loading...
دانلود آرشیو | دانلود رایگان نرم افزار، بازی، موبایل
مرتضی کاظمی بازدید : 101 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Basic First Aid Training دانلود آموزش کمک های اولیه Basic First Aid Training

 

هنگام وقوع حادثه، آگاهی از مجموعه اقدامات و مراقبت های (جسمی یا روحی) لازم می تواند موجب جلوگیری از مرگ، پیشگیری و جلوگیری از پیشرفت ضایعات، صدمات و عوارض بعدی و یا کاهش درد و رنج مصدوم پیش از ارجاع به پزشک و پیش از انتقال به مراکز درمانی شود. بنابراین داشتن دانش کافی از کمک های اولیه می تواند کمک کند تا ضمن تدارک امکانات درمانی برای بیمار و یا رساندن بیمار به محلی که این‌گونه تدارکات در آن فراهم است (مثل بیمارستان)، اقداماتی را در حد توان برای بهبود حال بیمار انجام دهید. جان کلت (John Klatt) در فیلم آموزشی Basic First Aid Training کلیه تکنیک های کمک های اولیه را به صورت عملی به شما نشان می دهد تا با چگونگی انجام اقدامات پزشکی لازم در اولین دقایق بروز آسیب دیدگی آشنا شده و قادر به بکارگیری آن ها باشید. جان کلت یکی از افسران ارتش آمریکا و بنیانگذار موسسه امنیت آمریکایی (American Safety) می باشد که در فیلم های آموزشی خود با توجه به علم و تجربه ای که کسب نموده است، به بهترین شیوه ممکن کمک های اولیه را به شما آموزش می دهد.

مرتضی کاظمی بازدید : 51 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Head%27s Massage Chinese Massage Series دانلود فیلم آموزش ماساژ سر به سبک چینی Heads Massage Chinese Massage Series

 

 

ماساژ دستکاری لایه‌های سطحی و عمیق عضلانی و بافت همبند با استفاده از تکنیک‌های مختلف، به منظور افزایش عملکرد، کمک در روند درمان، و ترویج آرامش و آسایش است. ماساژ شامل کار و اقدام در بدن با فشار ثابت یا در حال حرکت و یا لرزش، و کمک به حرکات مکانیکی بدن است که می‌تواند با دست، انگشتان، آرنج، زانو، ساعد، و پاها انجام می‌شود. ماساژ سر، یک روش درمانی سنتی در طب چینی است که در درمان بسیاری از بیماری ها مفید واقع شده و بدن انسان را قوی و سالم است. یادگیری این نوع ماساژ بسیار آسان است که در آن بخش هایی از سر مشخص می شود تا با کمک روش های خاص در ماساژ این بخش ها، یک روش درمانی کاملا بدون عارضه و بدون درد را تجربه کنید.این فیلم آموزشی به زبان چینی می باشد. هم اکنون دانلود برای همه این ویدئوی آموزشی فوق العاده رو برای شما عزیزان آماده کرده است.

nima بازدید : 159 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

Framed Show %96 Chad Keyes %96 SmartPhone Photography دانلود فیلم آموزش تکنیک عکس برداری با تلفن های همراه هوشمند توسط Chad Keyes

سال ۲۰۱۳، سالی پر از پیشرفت و خلاقیت و فناوری‌های نوین در صنعت عکاسی گوشی‌های هوشمند بود. سنسورها و قابلیت‌های نرم‌افزاری عکس‌برداری در گوشی‌ها پیشرفت زیادی کردند. می‌توان گفت در سال ۲۰۱۳، سازندگان گوشی‌های تلفن همراه در راه‌هایی قدم گذاشتند که آینده‌ای پر از خلاقیت‌های نوین در انتظار آن است. آنچه تأثیر مهمی بر کیفیت عکس دیجیتال دارد، اندازه‌ی سنسور است. با اینکه در این سال‌ها تعداد عکس‌هایی که به وسیله‌ی گوشی‌های تلفن همراه گرفته می‌شود خیلی بیشتر از عکس‌هایی است که به وسیله‌ی دوربین‌های حرفه‌ای گرفته می‌شود، ولی اندازه‌ی سنسورهای بکار رفته در آن‌ها تفاوت چندانی نسبت به قدیم نکرده است. سنسور بسیار کوچک ۳/۱ اینچ یا حتی ۳.۲/۱ اینچ که به طور گسترده در گوشی‌ها استفاده می‌شود از سنسورهای بکار رفته در دوربین‌های دیجیتالی کوچک‌تر است. و با سنسورهای بکار رفته در ارزان‌ترین دوربین‌های DSLR اصلاً قابل‌مقایسه نیست. در این ویدئو Chad Keyes به شما آموزش میدهد چگونه با گوشی تلفن همراه خود عکس بگیرید .

