loading...
دانلود آرشیو | دانلود رایگان نرم افزار، بازی، موبایل
مرتضی کاظمی بازدید : 632 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows PC-FLT

TMNT Out of Shadows pc cover small دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows برای PC

 

داستان این بازی وفادار به یکی از کمیک های لاکپشت های نینجا و البته همانند سریال پخش شده اش می باشد . اما تا الان سازندگان فقط از یک قطب داستان صحبت کرده اند و یک گروه را دشمن نینجاهای ما قرار داده اند . داستان اصلی بازی در مورد گروه دوم دشمنان است ؛ یعنی همان هایی که باعث جهش شدند . ماجرا از این قرار است که گروهی فضایی از دریچه ای در سیاره ی خود وارد سیاره ی زمین و البته نیویورک می شوند و می خواهند ماده ای را روی زمینی ها آزمایش کنند . این ماده ی صورتی رنگ چیزی است که باعث جهش هر انسانی می شود . بعد از اینکه گروه نینجای ما با این ها مواجه می شود ، تصمیم می گیرند که جلوی کارهایشان و تبدیل شدن مردم به جهش یافته ها را بگیرند. در داستان ما با فضایی ها و ماده ی جهش زا رو به رو می شویم ، فضایی ها موجوداتی شبیه هشت پا و مغز انسان هستند که درون ربات هایی به عنوان بدن قرار می گیرند. در کنار این فضایی ها و ماده ی جهش زایشان ، مطمئنا ما با خود جهش یافته ها هم رو به رو می شویم ، انسان های بد یا خوبی که جهش می یابند و تبدیل به دشمنان ما می شوند. شردر دومین و همچنین دیرینه ترین دشمن برای گروه نینجای ما است . توضیحات مربوط به این شخصیت در ابتدای متن گفته شده ، پس بهتر است به نوچه های این گونه ی قدرتمند بپردازیم . نینجاهای شردر ، که در تمامی کمیک ها به یک شکل هستند ، تا الان در نمایش های بازی مورد ضرب و شتم چهار لاکپشت قرار گرفته اند . البته بین این نینجاها ممکن است گهگاهی با افرادی قویتر و خاص تر هم رو به رو شوید.

مرتضی کاظمی بازدید : 462 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Blades of Time Limited Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Blades of Time Limited Edition برای PC

| دانلود نسخه کامل PROPHET با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۳/۰۵/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۳٫۲۵ GB

نقد و بررسی بازی :

داستان بازی Blades of Time مربوط به دختری به نام Ayumi می شود. او یک جنگجو و یک کاشف گنج است که به همراه دوستش Zero به سرزمین Dragonland آمده تا از اسرار این قلمروی مرموز باخبر شود. اما این سرزمین اتفاقات عجیبی را برای آیومی رقم می زند و از همان هنگام ورود به جزیره، اتفاقات زیادی برای او و دوستش رخ می دهند. زیرو از همان ابتدای بازی ناپدید می شود و آیومی نیز برای پیدا کردن او راهی قسمت های مختلف این سرزمین می شود، اما از همان ثانیه های آغازین، او متوجه قدرت های مرموز این سرزمین شده و با یک راهنمای افسانه ای آشنا می شود که قصد دارد او را در این سرزمین کمک کند. بازی از نظر هنری در سطح خوبی قرار دارد و مشخص است که گروه هنری عملکرد خوبی برای طراحی محیط های بازی، مکان های مختلف و دشمنان بازی داشته اند.

