loading...
دانلود آرشیو | دانلود رایگان نرم افزار، بازی، موبایل
مرتضی کاظمی بازدید : 125 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Corel WinDVD Pro 11.6.1.13 پخش دی وی دی و ویدئو با Corel WinDVD Pro 11.6.1.13

 

Corel WinDVD Pro 11.6.1.13 نام نرم افزاری قدرتمند با ویژگی های مختلف برای پخش انواع دیسک های CD , DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار قدرتمند که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه و کوچکی دارای همین وظایف می باشند پشتیبانی از دیسک های Blu-ray می باشند.

مرتضی کاظمی بازدید : 106 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

Aurora Bluray Media Player | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار پخش بلوری Aurora Blu-ray Media Player 2.14.2.1547

Aurora Blu-ray Media Player یک نرم افزار قدرتمند برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و در زمینه مدیریت دیسک های Bluray میباشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید هر گونه فرمت های ویدیویی را پخش نمایید تا جایی که حتی این نرم افزار قابلیت اجرای فایل های ایمیج ISO و نمایش محتوای مالتی مدیا آن را دارا می باشد. نه تنها این نرم افزار در زمینه پخش فرمت های بلوری کاربرد زیادی دارد, دارای قابلیتی های مدیریتی است که استفاده از آن را لذت بخش تر می کند که از بین این قابلیت ها می توان به امکان شکستن خودکار قفل دیسک های Bluray اشاره کرد.

مرتضی کاظمی بازدید : 83 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

 

PotPlayer 1.6.46397 پخش فیلم و فایل صوتی با PotPlayer 1.6.46397

 

 

PotPlayer 1.6.46397 نام نرم افزار پخش کننده انواع فایل های مالتی مدیا می باشد که از طرف شرکت سازنده نرم افزار معروف KMPlayer عرضه شده است. این نرم افزار دارای پخش با کیفیت فوق العاده بالا می باشد و از تمامی فرمت های صوتی و تصویری مدرن ، پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای طراحی مدرنی می باشد و به سادگی قابل تنظیم بوده و به راحتی می توان به ضبط صداهای در حال پخش پرداخت. از جمله دیگر ویژگی ها می توان به پلاگین DSP اشاره کرد که برای نشان دادن زیرنویس فیلم ها به کار گرفته می شود.این نرم افزار از گستره عظیمی از تنظیمات پشتیبانی می کند که می توانید کیفیت ویدیوهای خود را تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید.

مرتضی کاظمی بازدید : 93 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

MPC-BE | تاپ 2 دانلود

دانلود پلیر MPC-BE 1.4.0.3 Final

Media Player Classic یکی از پلیر های بسیار معروف و محبوب بود که در گذشته بسیار مورد استفاده قرار می گرفت . اما با انتشار پلیر های مختلف و جدیدتر که قابلیت های بهتری در خود گنجانده اند این پلیر تعداد زیادی از کاربران خود را از دست داد . بعد از مدت ها نسخه هیا مختلفی بر اساس این پلیر محبوب منتشر شد که MPC-BE ( Media Player Classic Black Edition ) یکی از آن ها است . این نرم افزار بر اساس نسخه اولیه خود ساخته شده با این تفاوت که رد این نسخه بسیاری از باگ ها و مشکلات رفع شده و امکانات جدیدی به آن افزوده شده که در نهایت موجب افزایش کارایی و کیفیت این نرم افزار شده است . همچنین در این نسخه ظاهر بسیار زیبا و کاربر پسندانه تری برای نرم افزار طراحی شده که کار کردن با آن را لذت بخش تر از پیش می کند . همچنین با وجود پشتیبانی از فرمت های تصویری و صوتی مختلف و معروف ، می توان آن را یک پلیر کامل خطاب کرد.

مرتضی کاظمی بازدید : 101 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

Aurora Bluray Media Player | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار پخش بلوری Aurora Blu-ray Media Player 2.14.1.1540

اگر به دنبال نرم افزاری قدرمتند در زمینه پخش و مدیریت فایل های Bluray خود هستید ما به شما Aurora Blu-ray Media Player از سری محصولات Aurora را پیشنهاد میکنیم. شما به وسیله این نرم افزار قادر خواهید بود تا به پخش و مدیریت انواع دیسک ها و فرمت های HD و Bluray خود با بالاترین کیفیت صوت و تصویر تا جایی که تصورش را بکنید بپردازید. این نرم افزار حتی قادر است تا فایل های ISO را باز و محتویات آن ها را به نمایش در آورد. ویژگی دیگر این نرم افزار سازگاری بسیار آن با ویندوز ۸ است که حتی با آن قادر به حذف رمز دیسک های Bluray هستید. نرم افزار Aurora Blu-ray Media Player بدون شک یکی از قدرمتندترین نرم افزارهای موجود در زمینه پخش و مدیریت دیسک ها و فایل های Bluray می باشد.

