loading...
دانلود آرشیو | دانلود رایگان نرم افزار، بازی، موبایل
مرتضی کاظمی بازدید : 560 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Moebius Empire Rising-FLT | 1.4 GB

Moebius Empire Rising دانلود بازی Moebius Empire Rising برای PC

 

یکی از عناوینی که توسط Pinkerton Road در دست ساخت می باشد عنوان Moebius: Empire Rising می باشد که برای پلتفرم های PC / IOS / Android منتشر شده است . این عنوان که از گرافیک هنری و کارتون بالایی برخود دار می باشد که سبک این بازی مانند عنوان هایی مانند : The Wolf Amoung Us و Walking Dead می باشد. روایت بازی درباره ی شخصی با نام Mulochi Rector می باشد که او یک دلال عتیقه جات است و برای آشکار کردن و پیدا کردن آثا قدیمی ( عتیقه ها ) به تمامی جهان سفر می کند.بعد از این که فروشگاه مجلل او در یک آتش سوزی در Manhattan از ببین رفت. بعد از این اتفاقات او توسط فرد میلیاردی با نام Amble Dexter دعوت به استخدام برای کار شد.

مرتضی کاظمی بازدید : 126 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Cadenza دانلود بازی فکری Cadenza: Music, Betrayal and Death

 

شما بعد از بازگشت از مدرسه برای دیدار با پدر خود به کلوپ معروف موسیقی او می روید ولی ناگهان همه ی آن ها را در حالت هیپنوتیزم می بینید . آیا آنها موسیقی اشتباهی گوش داده اند ؟ در کلوپ به دنیال یافتن راز این اتفاقات باشید . سبک این بازی Hidden Object است و این نسخه از بازی Collectors Edition می باشد که امدواریم از آن لذت ببرید.

مرتضی کاظمی بازدید : 46 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

School Bus Fun دانلود بازی مدیریتی و کم حجم School Bus Fun

 

داستان بازی School Bus Fun در مورد مادری است که هر روز با اتوبوس دخترش و دوستانش را به مدرسه می رساند . اما داستان از جایی آغاز می شود که دوستان او از او می خواهند این کار را به صورت جدی دنبال کند و یک راننده حرفه ای شود . پس به او کمک کنید تا با افزایش تجهیزات و تهیه ماشین های جدید ، گسترش انواع نقشه ها ، منظم بودن و … بهترین راننده اتوبوس شهر شود و کسب و کار خود را رونق ببخشد . سبک این بازی Dash می باشد.

مرتضی کاظمی بازدید : 72 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

The Beardless Wizard دانلود بازی سرگرم کننده مدیریتی The Beardless Wizard

 

جادوگر پیر توسط یک شیطان دزیده شده است ، به عنوان شاگرد جوان جادوگر شما ممکن است ریش نداشته باشید ولی نباید اجازه دهید تا او (Oyzo) با پوست چروک خورده ی خود برشما پیروز شود! به یوجین کمک کنید تا در تلاشی حماسی مقام بالای جادوگری خود را ثابت کند و Oyzo ستمکار را شکست دهد . در این راه از شخصیت های گوناگونی همچون غول سنگی ، اژدها و روح دیدن خواهید کرد . در طی این سفر هیجان انگیز می توانید توانایی خود و دوستانتان را افزایش دهید . سبک این بازی Dash می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید .

مرتضی کاظمی بازدید : 83 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

Jane Angel 2 دانلود بازی فکری Jane Angel 2: Fallen Heaven

 

در این قسمت از بازی ، خواهر ناتنی Jane Angel یعنی نانسی، در حال بررسی علل ناپدید شدن های اخیر او است و در می یابد که جین تنها وارث ادوارد سینکلر می باشد . حال به نانسی کمک کنید تا وارد دنیای ارواح شوید ، که بسیار وسیع و سرشار از توطئه می باشد و جین را پیدا کند . در طی بازی از ۱۳۹ صحنه ی مختلف مشاهده خواهید کرد که می بایست معماهای آن را برای کمک به نانسی حل نمایید . سبک این بازی Hidden Object می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید.