nima بازدید : 98 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

آموزش عکاسی از عروس و داماد Wedding Photography – Secrets Of Composition

عکسبرداری از مجالس عروسی یکی از بهترین کارها برای ثبت لحظات خوش یک مجلس عروسی میباشد . David Ziserعکاس حرفه ای که در امر یکی از اساتید میباشد به شما در چهار روز عکسبرداری از عروس و داماد را به صورت اتالیه ای اموزش میدهد . در این اموزش بیش از ۲۰ عکاس حرفه ای که از ۱۴ ایالت امریکا مباشند در آن شرکت دارند و به اموزش Location ها و جزئیات نور و اتمسفرهای گوناگون و چگونگی عکسبرداری به علاوه تنظیمات متغیر با انها به شما اموزش داده میشود . این اموزش یک فرصت طلایی برای عکسبرداران جوان که قصد در گسترش سطح حرفه خود دارند است . علاوه بر این طریقه ایجاد کردن یک صحنه عکسبرداری و جزییات نور حاصل در شرایط محیط های گوناگون و بررسی ابزارهای مورد استفاده در این امر به شما اموزش داده میشود . کیفیت این اموزش بسیار مطلوب است و به زبان انگلیسی میباشد .

 

nima بازدید : 74 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

آموزش نرمش برای حفظ تعادل و انعطاف پذیری بدن شما – Thomas Kurz

تعریف انعطاف پذیری: انعطاف پذیری به دو شکل ایستا و پویا تعریف می شود.انعطاف ایستا عبارت است از حدود تغییرات حرکت در حول مفصل. این انعطاف پذیری را می توان به صورت دقیق تری توسط وسیله ای به نام انعطاف سنج اندازه گرفت.انعطاف پذیری پویا فقط مربوط به تغییر حرکت کامل مفصل نبوده بلکه با نیروهایی که در برابر هر نوع تغییر حرکت مقاومت می کند، سروکار دارد.با استفاده از نرمش هایی که در این مجموعه به شما آموزش داده می شود ،‌شما می توانید انعطاف پذیری بدن خود را افزایش دهید و همچنین به حفظ تعادل بدن خود کمک کنیدانعطاف پذیری در سطوح مناسب فواید بسیاری برای عضلات و مفاصل به همراه دارد. پیشگیری از آسیب دیدگی ، کاهش درد عضلانی و افزایش عملکرد جسمانی در فعالیت های بدنی از مزایای افزایش آمادگی جسمانی می باشد. همچنین با افزایش انعطاف پذیری بدن می توان کیفیت زندگی را افزایش داد و به استقلال در عملکرد رسید. انعطاف پذیری خوب سبب افزایش خاصیت کشسانی عضلات می شود و دامنه حرکتی مفاصل را توسعه می دهد.

 

nima بازدید : 85 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Muscle %26 Fitness Training System   Abs دانلود فیلم آموزش بدنسازی Muscle & Fitness Training System – Abs

شکم انسان از عضلاتی قوی پوشیده شده که نگهدارنده امعاء و احشاء است . ورزش نکردن مرتب و روزانه ، انجام فعالیت های نشسته و مصرف کالری بیش از نیاز ، موجب تجمع چربی در منطقه شکم می شود ؛ دراین صورت عضلات شکم ، سفتی و حالت اولیه خود را از دست داده و شکل ظاهری اندام افتاده شده و چربی ذخیره ای شکم به حالت گره دار احساس می شود .به علاوه، تجمع چربی درمنطقه شکم، به خصوص در خانم ها خطر ابتلا به دیابت و عوارض عروقی را چند برابر می کند.در دومین قسمت از این مجموعه آموزش بدنسازی به نحوه آب کردن و پرورش عضلات شکم و پهلو میپردازیم .

nima بازدید : 65 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

Muscle %26 Fitness Training System   Arms دانلود فیلم آموزش بدنسازی Muscle & Fitness Training System   Arms