مرتضی کاظمی بازدید : 176 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

VLC Media Player | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری VLC Media Player 2.2.0

.: ورژن ۲۰۱۴۰۳۲۱ :.

.: به همراه پوسته ها و آپدیت تا تاریخ ۲۰۱۴/۳/۲۴  :.

امروزه با وجود فرمت ها مختلف صوتی و تصویری استفاده از نرم افزار های پلیر اهمیت بیشتری پیدا کرده است. با این حال نرم افزارهای بسیار و مختلفی در این زمینه وجود دارند, اما مهم ترین شاخصه ای که آن ها از یکدیگر متمایز می کند پشتیبانی از فرمت های مختلف می باشد. نرم افزار VLC Media Player یک پلیر قدرتمند مالتی مدیا می باشد که توسط آن قادر به اجرا و تماشای انواع فرمت های صوتی و تصویری هستید, فرمت هایی از قبیل MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, Ogg, OGM, MOV, wma, wmv و… . همچنین به وسیله این نرم افزار قادر خواهید بود تا به پخش و مدیریت دیسک های نوری VCD و DVD بپردازید.

nima بازدید : 90 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

MPC-BE | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار مدیا پلیر MPC-BE 1.3.1.1.4503

امروزه به دلیل گسترش فرمت های تصویری و صوتی پیدا کردن یک نرم افزار کامل برای پخش این فرمت ها بسیار دشوار شده است . در این بین تعدادی معدود از نرم افزار ها هستند که قادرند تمامی نیاز های کاربران را پاسخگو باشند که MPC-BE را می توان یکی از آن ها دانست . این نرم افزار از روی نرم افزار محبوب Media Player Classic ساخته شده و به نوعی نسخه Black Edition این نرم افزار است که دارای ظاهری زیباتر است . در این نسخه بسیاری از باگ های نسخه معمولی نرم افزار Media Player Classic حل شده و دارای سرعتی بیشتر از نسخه معمولی خود است . همچنین این نرم افزار به صورت رایگان و متن باز ( Open Source ) ارائه می شود که می توانید برای آن پلاگین های مختلفی بنویسید . اگر به دنبال یک نرم افزار کاربردی برای پخش صوت و تصویر اما زیبا می گردید این نرم افزار انتخابی عالی برای شماست .برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

nima بازدید : 249 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

DivX Plus | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار پخش ویدئو DivX Plus 10.1 Build 1.10.1.363

DivX یکی از فرمت هایی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و ویدئو های بسیاری با این فرمت ارائه می شوند . یکی از مشکلات این فرمت عدم پشتیبانی تمامی پلیر ها از آن است و حتی گاهی نرم افزار هایی که از این فرمت پشتیبانی می کنند به سختی قادر به اجرای آن هستند و قادر نیستند تا حداکثر کیفیت ممکن را در اختیار شما قرار دهند . اما نرم افزار DivX Plus برای این طراحی شده تا این فرمت را به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار شما قرار دهد . این نرم افزار با امکانات بسیار عالی و کم نظیر خود باعث شده تا در دل کاربران جایی برای خود باز کند و خود را به یکی از نرم افزار های اولیه و ضروریه هر سیستمی تبدیل کند . این نرم افزار د کنار پخش فرمت DivX قادر است تا سایر فرمت ها نظیر MKV, MOV و MP4 را برای شما به بهترین شکل ممکن به نمایش درآورد . همچنین قابلیت هایی نظیر تبدیل فرمت ، رایت ، مشاهده ویدئو های آنلاین ، قابلیت دانلود ویدئو و … این نرم افزار را به یکی از کامترین و بهترین نرم افزار های موجود تبدیل کرده است .برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

nima بازدید : 112 شنبه 21 دی 1392 نظرات (1)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 865
  • بازدید ماه : 865
  • بازدید سال : 54,639
  • بازدید کلی : 312,087