مرتضی کاظمی بازدید : 695 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

Two Worlds 2 Velvet Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Two Worlds 2 Velvet Edition برای PC

| دانلود نسخه کامل PROPHET با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۳/۰۵/۳۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: نقش آفرینی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۷٫۳۱ GB

نقد و بررسی بازی :

داستان بازی Two Worlds 2 چند سال بعد از اتفاقات قسمت اول رخ می دهد، Gandohar قصد دارد با استفاده از قدرت خواهر شخصیت اصلی بازی به تمامی دنیا حکومت کند. در این بین شما باید به کمک اورک ها خواهر خود را نجات داده و جلوی Gandohar را بگیرید. داستان بازی خوب نیست و ضعیف روایت می شود، همین طور شخصیت های بازی چندان جالب و به یادماندنی نیستند. دیالوگ های رد و بدل شده بین شما و سایر شخصیت ها عموما بی ربط به داستان بوده و به هیچ عنوان جذاب نمی باشند و این امر باعث می شود پس از مدتی کلیه دیالوگ ها را بدون گوش کردن، رد کنید. بازی در یک دنیای وسیع جریان دارد، شهرها و مناطق فراوانی در بازی وجود دارند که شما باید ماموریت های خود را در آن ها انجام دهید. بخش اصلی ماموریت ها به مبارزه با دشمنان اختصاص یافته و دشمنان فراوان با ظاهر و قدرت های متفاوتی در طول بازی روبروی شما قرار خواهند گرفت.

مرتضی کاظمی بازدید : 92 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

Strike Suit Zero Directors Cut PC-CODEX

Strike Suit Zero Directors Cut pc cover دانلود بازی Strike Suit Zero Directors Cut برای PC

 

Born Ready Games سازنده عنوان Strike Suit Zero نسخه ی Director’s cut این بازی را معرفی نمود. این نسخه برای کنسول های نسل بعد خواهد شد. این نسخه یک حالت داستانی بازسازی شده، کشتی های فضایی جدید، تکسچرها و نورپردازی پیشرفته است. همچنین دو Strike Suit اضافه و محتویات DLC با نام Heroes of the Fleet در این نسخه موجود خواهد بود. این بازی در سبک بازی های فضایی می باشد که مربوط به سال ۲۲۹۹ می شود و شما در فضا، ماموریت نجات زمین را دارید و باید سفینه ی جنگی را مدیریت کنید. نام سفینه ی جنگی شما Strike Suit خواهد بود که جنگنده ای انقلابی با قابلیت تبدیل به محافظی فضایی می باشد.

مرتضی کاظمی بازدید : 94 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Cloudbuilt PC-CODEX

 

Cloudbuilt pc cover دانلود بازی Cloudbuilt برای PC

 

 

عنوان Cloudbuilt نام یک بازی جدید در سبک کشن است که توسط Coilworks طراحی شده و ناشر آن Rising Star Games میباشد. در این بازی شما نهایت سرعت و مبارزه را تجربه خواهید کرد! شخصیت اول بازی زن جوانی است که با در دست داشتن سلاح قدرتمند و یک جفت چکمه های سرعتی قدم در یک جهان مرموز با ابرهای تیره در آسمان میگذارد! به Cloudbuilt خوش آمدید، در این بازی شما با تصمیم گیری سریع و قدرت تفکر و انتخاب سریع باید از میان صخره های موجود در جو، بهترین و سریعترین را انتخاب کنید تا به دری که به منظور پاین هر مرحله طراحی شده است برسید. در طول بازی تاورهای بمب انداز و دستگاه های لیزری بسیاری وجود داد که با تغییر مسیر سریع باید از آن ها عبور کنید، روبات های دشمن در طول بازی بر سر راه شما قرار میگیرند که با استفاده از سلاح جنگی باید آن ها را نابود کرده و با قدرت سرعتی خود از میان آن ها عبور کنید. Cloudbuilt بک بازی با رفلکس سرعتی است که نیاز به تصمیم گیری سریع دارد، گرافیک بازی بصورت دست کشیده شده است و گیم پلی بازی بسیار جذاب و خاص است.

