loading...
دانلود آرشیو | دانلود رایگان نرم افزار، بازی، موبایل
مرتضی کاظمی بازدید : 93 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید فرهاد جواهر کلام با نام دست خودم نیست با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ دست خودم نیست از فرهاد جواهر کلام

ترانه : علی صالحی ، آهنگ : فرهاد جواهر کلام ، تنظیم : فرشاد فارسی

دانلود آهنگ جدید فرهاد جواهر کلام دست خودم نیست

دانلود آهنگ دست خودم نیست از فرهاد جواهر کلام با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید

دانلود آهنگ دست خودم نیست
MP3 – 320 MP3 – 128
Download Download

منبع: استار وي

متن آهنگ جدید فرهاد جواهر کلام با نام دست خودم نیست

دیگه من دست خودم نیست تو شدی تموم دنیام
میخوام از تو رد شم اما باز میبینم تورو میخوام
چه کنم دست خودم نیست دستم از تو مینویسه
دست من نیست اگه چشمام بی تو میباره و خیسه

به خدا دست خودم نیست اما هرشب روبرومی
تو شدی همه وجودم مثل اشکام ناتمومی
تو شدی تموم حرفام ریشه کردی تو وجودم
میدونم بی خبری تو ولی عاشقت میمونم
عاشقم دیوونه ی تو به خدا دست خودم نیست
آسمون دل خستم این روزا ابری ابریست

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 100
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 745
  • باردید دیروز : 189
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,061
  • بازدید ماه : 2,061
  • بازدید سال : 55,835
  • بازدید کلی : 313,283