مرتضی کاظمی بازدید : 664 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

Crystals of Time دانلود بازی شی مخفی کریستال زمان Crystals of Time

 

پدر Ashley توسط یک دزد حرفه ای دزدیده می شود ، پدری که دخترش تمام چیز را یاد داده است و Ashley تمام داشته هایش را مدیون او است ! وظیفه ی شما در این بازی کمک به او است تا پدر خود را پیدا کند . Ashley خود را در یک خانه ی متروکه ی اسرار آمیز پیدا می کند و با داشتن کریستالی جادویی می تواند در زمان سفر کند ، پس به گذشته بازگردید و به دنبال سرنخ هایی از دزد باشید . در بازی ۸۰ صحنه ی مختلف را مشاهده خواهید کرد که می بایست اشیای مخفی آن ها را پیدا کنید تا معمای بازی حل شود.

مرتضی کاظمی بازدید : 76 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

|نسخه نهایی JAGUAR بازی|

Hamlet Cover small دانلود بازی Hamlet برای PC

سازنده‌های دو بازی ساموروست با فلش یک بازی ماجرایی زیبا به‌نام ماشیناریوم عرضه کردند که حتی غیرگیمرها را هم به‌خودش جذب کرد. حالا یک بازی ماجرایی دیگر با همان سبک ساموروست منتشر شده که هملت نام دارد و به‌جز نامش هیچ ربطی به شاهکار شکسپیر ندارد! داستان بازی در مورد یک دانشمند است که از آینده به زمان گذشته می‌آید و اشتباهی با ماشین زمانش روی سر هملت بی‌چاره فرود می‌آید! حالا این وظیفه اوست که به‌جای هملت به نجات افلیا برود و او را از دست کلادیوس بدجنس نجات بدهد! داستان بدون شک مهم‌ترین نقطه قوت بازی هملت نیست، اما کاملا با حال و هوای فانتزی و گرافیک زیبای این بازی جور در می‌آید. بازی تشکیل شده از یک سری صحنه‌های ثابت که در آن‌ها تعداد زیادی آیتم و نقاط حساس برای کلیک کردن وجود دارد. قهرمان ما در هر صحنه ثابت است و از جایش تکان نمی‌خورد مگر این‌که روند بازی اقتضا کند. به‌طور کلی شما هیچ کاری به کاراکتر اصلی بازی ندارید و در هر صحنه باید ببینید روی چه چیزهایی می‌شود کلیک کرد و بعد از هر کلیک چه اتفاقی می‌افتد. سپس باید ببینید این اتفاقات هر کدام چه تاثیری روی هم می‌گذارند و چطور می‌شود از مانع اصلی آن صحنه عبور کرد. بازی هملت به‌خاطر ساده بودنش قابل توجه است. هیچ واسط کاربری خاصی وجود ندارد. خبری از کوله‌پشتی و فهرست وسایل و این چیزها هم نیست. لازم نیست نگران ذخیره و بارگذاری بازی باشید. همین‌که هملت را اجرا کردید وارد بازی می‌شوید و هر وقت خواستید از آن خارج می‌شوید و بازی خود به‌خود ذخیره می‌شود. اما در همین بستر ساده، سازنده‌های بازی معماهای بسیار پیچیده و جالبی را به شما ارائه می‌دهند که بعضی از آن‌ها را بدون کمک و راهنمایی نمی‌توانید حل کنید.

مرتضی کاظمی بازدید : 99 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

BioShock Infinite Burial at Sea Episode 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی BioShock Infinite Burial at Sea Episode 2 برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت ISO |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۴/۰۳/۲۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۲۰٫۱ GB

اطلاعات بازی :