مرتضی کاظمی بازدید : 347 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Breach and Clear PC-RELOADED

 

Breach and Clear pc cover دانلود بازی Breach and Clear برای PC

 

 

Breach and Clear یک بازی جدید در سبک اکشن استراتژیک است که در سال ۲۰۱۴ توسط Gun Media ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی به دنیای استراتژیک تاکتیکی و ترکیبی قدم خواهید گذاشت و فرماندهی نیروهای عملیات ویژه را بر عهده خواهید گرفت و ماموریت برنامه ریزی و اجرای مراحل پر خطر آن را بر عهده خواهید گرفت. اما این فراتر از ماموریت های معمولی خواهد بود. در بازی Breach and Clear می توانید سلاح و تیم همراه خود را در هر مرحله ساماندهی و سفارشی کنید تا در نهایت به کارامد ترین نیروی خود دست پیدا کنید که می تواند در هر چه بهتر طی کردن مراحل کمکتان کند. کنترل افراد به صورت استراتژیک خواهد بود که این خود می تواند به کنترل بهتر انجام بهتر ماموریت کمک کند. با این ویژگی می توانید نگاهی کلی به مواضع دشمن انداخته و تصمیمات بهترین را اتخاذ کنید, البته سطوح بازی از دشواری و پیچیدگی نسبی نیز برخوردار است.

مرتضی کاظمی بازدید : 714 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

The Godfather | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Godfather برای PC

تاریخ انتشار: ۲۰۰۶/۰۳/۲۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۳٫۲۰ GB

نقد و بررسی بازی :

داستان بازی The Godfather برمیگردد به دهه ی ۵۰ یا ۶۰ که در آن موقع گروه های مافیایی بودند که شهر را در دست داشتند. بازی از روزی شروع میشود که پدر مایکل به دست گروه گنگستری کشته میشود و از ان پس مایکل پیش رئیس پدرش که ملقب است به پدرخوانده بزرگ میشود. نام اصلی پدرخوانده دون ویتو کورلئونه است. پس از سالها مادر مایکل پیش پدرخوانده رفته و از او خواهش میکند که از پسرش مایکل یک مرد بسازد. دون ویتو یا همان پدرخوانده یکی از دوستانش را برای کمک به مایکل میفرستد ولی پس از مدتی بدست گروهی کشته میشود و از انجا است که ماجرای انتقام مایکل شروع میشود. این انتقام تاجایی ادامه پیدا میکند که باعث می شود مایکل دختر، همسر، برادر و….. خود را از دست دهد.

مرتضی کاظمی بازدید : 485 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

edgar

بازی The Legend of Edgar یک بازی سرگرم کننده و دوبعدی است که به صورت رایگان برای سیستم عامل لینوکس عرضه شده است . بازی به صورت اکشن می باشد و شما می بایست با شمشیر دشمنان خود را از بین ببرید. داستان بازی نیز در مورد جنگجویی به نام ادگار است که شما می بایست به او کمک کنید تا پدر خود را از دست شیطان آزاد کند. برای دانلود رایگان این بازی با فرمت deb از سایت دانلود برای همه به ادامه‌ مطلب مراجعه فرمایید.

مرتضی کاظمی بازدید : 112 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts PC-RELOADED

 

Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts pc cover دانلود بازی Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts برای PC

 

 

 

Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts بازیکنان را در نقش چهار شکارچی حرفه ای قرار می دهد، که عبارتند از: Wade Middleton، Jim Shockey، Ralph و Vicki Cianciarulo. مکان هایی که شما در آن به ماجراجویی می پردازید، در چهار مکان مختلف آمریکای شمالی رخ خواهد داد؛ هر کدام از این مناطق دارای آب و هوای متفاوت و گونه های مختلف جانوران می باشد. عنوان Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts پلیرها را به صورت یک چکارچی حرفه ای در خواهد آورد.  شکارچیان و شخصیت های اصلی این بازی Wade Middleton, Jim Shockey, Ralph و Vicki Cianciarulo هستند. حادثه و اکثر شکارهای مد نظر در آمریکای شمالی انجام می شود. هر یک از نقاط مربوطه در آمریکایی شمالی شامل حیوانات خاص خود می شود. از نقاط مدر نظر در آمریکای شمالی می توان جنوب غربی، مناطق جنگلی شرقی و شمال غربی اقیانوس آرام نام برد. بازی Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts در ۲۶ مارس امسال در استیم و PlayStation Network منتشر خواهد شد. از بازی انتظار می رود که یکی از بهترین های سبک بازی های شکارچی قرار گیرد.

