیات بر روی رجیسری به وسیله خود نرم افزار از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید .برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

nima بازدید : 430 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود Lingoes v2.9.1 - نرم افزار دیکشنری لینگوس، ترجمه رايگان به 80 زبان زنده دنياشکست بابیلون توسط لینگوس، ترجمه رایگان به 80 زبان دنیا! پشتیبانی از 80 زبان مختلف، ترجمه متون توسط چندین سرویس، ترجمه آنلاین به‌ دلخواه شما، سرعت بارگذاری بسیار عالی در مقایسه با نرم‌افزار بابیلون و امکان استفاده از تمام امکانات به ‌صورت صد‌در‌صد رایگان، از ویژگی‌هایی است که موجب می‌شود کار کردن با بابیلون را فراموش کنید!
این روزها کمتر کاربری را می‌توان یافت که نام بابیلون را نشنیده باشد! همان ‌طور که می‌دانید بابیلون نام یکی از معروف‌ترین نرم‌افزارهای مترجم لغات و عبارات در دنیاست که شما را قادر می‌سازد تا ترجمه لغات و متون مورد نظر خود را به اکثر زبان‌های دنیا مشاهده کنید. همچنین این نرم‌افزار امکانات بی‌نظیر دیگری همچون تبدیل مقیاس، تلفظ لغات و... را نیز به خود اختصاص داده است. نرم‌افزار بابیلون سال‌هاست که در میان کاربران سراسر دنیا منتشر شده است و توانسته ‌است کاربران بسیار زیادی را نیز به خود جلب کند. به‌طوری که حتی نسخه‌های کرک شده آن نیز در ایران روی هر رایانه‌ای قابل مشاهده است.
اما به تازگی کاربرانی که به صورت غیرقانونی از نسخه‌های کرک شده این نرم‌افزار استفاده می‌کرده‌اند با مشکلاتی روبه‌رو شده‌اند که یکی از آنها مشاهده پیغام اتمام مجوز استفاده از نرم‌افزار است! از آنجا که این روزها سایت‌های بزرگی همچون گوگل، سرویس رایگان ترجمه آنلاین با پشتیبانی از زبان‌های مختلف دنیا را در خود جای داده‌اند، انجام این کار توسط بابیلون کمی عجیب است و همین عامل نیز موجب شده است تا نرم‌افزارهای جایگزین این برنامه، موقعیت خوبی را به‌دست آورده و خود را به کاربران بشناسانند که یکی از این برنامه‌ها، نرم‌افزار قدرتمند Lingoes است.

 

nima بازدید : 169 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود Leica GEO Office v8.3.0.0.13017 - نرم افزاری برای مهندسین نقشه برداریLeica GEO Office نرم افزار کاربردی برای پردازش فایل های نقشه برداری مناسب کار مهندسین نقشه برداری و راه سازی فراهم شده است که امکانات متعددی را در اختیار آن ها قرار می دهد. داشتن چنین نرم افزارهایی کمک می کند تا اطلاعات در کنار دقت در ثبت آن ها بهترین نتایج را برای مهندسین در برداشته باشد.این نرم افزار که رایگان در سایت دانلود آرشیو ارئه شده نرم افزار کاربردی برای سهولت کار مهندسین برای مشاهده انواع فایل های نقشه برداری می باشد که امکان پردازش نقشه ها را هم به کاربران و مهندسین نیز می دهد.

 

nima بازدید : 79 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

دائره المعارف بی نظیر britannica نسخه سال ۲۰۱۴
کاملترین، جامع ترین و پرفروش ترین نرم افزار دائره المعارف جهان

اگر به دنبال یک دائره المعارف کامل بر روی رایانه خود با امکان جستجوی پیشرفته میگردید، این نرم افزار همان چیزی است که شما می خواهید. دائره المعارف Britannica در واقع مجموعه سه در یکی است که برای سطوح حرفه ای، دانشجویی و کودکان قابل تنظیم است. هنگام نصب آن،از شما می پرسد تا سطح استفاده خود را مشخص کنید و به طور اتوماتیک بر سطح درخواستی شما تنظیم می شود.
به کمک این مجموعه دیگر وقت کمتری را برای جستجو و پرسه زنی های بی مورد اختصاص دهید و دقیق و سریع به سر مطلب مورد نظر خود خواهید رفت. نسخه ۲۰۱۴ این مجموعه کاملتر از هر دیکشنری که انتظار دارید برای شما خواهد بود. مجموعه ای از نقشه ها، تصاویر، توضیحات، آمارها، دیکشنری ها و بیوگرافی ها و هر آنچه که ممکن است سوالی در خصوص آن برای شما پیش آید را در این دیکشنری و دائره المعارف خواهید یافت.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 941
  • بازدید ماه : 941
  • بازدید سال : 54,715
  • بازدید کلی : 312,163