  همه دوست دارند بدون مشکل فرزندشان را بغل کنند، در شیشه مربا را بدون درخواست کمک باز کرده و یا به راحتی چند کیلو میوه را بلند کنند و به منزل بیاورند. برای انجام دادن این کار‌های ساده اما در عین حال مهم باید به فکر عضلات دست و بازو بود چون بخش مهم و اساسی بسیاری از فعالیت‌های روزمره را تشکیل می‌دهند. ولی متاسفانه ما تا زمانی که مشکل و ناتوانی حرکت دست‌ها به سراغ‌مان نیاید، به سلامت عضلات‌مان توجه نمی‌کنیم . در دومین قسمت از این مجموعه آموزش بدنسازی به نحوه پرورش و قوی کردن عضلات دست و بازو میپردازیم . 

nima بازدید : 113 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

دوچرخه سواری یکی از ورزش هایی است که بنا به دلایلی مانند در دسترس بودن، سوزاندن کالری بالا، استفاده برای حمل و نقل آسان و مفرح بودن، تقریباً در میان اکثر مردم رایج است. دوچرخه سواری یک تمرین و ورزش هوازی است که به استقامت قلب و عروق کمک می کند و یک فعالیت منظم است که می تواند تأثیر به سزایی در تناسب قسمت بالای پا و مچ پا داشته باشد و به تقویت ماهیچه های اطراف زانو و پشت ران، مفاصل زردپی- لیگافت ها، ماهیچه های چهارسر ران، همتسرینگ ولگن کمک کند.
در فیلم آموزشی دوچرخه سواری برای تناسب اندام، دو ورزشکار و مربی صاحب نام در این ورزش کریس کارمایکل (Chris Carmichael) و درک ویلیامسون (Derick Williamson) علاوه بر نشان دادن تکنیک های دوچرخه سواری قابل استفاده در مسابقات مختلف، به شما آموزش می دهند که چگونه با فعال کردن سیستم های انرژی بدن، سوخت و ساز بدن خود را افزایش دهید، استقامت و توانایی های خود را در دوچرخه سواری بالا برید و بطور کلی دوچرخه سوارای را در سطح حرفه ای تجربه کنید.

 

nima بازدید : 49 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)


تکواندو یک ورزش رزمی کره‌ای و یکی از ورزش های المپیکی است. تکواندو ورزش ملی کره جنوبی و دارای بیشترین تعداد ورزشکار در میان ورزش‌های رزمی در سراسر دنیا است. اگرچه این ورزش تأثیراتی از کاراته پذیرفته و شباهت‌هایی نیز با برخی سبک‌های جنوبی کونگ فو در آن به چشم می‌خورد، اما استیل خاص این رشته دفاعی که متکی بر ضربات پا با حداکثر قدرت وسرعت است و بر حفظ فاصله فیزیکی با دشمن و طراحی فنون برای دور کردن مهاجم تاکید دارد، آن را از تمام سبک‌های رزمی موجود متمایز می‌کند.
سری فیلم های آموزشی Osamu Inoue: Taekwondo به آموزش این ورزش باستانی در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته پرداخته است. اساتید و ورزشکاران برجسته رزمی کار (تکواندو کار) به آموزش ویژگی ها، حرکات و چگونگی اجرای صحیح آن ها، نحوه وضعیت بدن و به طور کلی اصول اساسی و پایه ای این ورزش به شیوه ای کاملاً کاربردی و به صورت مرحله به مرحله می پردازند تا ورزشکارا این رشته با خوبی با تکنیک ها، فرم ها، قواعد مبارزه و فلسفه ی حرکات مختلف در تکواندو آشنا شوند.

 

nima بازدید : 393 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

How To Make a Wordpress Website دانلود فیلم آموزش ساخت وبسایت به وسیله وردپرس   How To Make a Wordpress Website

 