مرتضی کاظمی بازدید : 99 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

BioShock Infinite Burial at Sea Episode 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی BioShock Infinite Burial at Sea Episode 2 برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت ISO |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۴/۰۳/۲۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۲۰٫۱ GB

اطلاعات بازی :

Burial at Sea یکی از بسته های الحاقی عنوان BioShock Infinite می باشد که توسط Irrational Games ساخته شده و اینک فصل دوم آن منتشر شده است. Burial at Sea شما را همراه با بوکر و شهر Rapture همچنین خصوصیات الیزابت بزرگ شده همراه میکند، در این قسمت هر دو کاراکتر قابل بازی خواهند بود و در بازی به مانند قسمتهای قبلی Big Daddies نیز وجود دارد. داستان ایپزود دو مدت کوتاهی پس از پایان اپیزود اول آغاز می شود. الیزابت مجبور است که مردی با نام Atlas را به Rapture جایی که خود الیزابت مجبور است برای نجات دختری با نام Sally برود ببرد.در این قسمت، بازیکنان کنترل الیزابت را بر عهده خواهند گرفت و بازی نیز از مکانیک های جدیدی در گیم پلی استفاده می کند. از این مکانیک ها می توان به تفاوت داشتن اسلحه های الیزابت و جادوهای او اشاره کرد. گفته شده که در اپیزود دوم این محتوای اضافی احتمال اینکه بازیکنان باری دیگر بوکر را نیز ملاقات کنند وجود دارد.

مرتضی کاظمی بازدید : 160 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Betrayer PC-RELOADED

 

Betrayer pc cover دانلود بازی Betrayer برای PC

 

 

در عنوان Betrayer با یک عنوان بسیار ترسناک و ارواح رو به رو هستیم و آنان در کنار سواحل قابل مشاهده هستند. اگر بخواهیم از روی تصاویر، مثالی را برای شما بیاوریم در بازی با یک سوار هودقرمز رو به رو خواهید بود و آن را مشاهده خواهید کرد شما در این عنوان به مکان های مختلفی سفر خواهید کرد و اسلحه هایی نظیر تیر و کمان و … را خواهید داشت. شایان ذکر است که این سلاح ها متعلق به قرن ۱۷ هستند. بازی در سبک اول شخص است و در سال ۱۶۰۴ رخ می دهد. در بازی دشمنان شما سربازانی هستند که با نیرویی عجیب به نام British encampment آمیخته شده اند و حالتی زامبی مانند دارند. بازیکنان می توانند در دنیای سیاه و سفید بازی قدم بگذارند و اکتشاف کنند و وسایلی را که پیدا می کنند در کنار هم بگذارند و از آنها استفاده کنند. گیم پلی بازی به شدت خشن کار شده است. زمانی که شما می میرید تمامی وسایلتان بر روی جنازه تان باقی مانده است و هنگامی که به جنازه خود دوباره می رسید می توانید وسایلتان را بردارید. همچنین تایید شده است که مدت زمان اتمام بازی فقط ۵ ساعت است.

مرتضی کاظمی بازدید : 918 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی جی‌تی‌ای ۵  |  Gta 5 : San Andreas Pc Game

| دانلود بازی جی تی ای ۵: سان آندراس | Gta 5 : San Andreas با لینک مستقیم |
| به همراه جی‌تی‌ای ۵: نسخه برف | Gta 5: Snow Andreas با لینک مستقیم |

| همچنین نسخه جی تی ای ۵ نسخه ۲۰۱۱ | GTA 5: San Andreas Extreme Edition 2011 با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده به همراه راهنمای نصب واجرا و کد‌های تقلب |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

جی تی ای 5: سان آندراس  |  Gta 5 : San Andreas

 بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای Gta SA Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.

