loading...
دانلود آرشیو | دانلود رایگان نرم افزار، بازی، موبایل
مرتضی کاظمی بازدید : 251 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

line android مسنجر محبوب LINE 4.2.1   اندروید

 

مسنجر LINE، یک ابزار مفید برای ارتباط متنی، صوتی و تصویری با دوستان از طریق اینترنت و به‌صورت رایگان است. با کمک LINE می‌توانید با دوستانتان به‌طور نامحدود و فقط با داشتن اینترنت چت کنید. LINE همچنین دارای مجموعه‌ای گسترده از شکلک‌ها است. یکی از مزیت‌های LINE نسبت به برخی برنامه‌های دیگر، استفاده‌ی بسیار کم آن از اینترنت است به‌طوری که با اینترنت‌های نه‌چندان قوی نیز می‌توانید به‌راحتی در LINE با دوستانتان گفتگو کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۱ و بالاتر نیاز دارید.

مرتضی کاظمی بازدید : 64 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

 

tango android ارتباط با دوستانتان با کمک Tango 3.4.73124   اندروید

 

 

نرم‌افزار Tango به‌شما اجازه می‌دهد به‌راحتی با دوستانتان در هرکجای دنیا ارتباط صوتی، تصویری و متنی برقرار کنید. این اپلیکیشن بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر دارد. این برنامه با کمک اطلاعات دفترچه تلفن موبایل شما به‌صورت خودکار دوستانتان که از این برنامه استفاده می‌کنند را به لیست دوستانتان اضافه می‌کند و می‌توانید با کمک اینترنت با یکدیگر ارتباط داشته باشید. همچنین امکان چت گروهی با ظرفیت ۵۰ نفر نیز به همراه امکانات فراوان دیگر در این برنامه وجود دارد.

مرتضی کاظمی بازدید : 68 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

Android Apps & Themes Pack 11 June 2013 | 1.1 GB

Apps  Themes مجموعه برنامه ها و تم های جدید آندروید Android Apps & Themes Pack

شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند. تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید. برای مشاهده لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید.

مرتضی کاظمی بازدید : 77 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

 

sher and نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید

 

 

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید. به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

nima بازدید : 71 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

What's App Messenger v2.11.171 | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار What’s App Messenger v2.11.171 برای اندروید

نوع نرم افزار: مسنجر رایگان

ورژن: ۲٫۱۱٫۱۷۱

زبان: eng

ورژن سیستم عامل: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

حجم فایل: ۱۴ MB

اطلاعات برنامه :

نرم افزار واتس اپ مسنجر یکی از بهترین برنامه های تولید شده برای سیستم عامل قدرمتمند و محبوب اندروید شرکت گوگل میباشد که اکنون میتوانید آخرین نسخه آن را از وب سایت تاپ ۲ دانلود , دانلود نمایید . با استفاده از این برنامه میتوانید به مدت طولانی با دوستانتان پیامک رایگان بفرستید . همچنین امکان مکالمه رایگان نیز وجود دارد . همچنین میتوانید عکس ها و فیلم های خود را با آن ها به اشتراک بگذارید و از این همه امکانات رایگان لذت  ببرید . پیشنهاد میکنیم این برنامه بینظیر و محبوب را هرگز از دست ندهید ! از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به امکان استفاده از وای فای و یا ۳ جی برای اتصال به آن اشاره نمود .جهت دانلود برنامه و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

nima بازدید : 58 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

 

battery doctor android مدیریت مصرف باتری با Battery Doctor 4.6.3   اندروید

 نرم افزار Battery Doctor به‌شما در مدیریت باتری موبایلتان کمک می‌کند تا بتوانید به‌بهترین شکل از آن استفاده کنید. این نرم‌افزار با شناسایی و قطع برنامه‌هایی که بیش از حد از باتری شما استفاده می‌کنند و همچنین خارج شدن از برنامه‌های اضافی وقتی صفحه گوشی خاموش است، از مصرف دائم باتری توسط آن‌ها جلوگیری می‌کند و به‌این شکل باتری شما عمر بیشتری خواهد داشت و دیرتر نیاز به شارژ دوباره پیدا می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