عمومی‌ترین استفاده از وردپرس برای راه‌اندازی یک وبلاگ می‌باشد زیرا وردپرس دارای هسته‌ای قدرتمند است و پیشروترین نرم‌افزار در این زمینه به‌شمار می‌رود. وردپرس با زبان برنامه نویسی محبوب و قدرتمند PHP نوشته شده و از قدرت MySQL استفاده می کند. وردپرس یک نرم افزار بازمتن (Open Source) می باشد و بر مبنای اجازه نامه Gnu Public License (GPL) منتشر می شود بنابراین اجازه‌نامه تمامی موارد استفاده از وردپرس کاملا رایگان می باشد، همچنین شما می توانید وردپرس را با خیال راحت تغییر دهید و به عنوان سکویی برای پروژه های خود به کار گیرید . با این فیلم آموزشی یاد میگیرید چگونه یک وب سایت وردپرس در ۱ ساعت گام به گام بدون هیچ آگاهی از چگونگی ساخت یک وبسایت بسازید . این آموزش به شما هر مرحله چگونگی ساخت یک وب سایت را از گرفتن میزبانی و نصب وردپرس برای انتخاب یک موضوع و ایجاد یک لوگو نشان می دهد.

nima بازدید : 171 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

کاملترین آموزش شطرنج به صورت تصویری در ۴۰ قسمتEmpire Chess MEGA BUNDLE

شطرنج یک بازی دونفره است که بر روی صفحهٔ ۸×۸ شطرنج و با استفاده از مهره‌های شطرنج (شاه، وزیر، رخ، فیل، اسب و سرباز) انجام می‌گیرد. هر یک از مهره‌های شطرنج به شکل مخصوصی حرکت کرده و قادر به زدن مهره‌های حریف نیز هستند. هدف این بازی شه‌مات کردن حریف است یعنی ایجاد وضعیتی که شاه حریف هیچ راهی برای فرار نداشته باشد. همچنین بازی در صورت تسلیم اختیاری یکی از بازیکنان نیز با پایان می‌رسد، این اتفاق معمولاً وقتی می‌افتد که شکست اجتناب‌پذیر به نظر برسد. بازی شطرنج همچنین در چندین حالت نیز ممکن است با تساوی ختم شود. بازی شطرنج به سه بخش شروع بازی یا گشایش، وسط بازی و پایان بازی تقسیم می‌شود که در هر یک از این مراحل تاکتیک‌ها و سبک‌های متفاوتی به کار بسته می‌شوند. مهره‌های شطرنج دارای ارزش متفاوتی هستند و با نمادهای ویژه‌ای نوشته می‌شوند. شطرنج دارای تاکتیک‌هایی از جمله چنگال و آچمز و دارای جنبش‌ها و حرکات ویژه‌ای مانند حرکت قلعه، آن‌پاسان و ترفیع پیاده است.

nima بازدید : 366 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

آموزش نجاری -ساختن میز . صندلی با چوب Easy Projects With Native Materials

در این آموزش شما کار کردن با چوب هایی که خودتان از جنگل و محیط جمع آوری میکنید را یاد خواهید گرفت همچنین شناخت چوب تا پرداخت و تهیه لوازم چ.بی مانن میز و صندلی و کار با تجهیزات نجاری و هنر استفاده از چوب در این آموزش وجود دارد 

nima بازدید : 371 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)


Sprite Kit یک فریم ورک انیمیشن و گرافیک های دو بعدی iOS است که در ساخت و توسعه بازی ها و اپلیکیشن های مختلف کاربرد دارد و در واقع یک چارچوب شتاب سنج سخت افزاری (hardware-accelerated) بهینه سازی شده را فراهم می کند.
در دوره آموزشی iOS Sprite Kit Fundamentals شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این فریم ورک کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.

nima بازدید : 86 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)


با بیش از ۵۰۰ تریلیون اتصالات سیناپسی، مغز شما قدرتمندترین دستگاه جهان هستی به شمار می رورد که به صورت شگفت انگیزی تمام سیستم های مختلف حیاتی، احساسات و رفتارهای شما را کنترل می کند. یکی از نکات فوق العاده در این دستگاه حیرت انگیز، تغییر مداوم آن است که از طریق یک فرآیند شناخته شده صورت می گیرد و شما می توانید با داشتن آگاهی و اطلاعات لازم در این زمینه قدرت ذهن و مغز خود را در هر سنی که هستید افزایش دهید. شکل پذیری مغز و راز بهینه سازی مغز (بعنوان یک اندام در بدن) بعنوان یکی از مهمترین کشفیات علم عصب شناسی مدرن مطرح شده است در حالیکه بطور سنتی فکر می کنیم در سنین بزرگسالی مغز به طور کامل شکل گرفته است. در حقیقت مجموعه آموزشی Optimizing Brain Fitness دروازه ای است که به شما کمک می کند تا نواحی مختلف مغز مربوط به حافظه، توجه و تمرکز، یادگیری و خلاقیت، حواس پنجگانه را بهینه سازی کنید. این فیلم آموزشی که توسط مرکز معتبر The Teaching Company تهیه و در مجموعه کاملی شامل ویدیو های آموزشی، فایل های صوتی و کتاب الکتترونیکی ارائه شده است.