مرتضی کاظمی بازدید : 130 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

جی‌تی‌ای ۶ | GTA IV Pc Game

## برای اولین بار در سایت‌های ایران ##

| محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی جهان جی‌تی‌ای ۶ | GTA IV با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگابایتی |
  |به همراه نسخه Gta Episode From Liberty City |

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

داستان بازی GTA IV در زمان کنونی و در Liberty City به وقوع می پیوندد. شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است اما او دیگر از این کار خسته شده است و قصد دارد تا زندگی تازه ای را آغاز کند و این در حالی بود که Roman ، پسر عموی Niko نیز که در Liberty City زندگی می کرد با فرستادن E-mail های متعدد از او دعوت می کرد که به آنجا برود . Roman به Niko می گفت که در Liberty City من به همه ی خواسته ها و آرزوهایم رسیده ام و اکنون ۱۵ ماشین اسپرت و دو زن و ثروت فراوانی دارم . Niko هم که قصد داشت تا زندگی جدیدی را شروع کند و گذشت ی سیاهش را از یاد ببرد به امید گفته های Roman به Liberty City سفر کرد و در آنجا Roman را یافت و فهمید که Roman یک راننده تاکسی ساده بیش نیست و در محله ی نسبتآ فقیر نشین Broker زندگی می کند . بله ، Roman به او دروغ بزرگی گفته بود چراکه او نه تنها زندگی خوب و راحتی نداشت ، بلکه دارای قرض و گرفتاری های فراوانی نیز بود و گروه های مختلف تبهکاران Liberty City خصوصآ مافیای روسیه هم برای او مشکلات جانی و مالی زیادی به وجود آورده بودند و Roman از دست آن ها امنیت نداشت.

مرتضی کاظمی بازدید : 146 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی جی تی ای ۴ | GTA 4:Vice city Pc Game

| دانلود بازی جی‌تی‌ای ۴ – GTA 4:Vice City با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگابایتی |

  ## تمامی کد های تقلب این بازی نیز به پست اضافه شده است ## 

بازی جی تی ای 4 | GTA 4:Vice city 

بازی Grand Theft Auto که به اختصار آن را GTA نیز می نامند یکی از پرطرفدار ترین بازی هایی است که کاربران کامپیوتر و کنسول هایی نظیر Play Station و Xbox خاطرات زیادی از آن را به خاطر دارند. در این بازی شما در نقش یک مجرم هستید که می بایست به انجام ماموریت هایی که توسط افراد مختلف به عهده ی شما گذاشته می شود بروید تا در ازای انجام آن دستمزدی دریافت نمایید.

مرتضی کاظمی بازدید : 107 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

جی تی ای ۳ – GTA 3: Grand Theft Auto III Liberty City

| دانلود بازی جی تی ای ۳ – GTA 3: Grand Theft Auto III Liberty City با لینک مستقیم |

جی تی ای 3: شهر آزاد | GTA 3: Grand Theft Auto III Liberty City 

در راستای کامل کردن تمامی نسخه های جی تی ای، این بار دانلود برای همهمفتخر است بازی استثنایی جی تی ای ۳،(GTA 3)، را برای شما عزیزان آماده کند. شما عزیزان می توانید به صورت رایگان و با لینک مستقیم این بازی پر طرفدار را دانلود بفرمایید. ناگفته نماند که تمامی ورژن های این بازی در این سایت موجود می باشد.