Burial at Sea یکی از بسته های الحاقی عنوان BioShock Infinite می باشد که توسط Irrational Games ساخته شده و اینک فصل دوم آن منتشر شده است. Burial at Sea شما را همراه با بوکر و شهر Rapture همچنین خصوصیات الیزابت بزرگ شده همراه میکند، در این قسمت هر دو کاراکتر قابل بازی خواهند بود و در بازی به مانند قسمتهای قبلی Big Daddies نیز وجود دارد. داستان ایپزود دو مدت کوتاهی پس از پایان اپیزود اول آغاز می شود. الیزابت مجبور است که مردی با نام Atlas را به Rapture جایی که خود الیزابت مجبور است برای نجات دختری با نام Sally برود ببرد.در این قسمت، بازیکنان کنترل الیزابت را بر عهده خواهند گرفت و بازی نیز از مکانیک های جدیدی در گیم پلی استفاده می کند. از این مکانیک ها می توان به تفاوت داشتن اسلحه های الیزابت و جادوهای او اشاره کرد. گفته شده که در اپیزود دوم این محتوای اضافی احتمال اینکه بازیکنان باری دیگر بوکر را نیز ملاقات کنند وجود دارد.

مرتضی کاظمی بازدید : 160 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Betrayer PC-RELOADED

 

Betrayer pc cover دانلود بازی Betrayer برای PC

 

 

در عنوان Betrayer با یک عنوان بسیار ترسناک و ارواح رو به رو هستیم و آنان در کنار سواحل قابل مشاهده هستند. اگر بخواهیم از روی تصاویر، مثالی را برای شما بیاوریم در بازی با یک سوار هودقرمز رو به رو خواهید بود و آن را مشاهده خواهید کرد شما در این عنوان به مکان های مختلفی سفر خواهید کرد و اسلحه هایی نظیر تیر و کمان و … را خواهید داشت. شایان ذکر است که این سلاح ها متعلق به قرن ۱۷ هستند. بازی در سبک اول شخص است و در سال ۱۶۰۴ رخ می دهد. در بازی دشمنان شما سربازانی هستند که با نیرویی عجیب به نام British encampment آمیخته شده اند و حالتی زامبی مانند دارند. بازیکنان می توانند در دنیای سیاه و سفید بازی قدم بگذارند و اکتشاف کنند و وسایلی را که پیدا می کنند در کنار هم بگذارند و از آنها استفاده کنند. گیم پلی بازی به شدت خشن کار شده است. زمانی که شما می میرید تمامی وسایلتان بر روی جنازه تان باقی مانده است و هنگامی که به جنازه خود دوباره می رسید می توانید وسایلتان را بردارید. همچنین تایید شده است که مدت زمان اتمام بازی فقط ۵ ساعت است.

nima بازدید : 131 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

Tomb Raider Game Of The Year Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tomb Raider Game Of The Year Edition برای PC

| دانلود نسخه کامل P2P |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۴/۰۲/۰۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱۹٫۱ GB

اطلاعات بازی :

Tomb Raider یک بازی اکشن ماجراجویی و بسیار پرطرفدارمی باشد. این بازی ۱۵ امین سری از بازی هایTomb Raider است که توسط Crystal Dynamics ساخته شده است. به عنوان اولین سری جدید بازی های Tomb Raider، ساختار بازی کاملا تغییر یافته و ریشه های فرهنگی شخصیت Lara Croft داستان را شکل می دهند. نسخه Game Of The Year Edition این بازی که به تازگی منتشر شده است شامل تمام DLC ها و اپدیتهای منتشر شده برای این بازی می باشد. لارا کرافت، دختر زیبای ۲۱ ساله، مدتی است که تحصیل در کالج را تمام کرده و سودای ماجراجویی در سر دارد. او به این فکر می کند که از اوقات فراغت خود نهایت استفاده را ببرد. به همین دلیل به همراه خدمه کشتی Endurance راهی سفری پرمخاطره به مثلث اژدها واقع در جنوب ژاپن می شود. همه چیز تا قبل از رسیدن به مختصات تقریبی آنجا خوب و آرام پیش می رود، اما دقیقاً در زمان استراحت لارا، کشتی دچار سانحه شده و در اثر طوفانی سهمگین، از وسط نصف می شود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

nima بازدید : 94 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 PC-FLT

Broken Sword 1 Episode 1 pc cover small دانلود بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 برای PC  