nima بازدید : 122 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

شما در این آموزش طرز تهیه سالاد هایی را میبینید که این سرآشپز این سالاد ها را سال های متوالی در بزرگترین رستورات های دنیا تهیه کرده است 

nima بازدید : 94 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)


یکی از زبان های پر کاربرد برای ایجاد محتوی در شبکه جهانی وب HTML5 ( یا HyperText Markup Language 5) است که بعنوان یک فن آوری هسته‌ای در اینترنت شناخته شده است و با هدف اصلی بهبود زبان HTML به صورتی که از جدیدترین فن آوری‌های چند رسانه‌ای پشتیبانی نموده و در عین حال به راحتی توسط انسان ‌ها قابل خواندن و توسط رایانه‌ها و دستگاه‌ها (مرورگرهای وب، تجزیه کننده‌ها و …) قابل درک باشد، توسعه یافته است. HTML۵ تعدادی از عناصر و صفت‌های جدید را معرفی می‌کند که منعکس کننده استفاده‌های معمول بر روی وب سایت‌های مدرن هستند. برخی از آن‌ها جایگزین نحوی برای استفادهٔ معمول از بلوک عمومی div و عنصر درون آن یعنی SPAN هستند. هم چنین بر اهمیت برنامه نویسی DOMبه عنوان مثال، جاوا اسکریپت نیز مجددا تاکید شده‌است. نحو HTML۵ است برخلاف شباهت در نشانه گذاری دیگر بر پایه SGML نیست با این حال، طوری طراحی شده‌است که با نسخه‌های قدیمی تر HTMLسازگار است.

nima بازدید : 68 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

فتوشاپ سی سی یا همان فتوشاپ ابری (Creative Cloud) جایگزین نسخه سی اس (CS) قدیمی شده می باشد که تفاوت های مهمی نیز با آن دارد و علاوه بر این امکان فراهم سازی امکانات و رفع مشکلات با سرعت خیلی بالا برای برنامه نویس های ادوبی وجود دارد. در Adobe Photoshop CC امکانات جدیدی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگنمایی عکس با کمترین افت کیفیت، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی های جدید دیگر قرار داده شده است.

nima بازدید : 92 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه کامل آموزش برنامه نویسی اندروید

Android Bootcamp 2012

 

امروزه سیستم عامل اندروید را میتوان در همه جا مشاهده کرد. این سیستم عامل از محدوده موبایل و تبلت ها خارج شده و بر روی بسیاری از لوازم الکترونیکی جدید قرار دارد. تلویزیون های هوشمند، یخچال، دستگاه های صوتی و تصویری، اتومبیل، و ... از جمله وسایلی هستند که به سیستم عامل اندروید مجهز شده اند.با توجه به رشد سریع اندروید، برنامه نویسی برای این سیستم عامل میتواند آینده درخشانی داشته باشد. اگر شما اهل برنامه نویسی هستید و به طراحی و توسعه اپلیکیشن های تحت اندروید نیز علاقه دارید، این مطلب را از دست ندهید.در این مطلب، دوره کامل Android Bootcamp 2012 را برای شما آماده کرده ایم. این دوره به صورت تصویری (فیلم) به آموزش برنامه نویسی اندروید میپردازد.

 

nima بازدید : 82 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

افتر افکت سی سی یا ابری (After Effects CC) جایگزین نسخه سی اس (CS) این نرم افزار و یکی دیگر از محصولات پرطرفدار ادوبی می باشد. این نرم افزار امکان طراحی تصاویر متحرک را با افکت های مختلف را برای کاربران فراهم نموده است و به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان شناخته می شود که هماهنگی بالایی با ادوبی فوتوشاپ و ادوبی پریمیر و ادوبی آدیشن دارد و می توان از آن در امور مختلف مانند فیلم، کارتون، ویدیوهای موبایل و اینترنت و … استفاده نمود.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 846
  • بازدید ماه : 846
  • بازدید سال : 54,620
  • بازدید کلی : 312,068