nima بازدید : 474 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

 

smart tools android مجموعه ابزارهای کاربردی Smart Tools 1.6.5   اندروید

اپلیکیشن Smart Tools مجموعه‌ای شامل ۵ برنامه‌ی کاربردی برای موبایل شما است که می‌توانید با کمک آن مجموعاً ۱۵ عمل متفاوت را انجام دهید. این برنامه‌ها شامل مجموعه‌ای برای اندازه‌گیری طول، زاویه و ارتفاع، برنامه‌ای برای اندازه‌گیری فاصله، طول و عرض و مساحت، برنامه‌ای برای مسیر‌یابی و تشخیص فلزات، برنامه‌ای برای تشخیص قدرت صدا و نهایتاً برنامه‌ی چراغ‌قوه با امکانات متفاوت است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

nima بازدید : 144 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

speedtest android محاسبه‌ی سرعت اینترنت با کمک Speedtest.net 3.1.0 – اندروید

نرم‌افزار Speedtest که زیرمجموعه‌ای از سایت معتبر Speedtest است، به‌شما در محاسبه‌ی سرعت اینترنتتان کمک می‌کند. شما می‌توانید نتایج به‌دست آمده را معیاری برای سنجش اینترنت خود قرار دهید و همچنین سرعت اینترنت خود را با دیگرا مقایسه کنید. Speedtest از سرورهای متنوعی برای سنجش سرعت شما استفاده می‌کنید. برای مثال می‌توانید سرعت اینترنت خود را با یک سرور داخل کشور محاسبه کنید و یا با یک سرور در خارج از کشور سرعتتان را محاسبه کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

nima بازدید : 129 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

 

jetaudio plus android موزیک پلیر محبوب JetAudio Plus 3.9.0   اندروید

موزیک پلیر JetAudio یکی از محبوب‌ترین موزیک‌پلیر‌های موجود برای ویندوز است. نسخه‌ی اندروید این نرم‌افزار نیز با قابلیت‌های زیاد خود و پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی تجربه‌ی گوش دادن به‌موزیک‌هایتان را برایتان دلنشین‌تر می‌کند. این اپلیکیشن دارای افکت‌هایی است که در بهبود کیفیت صدا مؤثر هستند. قابلیت تنظیم سرعت پخش فایل صوتی، تایمر برای قطع صدا، امکان اشتراک‌گذاری موزیک در شبکه‌های اجتماعی و… از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

nima بازدید : 107 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

viber4 android ارتباط رایگان متنی و صوتی با دوستانتان توسط Viber 4.0.12   اندروید

 

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. در نسخه‌ی جدید قابلیت‌هایت جدیدی به مکالمات گروهی اضافه شده. همچنین امکان ارسال پیان‌های صوتی و اضافه کردن Stickerهای جدید در متن‌ها نیز در این نسخه گنجانده شدهاست. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

nima بازدید : 146 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

The Great Martian War | تاپ 2 دانلود

 

دانلود بازی The Great Martian War v1.2.0 برای اندروید

| نسخه مود شده |

نوع نرم افزار: ارکید , اکشن

ورژن: ۱٫۲٫۰

زبان: eng

ورژن سیستم عامل: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

حجم فایل: ۳۷ MB

اطلاعات بازی :

در سال ۱۹۱۳ جنگی بزرگ که از طرف مریخی ها صورت گرفته زمین را به جهنمی سوزان تبدیل کرده است . شما در نقش سرباز و دیدبانی بسیار شجاع و بی باک به نام lafonde قرار دارید . سرنوشت حیات در زمین به شما بستگی دارد . در طول بازی شما باید از معادن آب زیر زمینی عبو کرده و به سوی توپخانه ها و مخازن اسلحه مریخی ها حمله کنید . در طول بازی باید ذخایر غذایی برای خود جمع کنید تا از گرسنگی تلف نشوید . آیا سلطنت مریخی ها نابود میشود یا نسل انسان ؟! جواب این سوال به عملکرد شما در بازی بستگی دارد .جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

nima بازدید : 112 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

chrome android مرورگر کروم Chrome 18.0.1025308   اندروید

 