قسمت دوم سری بازی Broken Sword 5 عرضه شده است. این بازی که قرار است در ۵ اپیزود منتشر شود داستان یک نقاشی گران قیمت و تاریخی را روایت می کند که شخصی به نام جورج و یک روزنامه نگار به نام نیکو مسئولیت رسیدگی به آن را بر عهده گرفته اند ، بازی دارای سبکی کلاسیک و تم راز آلود است که برای گیمرهای ماجراجو بسیار جذاب خواهد بود ، داستان و ماجراهای بازی در سراسر اروپا اتفاق می افتد و گرافیک ۲ بعدی که برای ساخت آن به کار رفته است بر جذابیت بازی افزوده است . یکی از ویژگی های بازی این است که با شخصیت ها همراه می شوید و نوعی تعامل با شخصیت ها دارید به طوری که تا مدت ها نمی توانید این بازی را فراموش کنید . برای رسیدن به اهداف خود , در مقابل شما پازل ها و معماهای جنایی و پلیسی وجود دارد که در بعضی مواقع شما را به چالش می کشد و باید با تکیه بر توانایی های خود آنها را حل کنید.

nima بازدید : 139 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

 

NaissanceE PC-RELOADED

NaissanceE pc cover small دانلود بازی NaissanceE برای PC

بازی کامپیوتر NaissanceE جهان ناشناخته یکی از بازی های سبک ماجرایی و اول شخص است که توسط Limasse Five طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز همان کمپانی سازنده , آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . بازی در یک محیط مرموز و هدف اصلی آن , کاوش در یک جهان عمیق و حل معماهای پیش روی شما است . این نسخه شما را به یک سفر فلسفی خواهد برد و تجربه هنری جدید را برای شما رقم خواهد زد . عمیق و عمیق تر به جهان Naissance نگاه کنید . اکثر اوقات بازی , کنجکاوی و منطق بر بازی حاکم خواهد بود و کنترل حرکات و هماهنگی در آنها , شما را برای رسیدن به هدفتان کمک خواهد کرد. هدف اصلی بازی آن است تا پلیر تنهایی را درک کند و احساس نسبت به یک جهان پهناور ناشناخته را در خود حس کند و همچنین به زیبایی های آن نیز پی ببرد . جهانی که به نظر می رسد فقط برای زنده ماندن ساخته شده است ولی هرگز این طور نیست . تخیل , یک کلید مهم و کلیدی برای لذت بردن و درک جهان NaissanceE است . پیاده روی بر روی یک ساختار کشف نشده , سوال های زیادی را در ذهن شما در مورد ماهیت این جهان به وجود خواهد آورد .

nima بازدید : 114 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

Haunted Memories Episode 2: Welcome Home PC-FLT

Haunted Memories Ep02 pc cover دانلود بازی Haunted Memories Episode 2: Welcome Home برای PC

 

اسم من جک هست. فامیل واقعیم رو نمی دونم. شک و تردید چیزی هست که به من اعطا شده. شاید هم از طرف والدینم نباشه. میگن که هرکسی داستان خودش رو برای روایت کردن داره. ولی این یه حقیقت ناقص و نصفه هستش. ما اونقدر روی خودمون متمرکز هستیم که بقیه ی داستان ها و ماجراها رو از یاد می بریم. اونایی که با یه دیدگاه گسترده تری نوشته شدن. جایی که داستان ما فقط یک بخش از این ماجراها میتونه باشه. جایی که ما فقط یک نقش رو ایفا می کنیم.  در زندگی واقعی هر داستانی به داستانی دیگه مربوط هستش و نمیتونین بگین که یکی از بقیه مهم تر هست. من نقش خودم رو در حد توانم خوب اجرا کردم ولی می دونم در نبود سایر بازیگران نمی تونستم این نوشته رو بنویسم. من سعی می کنم داستانم رو بیان کنم و تمام دقتم رو میزارم تا نشون بدم که داستان من مهم ترین داستان نیست! شاید باید از همینجا شروع کنیم. همین خانه ی قدیمی! بعضی از مردم به اون خانه ی ارواح یا خانه ی عروسکی میگن. میتونین هرچی دوست دارین اونو بعدا اسم بزارین. ولی الان، اسمش همون خانه ی قدیمی هست.

nima بازدید : 93 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Dinner Mania v1.0 PC-TE

