loading...
دانلود آرشیو | دانلود رایگان نرم افزار، بازی، موبایل
مرتضی کاظمی بازدید : 84 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Auslogics BoostSpeed | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار افزایش سرعت سیستم Auslogics BoostSpeed 6.5.5.0

کاهش سرعت سیستم یکی از اساسی ترین مشکلات کار با سیستم عامل ویندوز می باشد. از این رو مدیریت بر روی بخش های مختلف رایانه یکی از کارهای ضروری برای جلوگیری از این امر می باشد. اما یک مدیریت کامل بر بخش های مختلف نیازمند صرف هزینه و وقت بسیار است از این رو نرم افزارهای مختلفی از شرکت های بزرگ نرم افزاری برای ایجاد مدیریت و بهینه سازی سیستم عرضه شده اند. Auslogics BoostSpeed نرم افزاری قدرمتند از شرکت نرم افزاری Auslogics با قابلیت ها و امکانات بسیار در این زمینه می باشد. Auslogics BoostSpeed یک نرم افزار چند منظوره با قابلیت رفع خطاها, حذف فایل های اضافه, پاک کردن کدها کهنه مربوط به رجیستری, تغییر تنظیمات ویندوز و هرکاری که برای بهبود و افزایش سرعت سیستم شود می باشد. این نرم افزار افزار از سرعت عمل کرد بالایی برخوردار می باشد و محیط ساده و شکیل آن باعث شده تا نرم افزار مورد توجه هر کاربری نظیر آماتور و حرفه واقع شود.

مرتضی کاظمی بازدید : 94 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

CCleaner پاک سازی ویندوز با CCleaner 4.12.4657

 

CCleaner 4.12.4657  یک نرم افزار رایگان و کاملا کاربردی است که با سرعت بسیار بالا فایل های بدرد نخور یا اصطلاحا Temporary را از روی سیستم شما پاک می کند. پاک شدن این فایل ها موجب افزایش میزان فضای خالی هارد دیسک و افزایش سرعت و بازده سیستم شما می گردد . همچنین این نرم افزار می تواند با پاک کردن کوکی ها ، History ، دیتابیس ها ، لیست دانلود ها و … که توسط نرم افزار هایی چون FireFox , Opera , Chrome , IE , Yahoo , Nero, … برروی کامپیوترتان برجای مانده امنیت شما را برای جلوگیری از هک شدن تامین نماید . البته شایان ذکر است که CCleaner برخلاف دیگر نرم افزار های مشابه این کاررا خودسرانه انجام نمی دهد بلکه به شما این امکان را می دهدکه مشخص کنید به دنبال حذف کدام فایل ها هستید . CCleaner بارفع ایرادات و عیوب رجیستری به افزایش طول عمر ویندوز کمک شایانی می کند . البته قبل از انجام عملیات چک کردن ، یک بک آپ ( BackUp ) کامل از رجیستری ویندوز می گیرد تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتواند آن را به حالت قبل بر گرداند .

nima بازدید : 101 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

CCleaner | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار CCleaner Free / Professional / Business 4.11.4619

معمولا افت سرعت سیستم یکی از زجر دهنده ترین مشکلاتی است که می تواند برای هر شخصی پیش بی آید . برای همین منظور نرم افزار CCleaner را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که بتوانید به کمک آن سیستم خود را با ابزار پیشرفته ای که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد بهینه و سرعت آن را افزایش دهید . این نرم افزار می تواند برای موارد بسیاری مورد استفاده قرار بگیرد . یکی از آن ها بهینه سازی رجیستری و رفع ارور های آن است که یکی از موئثر ترین کار هایی است که می تواند موجب بهبود سرعت سیستم شما شود . همچنین این نرم افزار قادر است با فایل های باقی مانده و بدون استفاده از نرم افزار ها فضای هارد شما را آزاد کند که خود در لود و باز شدن فایل ها بسیار تاثیر گذار است . یکی از ویژگی هایی که این نرم افزار را از بقیه متمایز می کند عدم آسیب رسانی به سیستم است که شاید بسیاری از نرم افزار نه تنها قادر به بهینه سازی سیستم نیستند ، بلکه موجب آسیب رسیدن به سیستم نیز می شوند . همچنین می توانید قبل انجام هرگونه عملیات بر روی رجیسری به وسیله خود نرم افزار از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید .برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

nima بازدید : 94 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

Soft Organizer | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار حذف کامل نرم افزار ها Soft Organizer 3.32

اکثر نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم فایل هایی از خود را درون سیستم در مکان های مختلف مانند هارد ، رجیستری و … قرار می دهند . در این بین بسیاری از این فایل ها به درد نخور هستند و گاهی بسیاری از آن ها جنبه تبلیغاتی دارند . همچنین بسیاری از نرم افزار ها پس از حذف شدن از روی سیستم فایل های خود را همچنان باقی می گذارند که باعث کندی شدید سیستم در طولانی مدت می شود . نرم افزار های بسیاری برای حذف کامل نرم افزار ها وجود دارند . اما نرم افزار Soft Organizer یک نرم افزار ساده ولی بسیار کاربردی است که این کار را به راحتی برای شما انجام می دهد . این نرم افزار پس از دستور شما مبنی بر گذف کامل یک نرم افزار کلیه فایل های همراه با آن را پاک کرده و هیچ فایلی باقی نمی گذارد . همچنین پس از نصب نرم افزار با لیستی از نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم روبرو می شوید که می توانید به راحتی و با یک کلیک دستور حذف کامل آن ها را صادر کنید . همچنین قابلیتی دوست داشتنی به این نرم افزار اضافه شده است که توسط آن از انتشار نسخه جدیدی از هر نرم افزار که بر روی سیستم شما نصب شده است با خبر می شوید .برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

nima بازدید : 109 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

 