مرتضی کاظمی بازدید : 102 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی خاطره انگیز بسیار زیبای  GTA 2 

دانلود بازی جی تی ای 2 | GTA 2

 

به جرات میتوان گفت یکی از پرطرفدار ترین بازی های ساخته شده تا به امروز ، سری بازی هایGTA می باشد . این بازی که نام کامل آن Grand Theft Auto میباشد، تا کنون در ۴ نسخه اصلی (به علاوه چندین ورژن مکمل مانند سن آندریاس ) منتشر شده است که بخش زیادی از محبویت این بازی از نسخه ی دوم این بازی به دست آمد! امروز برای شما بازدیدکنندگان عزیز یک بازی خاطره انگیز رو معرفی خواهیم کرد که مطمئنا از دیدنش به وجد خواهید آمد ! در سال ۱۹۹۹ نسخه دوم بازی GTA منتشر شد که مورد استقبال عجیبی واقع شد و همین موضوع آغازی بود بر تولید سری های بعدی این بازی . محبوبیت بازی gta2 بسیار بالا بود اما کم کم با ورود ویندوز xp به خانه ها و گسترش آن و این نکته که gta2 فقط در ویندوز ۹۸ قابل اجرا بود کم کم این بازی، در عین محبوبیت بالا، به فراموشی سپرده شد.

مرتضی کاظمی بازدید : 565 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی بسیار قدیمی و محبوب جی تی ای ۱ |  Grand Theft Auto

بازی جی تی ای 1 |  Grand Theft Auto

بازی Grand Theft Auto که به اختصار آن را GTA نیز می نامند یکی از پرطرفدار ترین بازی هایی است که کاربران کامپیوتر و کنسول هایی نظیر Play Station و Xbox خاطرات زیادی از آن را به خاطر دارند.  در این بازی شما در نقش یک مجرم هستید که می بایست به انجام ماموریت هایی که توسط افراد مختلف به عهده ی شما گذاشته می شود بروید تا در ازای انجام آن دستمزدی دریافت نمایید . از ویژگی های منحصر به فرد این بازی به نوعی ادغام آن از دو گونه بازی های جنگی و ماشین سواری می باشد که از آن نمونه ای بی بدیل ساخته است.

مرتضی کاظمی بازدید : 600 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

Fallout 3 Game of the Year Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fallout 3 Game of the Year Edition برای PC

تاریخ انتشار: ۲۰۰۹/۱۰/۱۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: نقش آفرینی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۷٫۲۷ GB

نقد و بررسی بازی :

نسخه اول و دوم بازی فال آوت در سال های ۱۹۹۷ و ۱۹۹۸ برای کامپیوتر منتشر شدند و در همان زمان جزء بهترین ها قرار گرفتند. سری بازی فال آوت آینده تاریک و جنگ زده ای را پیش بینی می کنند که بر اثر بمباران های اتمی و سوء استفاده از علم ، دنیا را به ویرانه ای تبدیل کرده است و در این آخرالزمان که همه چیز به هم ریخته است ، موجودات جهش یافته و ربات ها هم در زمین پراکنده شده اند ، آلودگی های رادیواکتیو نیز همه جا را فرا گرفته است و در این بین انسان ها که به گروه های مختلف تقسیم شده اند در پناهگاه های زیر زمینی برای بقا خود تلاش می کنند. داستان بازی در سال ۲۲۷۷ یعنی ۳۰ سال پس از ما جرا های فال اوت ۲ اتفاق می افتد . شما در نقش یکی از ساکنان پایگاه ۱۰۱ بازی را آغاز می کنید. شروعی بسیار درگیر کننده و خلاقانه شما در نقش کودکی که در پناگاه ۱۰۱ به دنیا می آید و هنگام زایمان مادرش را از دست می دهد بازی را شروع خواهید کرد، شما باید اسم ، جنسیت و مشخصات ظاهری خود را انتخاب کنید ، در ادامه بازی به یک سال بعد می رود و در آنجا با پدر خود آشنا شده و متوجه می شوید که در پناهگاه زیرزمینی به نام ۱۰۱ زندگی می کنید .

nima بازدید : 84 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Thief PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