  Dinner Mania pc cover دانلود بازی Dinner Mania برای PC

 

 در بازی Dinner Mania شما نه تنها باید مشتریان معمولی که هر روز به رستوران شما سر می زنند را راضی نگه دارید، بلکه باید با وقایع غیرمنتظره نیز دست و پنجه نرم کنید و بتوانید آن ها را مدیریت کنید. با این ماجراهای ناخواسته چگونه مقابله می کنید؟ آن ها را بیرون می اندازید و یا غذای اضافی با سس های تند برای غذای آن ها درنظر می گیرید؟ علاوه بر این موارد، شما باید فکر پس انداز و بهبود رستوران خود باشید و بیش از ۵۰ غذای متنوع را ایجاد نمایید و بیش از ۱۰۰ آیتم سفارش دهید تا آشپزخانه شما کامل شود! بازی Dinner Mania به شما حس جذاب مدیریت یک رستوران را به شما منتقل خواهد کرد!

nima بازدید : 596 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 Mysteries of the Undead The Cursed Island v1.0 PC-RELOADED

Mysteries of the Undead The Cursed Island pc cover دانلود بازی Mysteries of the Undead The Cursed Island برای PC

جزیره ی زامبی ها را بررسی کنید و ماجرای کهن اسرار بازماندگان را بشکنید! چه چیزی دلیل این ویرانی است؟ ویروس بوده و یا جادویی اتفاق افتاده است؟ سال ها پیش، پرتویی تیره باعث شد تا مردمان جزیره ای کوچک به زامبی هایی تشنه ی خون تبدیل شوند. یک تیم محقق ب وارد این موضوع شده اند تا از اشاعه ی این موضوع جلوگیری کنند و در برابر این موضوع بایستند.

nima بازدید : 135 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

Amnesia: A Machine for Pigs PC-SKIDROW

Amnesia a machine for pig pc cover دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC

 در میان اتاق تاریک، صدایی را از پشت در شنید. چیزی دیده نمی‌شد اما می‌شد از صدای قدم‌ها فهمید موجودی غول پیکر بیرون در ایستاده است. از گوشه در بیرون را نگاه کرد و وحشت خیلی زود وجودش را فرا گرفت. به یکی از کمدهای اتاق پناه برد اما صدای در کمد، هیولا را هوشیار کرده بود. او وارد اتاق شد و شروع به فریاد کرد: "می‌دانم که همین اطراف پنهان شده‌ای، خودت را نشان بده!" و شروع به شکستن کمد‌ها و وسایل موجود در اتاق کرد و …!!! کسانی که این قصه را در Amnesia: The Dark Descent تجربه کرده‌اند به خوبی می‌دانند چرا این بازی عنوان ترسناک‌ترین بازی طول تاریخ بازی‌های ویدئویی را از آن خود کرده است. در Amnesia پنهان شدن، فرار کردن، حبس نفس و تحمل سکته‌های ناقص، تنها کاری بود که قهرمان بازی می‌توانست انجام دهد. در واقع زمانی که او از ترس بی‌هوش می‌شد، بهترین اوقات را سپری می‌کرد و بازیکن نفس تازه‌ای می‌کشید! بازی پر از نکات نامشخص است. وقایع بازی برای یک تاجر ثروتمند رخ می‌دهد که به سفری طولانی به مکزیک رفته است. کابوس‌های وحشتناک او در مکزیک آغاز شده و اینک که به لندن بازگشته است، کابوس‌ها دست بردار او نیستند. این وضعیت تا جایی پیش می‌رود که موجودات ترسناک پیش رویش سبز می‌شوند و اینک دیگر او نمی‌داند خواب است یا بیدار.