کروم بدون شک یکی از محبو‌بترین مرورگرهای موجود در کامپیوتر و موبایل است. این مرورگر به‌خاطر سادگی و سرعت بالای خود مورد همیشه مورد توجه بوده است و به همین خاطر کاربران زیادی را جذب خود کرده است. یکی از قابلیت‌های خوب این اپلیکیشن امکان سینک کردن یا همانگ‌سازی اطلاعات شما بین کروم در ویندوز / مک و موبایلتان است. به‌این شکل که با وارد کردن اکانت گوگل خود تمامی بوکمارکها و تاریخچه‌ی صفحات باز شده در کامپیوتر و موبایلتان با یکدیگر همانگ خواهد شد. همچنین امکان فشرده‌سازی صفحات که به کاهش حجم آن‌ها کمک می کند برای کاربرانی که با سیم‌کارت خود از اینترنت استفاده می‌کنند بسیار مفید است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

nima بازدید : 585 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

Active File Recovery بازیابی قدرتمند اطلاعات از بین رفته Active@ File Recovery 12.0.3

 

Active@ File Recovery نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی اطلاعات از بین رفته و پارتیشن های فرمت شده می باشد. این نرم افزار حرفه ای میتواند با موتور قدرتمند اسکن نسبت به بازیابی و ریکاوری انواع اطلاعات و فایل و فولدرها با سرعت بسیار بالایی اقدام کند. مهم نیست اطلاعات از بین رفته به چه دلیلی حذف شده اند. ویروس ها،پارتیشن بندی،حذف توسط خود کاربر یا پاک شدن از سطل اشغال ویندوز و… تمامی اطلاعات حذف شده با فاصله کمی از زمان حذف شدن قابل بازیابی هستند. این نرم افزار با پشتیبانی از انواع هارد های HDD و SDD و انواع حافظه های قابل حمل usb و حافظه های رم میتواند کمک شایانی به شما نماید. پشتیبانی از انواع فایل سیستم ها نظیر NTFS, FAT/FAT32/exFAT, HFS+, UFS, Ext2/Ext3/Ext4fs باعث می شود هیچ محدودیتی در هنگام بازیابی اطلاعات نداشته باشید. نرم افزار دارای دو روش اسکن QuickScan و SuperScan می باشد که روش جستجو سریع برای بازیابی اطلاعات و حذف شدن های معمولی می باشد و جستجو قدرتمند برای بازیابی به دلیل حذف شدن های پارتیشنی می باشد. 

nima بازدید : 612 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Notification Toggle Premium به‌شما در سوییچ کردن بین حالت‌های مختلف قابلیت‌های موبایلتان کمک می‌کند. با این نرم‌افزار می‌توانید برای هر قسمت از گوشی که می‌خواهید سوییچی تعریف کنید تا به‌راحتی و از طریق Status Bar گوشی خود آن را خاموش / روشن کند. چیزهایی مثل WiFi، بلوتوث، سایلنت، چرخش صفحه، حالت پرواز، تنظیم نور صفحه و موارد بسیار زیاد دیگر. مزیت این برنامه این است که می‌توانید در هر قسمت از موبایل که باشید با استفاده از نوار بالایی، به‌این گزینه‌ها دسترسی پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

nima بازدید : 74 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که معمولاً کاربران گوشی‌های اندروید با آن روبرو می‌شوند کاهش سرعت موبایلشان به‌خاطر کمبود RAM است. معمولاً به‌مرور زمان نرم‌افزارها قسمت‌هایی از فضای RAM را اشغال می‌کنند که باعث می‌شود سرعت موبایل به‌طور محسوسی کاهش پیدا کند. نرم‌افزار Smart RAM Booster Pro به‌شما کمک می‌کند که این فضای خالی RAM را بیشتر کنید تا سرعت گوشی شما به‌حالت عادی بازگردد. قابلیت خوبی که در این برنامه قرار داده شده است این است که می‌توانید در هر برنامه و هر قسمت، با لمس کلید مخصوص این برنامه، فضای RAM را آزاد کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 936
  • بازدید ماه : 936
  • بازدید سال : 54,710
  • بازدید کلی : 312,158