نرم افزارهای زیادی برای شبیه سازی منوی استارت در ویندوز 8 ساخته شده است. تا امروز نیز برخی از بهترین های آنها را در دانلود آرشیو به شما معرفی کرده ایم. در این مطلب هم قصد داریم یکی دیگر از نرم افزارهای منوی استارت در ویندوز 8 را به شما معرفی کنیم. نرم افزار StartW8 منویی دقیقا شبیه به منوی استارت ویندوز 7 را در ویندوز 8 ایجاد میکند. به این ترتیب شما میتوانید توسط این منوی Start به لیست ابزارهای ویندوز، برنامه های نصب شده، کنترل پنل، My Computer، و سایر قسمت های ویندوز دسترسی داشته باشید.

nima بازدید : 91 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 

Wise Disk Cleaner نرم افزاری عالی برای کسانی است که میخواهند فایل های اضافی و ناکارامد و هرز را از داخل هارد دیسک خود را پاک نمایند. تشخیص فایل های هرز و اضافی درون ویندوز توسط کاربر ساده میسر نیست و همچنین برخی از این فایل ها در قسمت های مخفی ویندوز وجود دارد. بنابراین برای پاکسازی آنها نیز به یک نرم افزار کمکی خواهد بود. این نرم افزار رایگان و عالی نسبت به پاکسازی تاریخچه اینترنت مرورگرهای (Internet Explorer, Chrome, Firefox و Safari browsers) و تاریخچه ویندوز شامل : Recycle Bin, Recent Documents, Temporary files و Log files اقدام میکند. همچنین پاکسازی میانبرهای نامعتبر ، کش ، کوکی ها و برخی از قسمت های ویندوز نظیر trace هایی که ویندوز ذخیره کرده است نیز جز وظایف نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار با پاکسازی هایی که انجام میدهد ، فضای ویندوز را خالی تر و فضای هارد دیسک را نیز آزاد تر می نماید و میتواند ابزار خوبی برای پاکسازی هارد دیسک و ویندوز باشد.

nima بازدید : 513 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

Wise Program Uninstaller نرم افزاری رایگان و سریع است برای حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز و جایگزین بخش حذف نرم افزار سیستم عامل ویندوز. این نرم افزار میتواند به صورت سریع نرم افزارها حذف نمایند ،همچنین برای نرم افزارهایی که به صورت عادی در ویندوز قابل حذف شدن نیستند با قابلیت Forced Uninstall به راحتی حذف خواهند شد. لازم به ذکر است Wise Program Uninstaller اطلاعات باقی مانده از نرم افزار حذف شده را از بین خواهد برد و با پاکسازی اطلاعات درون رجیستری مربوط به نرم افزار حذف شده از انباشته شدن اطلاعات اضافی درون ویندوز جلوگیری میکند که این خود باعث بهینه سازی ویندوز می شود. محیط نرم افزار نیز بسیار ساده بوده و تمامی کاربران به سادگی میتوانند با ابزارهای موجود در آن ارتباط برقرار نمایند.

nima بازدید : 471 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

Wise Game Booster بهینه سازی ویندوز برای اجرای بازی ها Wise Game Booster 1.25.35

 

Wise Game Booster نرم افزاری رایگان جهت بهینه سازی ویندوز جهت اجرای سریعتر و بهتر بازی هاست. همانطور که میدانید بازی ها برای اجرا شدن نیازمند استفاده کامل و زیاد از منابع سیستمی هستند و مخصوصاً اگر سیستم شما از نظر سخت افزاری قدرتمند نباشد مهم خواهد بود که در هنگام اجرای بازی حداکثر منابع سیستمی به اجرای بازی اختصاص یابد. Wise Game Booster نرم افزاری ویژه است که برای اجرای بازی ها حداکثر منابع سیستمی را فراهم می آورد. این نرم افزار با یک کلیک میتواند نسبت به شناسایی پروسه های غیرضروری ویندوز که در هنگام بازی نیازی به فعال بودنشان نیست اقدام کند و آنها را غیرفعال سازد و همچنین میتواند امکاناتی را برای غیرفعال کردن نرم افزارهای ثانویه در حال اجرا به کاربر بدهد. این نرم افزار برای حرفه ای ها نیز امکان غیرفعال کردن دستی پروسه ها و نرم افزارها را فراهم می آورد که این نیز به هرچه هوشمندتر بودن نرم افزار کمک می نماید. بعد از اینکه بازی کردن شما نیز تمام شد میتوانید سیستم را به حالت اولیه برگردانید که تا به صورت عادی اجرا شود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 225
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 952
  • بازدید ماه : 952
  • بازدید سال : 54,726
  • بازدید کلی : 312,174