nima بازدید : 127 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

Outlast PC-RELOADED

Outlast Update 4-FTS Added

Outlast pc cover دانلود بازی Outlast برای PC

این بازی همواره سعی دارد با نمایش موجوداتی مخوف و ترسناک و تاریکی و صداگذاری قوی ترس را برای بازیباز ها معنا کند. البته از آن جا که هشت نفر از اعضای استودیو بازی سازی کم سابقه ی Red Barrels از شعبه ی مونترآل یوبی سافت به این استودیو ملحق شده اند، شاید تا حدودی بتوان حساسیت این استودیو بر روی بازی اش را تضمین کرد. گیمر هایی که خیلی سریع ب و حرفه ای باشند،چیزی در حدود ۵ ساعت وقت نیاز دارند تا بازی به اتمام برسد.ولی مسائلی همچون سلامتی و یا اینکه مدت زمانی که شما از دشمنان پنهان شده اید این زمان را افزایش می دهد. با توجه به این که این بازی در سبک ترسناک در حال ساخت است با این که پنج ساعت بسیار کم است ولی ممکن است کافی باشد.

nima بازدید : 92 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

Memoria PC-RELOADED

Memoria pc cover small دانلود بازی Memoria برای PC

Memoria عنوان جدید بازی زیبایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط Daedalic Entertainment ساخت و عرضه شده است.سبک بازی ماجرایی و RPG بوده و داستان بازی کاملا حماسی و تخیلی میباشد.در اینکه بازی‌های حماسی این روزها بخوبی توانستند نظر گیمرها را بخود جلب کنند شکی نیست.بازی Memoria یکی از بازی‌های حماسی با داستان خلق شده ای است که سازنده آن وقت زیادی برای آن صرف کرده است.شخصیت اول داستان Sadja نام دارد که به شاهزاده جنوبی و قهرمان تاریخ معروف است.جنگ ماگس، مبارزه در وسط یک بیابان غیرقابل سکونت یکی از بزرگترین پیروزهای وی به شما می‌آید.پرنده شکارچی * گرن * تقریبا ۴۵۰ سال پس از جنگ بزرگ زندگی می‌کندو عشق ابدی وی که Nuri نام دارد به یک کلاغ توسط نفرین شیطانی تبدیل شده است.گرن خواستار بازگردانی نور به حالت انسانی خودش است و برای انجام این عمل  به کمک تاجر Fahi که یک شخص کاملا مرموز است نیاز دارد چراکه او دارای قدرت جادویی است.فاهی برای انجام این کار نیاز به حل یک مسئله بزرگ دارد که این مسئله از طرفی به Sadja مربوط میشود و باعث درگیری‌هایی در بین آن‌ها میشود….

nima بازدید : 131 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 Blackguards PC-FLT

Blackguards pc cover small دانلود بازی Blackguards برای PC  

Blackguards نام عنوانی جدید در سبک ماجراجویی است که داستان فردی را روایت می کند که به اعدام محکوم شده است. وی که بیگناه است و به اشتباه متهم شناخته شده است تصمیم می گیرد تا به کمک دوستانش از زندان فرار کند. در بازی Blackguards شما به همراه عده ای ولگرد خیابانی برای نجات دنیا و رهایی از چنگال دشمنانتان تلاش می کنید. جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد که پر از سیاهی وتاریکی است. از نکات جذاب این بازی می توان به پایان های غافلگیرکننده ی آن اشاره کرد که وجود یا عدم وجود هر کدام از شخصیت های بازی این پایان ها را تغییر می دهد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی RPG با چالشهای تاکتیکی هیجان انگیز ، بیش از صد و نود مرحله ی متنوع ، بخش آنلاین پیشرفته ، سلاح های منحصر بفرد و گوناگون در هر مرحله اشاره کرد.

nima بازدید : 74 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars II عرضه شد. در ورژن جدید بازی زیبای Angry Birds Star Wars II پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما در این نسخه جدید ۳۰ شخصیت جدید به شخصیت های نسخه قبلی اضافه شده که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر هستند. جایزه های جدید اضافه شدند تا از نسخه شماره ۱ جذاب ترشده است و گیم پلی بازی نیز بهبود یافته و از نظر گرافیک تغییرات قابل توجهی مشاهده می شود و همچنین فیلم های نمایشی با کیفیتی در بازی وجود دارد که میتوانید با مشاهده این ویدیو ها لذت ببرید. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی حتما لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 862
  • بازدید ماه : 862
  • بازدید سال : 54,636
  • بازدید کلی : 312,084