Thief pc cover دانلود بازی Thief برای PC

همواره داستان سری Thief بسیار غنی بوده و با شخصیت اصلی خود یعنی Garrett به خوبی توانسته است در دل بازیکنان جای بگیرد. با وجود این که استودیوی سازنده‌ی بازی که Eidos Montreal نام دارد بر این موضوع تأکید می‌کند که قرار است Thief یک ریبوت از این سری باشد، اما با توجه به نمایش‌هایی که تاکنون از آن شاهد بودیم، به‌نظر می‌رسد که بازی همان DNA قبلی خود را حفظ کرده است و دچار تغییرات محوری نشده است. Thief در یک دنیای فانتزی و تاریک نیز به وقوع می‌پیوندد که لوکیشن‌های آن بیشتر از سبک Steampunk و دوران Victorian الهام گرفته شده اند. شخصیت اصلی بازی همانند نسخه‌ی قبلی Garrett است که به مدت زیادی از محل زندگی خود دور بوده است ولی تصمیم می‌گیرد که پس از چندین سال به آن بازگردد و به دنبال ماجراجویی‌های جدیدی برود. او فرزند تاریکی است و سعی می‌کند همیشه در خارج از روشنایی به سرقت بپردازد تا کارهای وی نیز افشا نشود. شاید یکی از ویژگی‌های اخلاقی شخصیت اصلی بازی که باعث شده او را نسبت به سایر دزدانی که با آن‌ها آشنایی داریم، متمایز کند این است که گرت برای جمع آوری ثروت و سرمایه نیز دزدی نمی‌کند، بلکه او به خاطر حس ماجراجویی‌ای که در وی نهفته است، این کار را انجام می‌دهد و این موضوع سبب می‌گردد که گرت برای ماجراجویی به خطرناک‌ترین مکان‌ها برود و دزدی کند. هر چیز گران‌بهایی که در این بازی حضور دارد، مقدمه‌ای است برای آغاز یک ماجراجویی جدید. در نمایشی که از Thief مشاهده کردیم، شاهد بودیم که او پس از این که شئ گران‌بها را پیدا می‌کند، قدرت جادویی خاصی را بدست می‌آورد و بعد از این که خطرِ شناسایی شدن را احساس می‌کند، پا به فرار می‌گذارد.

nima بازدید : 136 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

Castlevania Lords of Shadow 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Castlevania Lords of Shadow 2 برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۲/۲۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۶٫۷۰ GB

اطلاعات بازی :

همانطور که می دانید یکی از پرطرفدارترین و بهترین بازی ها در سبک H&S عنوان Castlevania می باشد. سری Castlevania از سال ۱۹۸۶ تا به الان ، کلی طرفدار برای خود دست و پا کرده است. اولین نسخه از عنوان Castlevania Lords of Shadows در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط استودیو Mercury Steam Games ساخته و روانه بازار شد ، کارهایی که Koji Igarashi با این سری کرده است ، موجب شده تا طرفداران بیشتر از پیش به این بازی علاقه مند شوند. Lords of Shadow ، عنوانی است که موجب شده حتی از دیدگاه سه بعدی نیز زیبا به نظر برسد و از آن جایی که طرفداران انتظار دارند ، این عنوان همچنان به پایه واساس خود استوار مانده است. نسخه اول Lords of Shadow به جز اندک مشکلاتى در دوربین، مشکل دیگرى نداشت و از هر لحاظ خوش درخشید، استودیوى اسپانیایى MercurySteam با ساخت پایانى غیر منتظره و عجیب براى نسخه اول به نوعى وجود داشتن قسمت دوم را خبر داد. LoS 2 نیز درباره گابریل است. البته بهتر است دیگر او را گابریل صدا نکنیم چرا که او دیگر گابریل نیست، او یک دراکولاست! دراکولایى که نا امید و تنها به سوى دشمنان می تازد. بازی نسبت به نسخه قبلی خط داستانی بسیار طولانی تر و عمیق تری را داراست همچنین مبارزه با غول ها یا تایتان های بازی بسیار گسترده تر طراحی شده و تا آخر یک نبرد حماسی تمامی کنترلبازی به دست شما خواهد بود.جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 676
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 265
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 856
  • بازدید ماه : 856
  • بازدید سال : 54,630
  • بازدید کلی : 312,078